IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : (een beetje) bang voor.... Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-11-2003 19:48 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

[offtopic]
Hey! Ben jij er ook nog? Ik begon je al te missen. Ik hoorde zelfs al dat je je operatie al had gehad.

Hoe dan ook, enorm veel sterkte ermee.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 12-11-2003 19:51 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 12 november 2003 19:48 schreef XnegativeX het volgende:
[offtopic]
Hey! Ben jij er ook nog? Ik begon je al te missen. Ik hoorde zelfs al dat je je operatie al had gehad.

Hoe dan ook, enorm veel sterkte ermee.


ja, ik ben er nog, ben hier niet gemakkelijk weg te krijgen
In ieder geval bedankt voor je steun alvast, dikke



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 12-11-2003 23:28 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

dat er iets met mijn tanden gebeurt


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 13-11-2003 14:20 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 19:46 schreef Mirandarijntje het volgende:
en nu begin ik toch wel een beetje bang te worden voor de operatie die ik 25 nov. a.s. zal hebben ...

- bang voor de narcose ( dat ik misschien wakker word tijdens de narcose, of misschien word ik helemaal niet meer wakker )
- bang dat de operatie misschien mislukt
- bang voor de pijn, de littekens en t eruit halen van de drains en de hechtingen,brrrrr
- bang dat ik daar straks misschien geen gevoel meer heb



Wat voor operatie?
Een narcose is meestal niet zo heel eng. Kan heel erg weinig bij mis gaan. Het enige probleem dat mensen vaak hebben is dat ze misselijk zijn als ze wakker worden. Maar dat hoeft niet, want ik ben er ook nooit misselijk van geweest en ik heb zeker vijf volledige narcoses gehad.
De littekens vallen meestal wel mee. Die trekken toch na lange tijd weg en op een gegeven moment horen ze bij je. En als het goed is voel je niks van het eruithalen van de drains en de hechtingen.

Maar het blijft en dus ik wens je veel sterkte.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 14:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Voor mezelf


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2003 14:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 18:11 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Angst voor spinnen is wel aangeboren.
Was laatst op discovery, zo mijden mensen automatisch giftige spinnen, ookal zijn ze niet allemaal giftig.
Kinderen kennen die angst nog niet, daarvoor zijn de ouders er, om het kind tegen zulke dingen te behoeden.


Was je erg dronken toen je dit schreef???

Je zegt eerst dat angst voor spinnen wel aangeboren is en daarna zeg je dat kinderen die angst niet kennen.

Je zegt ook dat mensen giftige spinnnen mijden die niet giftig zijn.......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2003 15:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ben een beetje bang voor naaktslakken. Eigenlijk een beetje fobie achtig bang. Erg raar aangezien ik ze vroeger nog rustig aaide. juk juk!


[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 13-11-2003 15:03]


Subtiel kamerolifantje


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-11-2003 15:03 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ipv 'aangeboren' bedoelde ze vast 'aangeleerd'


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 15:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik denk eerder dat haar post in het fantasie topic hoort


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 13-11-2003 15:52 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Soms ben ik bang om door een debiele actie van één of andere idioot om te komen in het verkeer, terwijl ik in 10 jaar als gemotoriseerd weggebruiker nog nooit in een ongeval betrokken was (wel één keer als passagier + één schuiver met de brommer op mn 16,......in de sneeuw)


Raar, want ik zie er bijvoorbeeld geen graten in om mijn motorfiets naar snelheden te jagen waarbij mijn rijbewijs mogelijk voor enkele maanden bij de pakkemannen mag gaan logeren.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-11-2003 16:01 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

wespen zijn kutbeesten


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 13-11-2003 16:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:01 schreef HgarrothwulfF het volgende:
wespen zijn kutbeesten
ben er allergisch voor...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 13-11-2003 16:11 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 13 november 2003 16:10 schreef Elfensteen het volgende:
ben er allergisch voor...
ik niet, schijt er alleen van en op


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-11-2003 16:51 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:01 schreef HgarrothwulfF het volgende:
wespen zijn kutbeesten


agreed...*shivers*

En hoe goed en lief ze ook zijn opgevoed, Rottweilers blijven enge beesten. (En toch ook weer mooi. Morbid Fascination I guess...)


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 13-11-2003 16:56 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 14:35 schreef Chelman het volgende:
Was je erg dronken toen je dit schreef???

Je zegt eerst dat angst voor spinnen wel aangeboren is en daarna zeg je dat kinderen die angst niet kennen.

Je zegt ook dat mensen giftige spinnnen mijden die niet giftig zijn.......


Ja ik had net de hele middag aan de sherry medium-dry on the rocks gezeten.
Het ziet er idd een beetje weird uit zo, toen ik het typte klonk het nog logisch, misschien ben ik toch gek dan.

Er werd dus verteld dat dit een aangeboren angst is, die zich -klaarblijkelijk- uitte naarmate het kind wat ouder werd.
Waarschijnlijk is dat met meerdere aangeboren angsten zo, kinderen zijn vaak niet bang voor veel dingen waar men als volwassene wel bang voor is, omdat men er dan pas het gevaar van beseft.

En met die laatste zin bedoel ik dat mensen over het algemeen alle spinnen mijden, dus ook de niet giftige, omdat men niet weet welke er wel en niet giftig zijn.

Jezus wat een betoog....



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2003 17:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:56 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Waarschijnlijk is dat met meerdere aangeboren angsten zo, kinderen zijn vaak niet bang voor veel dingen waar men als volwassene wel bang voor is, omdat men er dan pas het gevaar van beseft.




Dus is het niet aangeboren maar juist geconditioneerd door de omgeving die je wijsmaakt dat alle spinnen/slangen/beesten gevaarlijk zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 13-11-2003 17:12 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:03 schreef Chelman het volgende:
Dus is het niet aangeboren maar juist geconditioneerd door de omgeving die je wijsmaakt dat alle spinnen/slangen/beesten gevaarlijk zijn.


Nou ja, zij zeiden dus van niet, dat die angst er van nature inzit.
Is het niet zo dat sommige dingen zoals bepaalde angsten zich pas op latere leeftijd uiten, omdat het kind nog te klein is voor elk ander gevoel dan bijv. honger of verdriet? Zijn ze dan per definitie aangeleerd? Misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar dit is wat er gezegd werd, en ik was NIET bezopen!


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-11-2003 17:14 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

grote vrachtwagens die vlak langs je doorgereden komen*ril*

en dan nog die windvlaag erna


true disco chick


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-11-2003 17:15 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2002 23:14 schreef TNightmare het volgende:
Ik ben enorm bang voor spuiten. Vooral bloedprikken is voor mij een enorme ramp! Als dat op de tv is kan ik er ook echt niet naar kijken...



*heeft net een week stagegelopen op het priklab*

Ik kon eerst ook niet tegen naalden, maar sindsdien ik om de zoveeltijd bloed moet prikken en er ook al meerdere erg dikke holle naalden in mijn knie zijn gegaan heb ik er totaal geen moeite mee..

Ik ben bang om dood te gaan


LAI LAI HEI


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2003 17:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:14 schreef pale enchantress het volgende:
grote vrachtwagens die vlak langs je doorgereden komen*ril*

en dan nog die windvlaag erna


Sta je dan vaak langs de snelweg of zo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-11-2003 17:26 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:56 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ja ik had net de hele middag aan de sherry medium-dry on the rocks gezeten.


Stoer hoor.

Pale>>En bussen!

Sarah>>Voor de dood hoef je niet bang te zijn! Je moet het zoals mij doen!
Ik ben niet bang voor de dood, wel voor lang lijden voor mijn overlijden, te vroeg dood gaan of gruwelijk doodgaan.

Najah...echt gezond is dat ook niet.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-11-2003 17:30 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 13 november 2003 17:26 schreef Saphire het volgende:
Stoer hoor.

Pale>>En bussen!

Sarah>>Voor de dood hoef je niet bang te zijn! Je moet het zoals mij doen!
Ik ben niet bang voor de dood, wel voor lang lijden voor mijn overlijden, te vroeg dood gaan of gruwelijk doodgaan.

Najah...echt gezond is dat ook niet.


doodgaan is onvermijdelijk. Net als hangtieten. Daar moet je niet bang voor zijn, want je weet toch pas hoe dat is als je het hebt/bent


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 13-11-2003 17:32 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik ben toch wel echt bang voor hangtieten ...


this user is dead


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-11-2003 17:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Van de dood merk je toch niets alleen merk je wat van het doodgaan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2003 17:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 17:32 schreef JFrost het volgende:
Ik ben toch wel echt bang voor hangtieten ...
Goh, als ik goed was is fotosoepen, dan had je hier weer een briljant idee gecreeerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen