IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Terminal Choice
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2006 15:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Sinds ik vrijdag naar Cyberia (Cyber-feest in Utrecht waar Industrial/Tekno/Noize etc. wordt gedraaid) ben ik weer verslaafd aan Terminal Choice.
Aldaar draaiden ze enkele nummers van dit fucking gave Industrial-project uit Duitsland. Zijn hier liefhebbers van deze bijna hypnotiserende Industrial?

De zanger van Terminal Choice zit overigens tevens in Blutengel, wat ik dan weer een softe kutband vind...


I don't want you, and I don't need you...I'm gonna fuck you like an animal!!

Edit: Dit is de website van de bands Blutengel, Terminal Choice en Tumor. Check ook Tumor als je van ranzige, zieke Noize houdt!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-01-2006 15:24]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-01-2006 15:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Je link is niet zo.

Maar goed, dat is het sounds gedeelte op die t.c. pagina ook niet.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2006 15:24 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nu doet hij het.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 29-01-2006 15:31 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Wat een kutsite, werkt aan geen kanten.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2006 15:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dat merk ik nu ook inderdaad.


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-01-2006 17:49 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Blutengel is inderdaad niet te pruimen. TC kan ik me zo snel niet meer voor de geest halen, vond ik wel aardig geloof ik.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-01-2006 17:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Does the following ring a bell?

"I'll wake you up at night...prepare for collective suicide!"

Als ik die zin hoor, komen bij mij de bliepjes alweer in m'n hoofd .


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-01-2006 21:44 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Matig bandje, ik hoor veel liever Project Pitchfork of In Strict Confidence...


no text supplied


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 30-01-2006 9:25 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

het zijn wel voorbeelden van de ultieme domme gothic-electro huppeldeunen deze bandjes. Terminal Choice heeft soms nog wel een aardig deuntje gehad, maar Blutengel, en vooral Tumor zijn toch wel heel erg nintendo electro. heeft bovendien helemaal niks met Noize te maken. ga je mond spoelen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-01-2006 9:40 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Terminal Choice heb ik een aantal jaar terug in Utrecht (Ekko geloof ik) zien spelen, dat was wel okaaay, maar absoluut niet bijzonder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-01-2006 10:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik kan me er vaag wat van herinneren. Nummer dat heet Battlefield geloof ik. Die vond ik wel vet.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-01-2006 16:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 9:25 schreef TekNoir het volgende:
het zijn wel voorbeelden van de ultieme domme gothic-electro huppeldeunen deze bandjes. Terminal Choice heeft soms nog wel een aardig deuntje gehad, maar Blutengel, en vooral Tumor zijn toch wel heel erg nintendo electro. heeft bovendien helemaal niks met Noize te maken. ga je mond spoelen!

Blutengel is geen Noize nee, dat zei ik ook niet, maar volgens sommige definities van het begrip 'Noize' valt Tumor daar wel onder.

En ja, er zijn betere bands. Terminal Choice heeft een hoop (HELE hoop) rotzooi uitgebracht. Toch gaat een aantal nummers er nog altijd in.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 30-01-2006 18:24 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2006 9:25 schreef TekNoir het volgende:
Tumor zijn toch wel heel erg nintendo electro. heeft bovendien helemaal niks met Noize te maken. ga je mond spoelen!
Ok, dat wou ik uitchecken maar nu toch niet meer, hehe.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen