IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : (een beetje) bang voor.... Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 04-07-2002 15:08 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

hoogtevrees...
alhoewel ik me daar wel tot op zekere hoogte overheen kan zetten..
ik heb een keer voor een hele domme weddenschap boven op me flat geklommen...
dat doe ik dus ook nooit meer
ik ben trouwens een keer in de zee een heel klein haaitje tegengekomen, alleen niemand die me wou geloven


My madness, my sadness


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 04-07-2002 16:17 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 12:04 schreef Angela Mortis het volgende:
Dus jij beseft/voelt liever dat je doodgaat, liggend op bed met je familie rouwend om je heen, wachtend tot je eindelijk uit je lijden verlost wordt? Brrr, ik zou echt heel paniekerig worden volgens mij

[edit] reactie op Fedaykin (hopen dat ik de naam goed spel..)[/edit]


Als dat op het bed liggen niet langer dan een week duurt, dan ja. De terminale kanker (of andere langdurige ziekte )was mij even ontglipt :O en dan kies ik toch ook maar voor het snachts dood gaan.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-07-2002 16:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

...de toekomst van deze planeet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 04-07-2002 16:32 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

regen op Graspop


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-07-2002 17:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

struikelen over draden of simbalen omver te lopen tijdens machine head


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-07-2002 17:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik ben als de dood dat ik mijn CD's ooit kwijtraak of iets dergelijks.
Moet er niet aan denken.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2002 17:30 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 17:27 schreef Sharteel het volgende:
struikelen over draden of simbalen omver te lopen tijdens machine head


Haha, krijgen we misschien wel andere leuke foto's te zien.


Bazzio Attacks!!!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-07-2002 17:31 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 21:11 schreef Heosphoros het volgende:
SLAKKEN!!!!


Ik heb ook een slakkenfobie heb ik laatst ontdekt. Op het fietspad dat ik neem naar mijn werk liggen als het geregend heeft van die zwarte en bruine naaktslakken. Als ik daartussen rij beginnen mijn voetzolen spontaan te jeuken.

Dat slijmerige, die langzaam bewegende voelsprieten, gatverdamme!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-07-2002 17:51 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 17:31 schreef DimmuChild het volgende:
Ik heb ook een slakkenfobie heb ik laatst ontdekt. Op het fietspad dat ik neem naar mijn werk liggen als het geregend heeft van die zwarte en bruine naaktslakken. Als ik daartussen rij beginnen mijn voetzolen spontaan te jeuken.

Dat slijmerige, die langzaam bewegende voelsprieten, gatverdamme!


ik rij er altijd overheen, mijn record staat op 19 slakken over 100 meter


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-07-2002 18:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2002 16:22 schreef Heiden het volgende:
...de toekomst van deze planeet.

Jup..

er blijft niet veel van over
dankzij deze mensheid


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 04-07-2002 18:31 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

mensen die mijn tent vuil zullen maken



dreek
Wounded
Usericon van dreek
Posted 08-07-2002 18:26 by dreek Wijzig reactieProfiel van dreekQuote dit berichthttp://www.karbo.tk

Vrouwen waar ik van besluit om er in op te gaan en je dan laten vallen!!


I hate the morning (light)


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 08-07-2002 18:54 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Niet echt bang voor maar lijkt me best kut om je vriendin te betrappen als ze een andere gast ligt te neuken.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 08-07-2002 19:58 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik kom wel heel oppervlakkig over als ik nu zeg dat ik bang ben voor spinnen... maar toch


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 08-07-2002 20:40 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

ja best wel


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 09-07-2002 21:44 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

geen idee waar ik echt bang voor ben ik ben in het buitenland een paar keer goed bang geweest alles wat ik nu mee maak valt daar bij in het niets dus



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-07-2002 21:57 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Voor beestjes ben ik niet bang, ik heb een poos geleden toen ik bezopen was een spin opgegeten

Ik kan niet echt iets bedenken waar ik nu bang voor ben, maar ze zijn er vast wel.
Vroeger was ik vaak bang voor dingen die er niet waren, maar die ik zelf bedacht.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 09-07-2002 22:00 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 9 juli 2002 21:57 schreef B6R6A6M het volgende:
Voor beestjes ben ik niet bang, ik heb een poos geleden toen ik bezopen was een spin opgegeten


ik ben niet bang voor beestje (hou dr alleen niet zo van) maar opeten.. das iets anders....


Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 09-07-2002 22:04 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

(zeer clicé maar uuhmm)
was tenminste geen vleermuis!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-07-2002 22:12 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 22:04 schreef Chiyo het volgende:
(zeer clicé maar uuhmm)
was tenminste geen vleermuis!




Ozzy rules


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 20:42 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

ik ben bang voor vlinders
*rare fobie?!*
hmja. 1tje valt nog wel mee, maar voor meerdere vlinders ren ik hard weg!

[Dit bericht is gewijzigd door bean sidhe op 24-07-2002 20:47]


...Wat Een Mooie Dag...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-07-2002 20:45 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 20:42 schreef bean sidhe het volgende:
ik ben bang voor vlinders.
1 vlindertje gaat nog wel, maar in een vlindertuin kan ik het uitschreeuwen!
vorig jaar,toen ik met een vriendin en haar fam op vakantie was, ben ik overgehaald om een vlindertuin in te gaan. Ik heb me rustig gehouden, maar...ja ik ben nog steeds bang voor vlinders.

Vlinders heerschen! Is het je opgevallen dat de afgelopen jaren de vlinder veel minder voorkomt in de Nederlandse tuinen? Vlinders doen werkelijk helemaal niets kwaad; dus waarom bang zijn?
Trouwens, hetzelfde geldt voor spinnen; doen niks kwaad. Ze zijn zelfs heel nuttig.


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 20:49 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

spinnen vind ik ook niet echt leuk.
maar vlinders zijn gewoon echt eng, met hun vieze lichaampjes..(bah!)!
mja. ik kan er ook nix aan doen!


...Wat Een Mooie Dag...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2002 21:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 20:45 schreef Trotz het volgende:
Vlinders heerschen! Is het je opgevallen dat de afgelopen jaren de vlinder veel minder voorkomt in de Nederlandse tuinen? Vlinders doen werkelijk helemaal niets kwaad; dus waarom bang zijn?
Trouwens, hetzelfde geldt voor spinnen; doen niks kwaad. Ze zijn zelfs heel nuttig.

spinne hebben ACHT ogen en ACHT uiterst haroige poten. Brrrrrrrrr.

trouwens voor de spinnen fans: er breken gouden tijden aan in de bisocoop want er komen uitvergrote spinnen voor in:

harry poter deel II
Lord of the rings deel II(vermoedelijk)

en uiteraard de film eightlegged freaks of zoiets.

ik doe in ieder geval mij ogen dicht tijdens die scene's en bij laatsgenoemde film zie je mij helemaal al niet ( Ja, ik ben bang voor spinnen maar dat had ik al gezegd)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-10-2002 10:46 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Shelob !
Ik heb bang voor kakkerlakken.
Als ik er 1 zie dan ben ik gelijk weg!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen