IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : (een beetje) bang voor.... Vorige pagina | Volgende pagina
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 04-01-2002 16:10 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ben ook bang voor wespen. En hommels (die kunnen heel pijnlijk bijten heb ik eens mogen ondervinden), en bijen. Spinnen vind ik ook eng, als ze niet stilzitten. En kwallen...

Verder valt het allemaal wel mee geloof ik. Mijn angst voor het donker is al lang niet meer, die voor prikjes en den tandarts ook niet...

Oh ja, ik ben soms bang dat als ik mijn hondje alleen achter moet laten het huis in de fik vliegt en hij er niet uit kan, en ik dan terug kom om mijn trouwe vriend dood en verkoold aan te treffen...

En ja, natuurlijk angst voor geestelijke pijn.


Dead things grow from deep inside...


Bodom
Usericon van Bodom
Posted 04-01-2002 17:18 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

Wespen, bijen, horsels en libellen daar ben ik niet zo dol op (ik ben ontelbaar keer gestoken). Ik heb me aangeleerd geen slaanbewegingen meer te maken zodra ze in de buurt komen.

Verder ben ik altijd bang dat als ik in diep water zwem kramp krijg en verzuip (kheb 1 keer kramp gehad in de middellandse zee)

Vroeger was ik altijd bang in het donker maar das nou wat minder


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 04-01-2002 17:54 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik ben als de dood voor de tandarts

Het is zo erg dat ik me zelfs ongemakkelijk voel in een burostoel die ver achterover kan, dan komen er meteen visioenen van boren en naalden naar boven... *ril*


bla...bla...bla...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2002 18:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 17:18 schreef Bodom het volgende:
Wespen, bijen, horsels en libellen daar ben ik niet zo dol op (ik ben ontelbaar keer gestoken). Ik heb me aangeleerd geen slaanbewegingen meer te maken zodra ze in de buurt komen.

Verder ben ik altijd bang dat als ik in diep water zwem kramp krijg en verzuip (kheb 1 keer kramp gehad in de middellandse zee)

Vroeger was ik altijd bang in het donker maar das nou wat minder



eheheh. heb zo nu en dan nog es kramp met waterpoloen.. Verzuipen doe ik er nog niet van :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 04-01-2002 18:09 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Als heerser van de werled,
verbied ik ALLE METRO'S !!!! En POT MONGOLEN MET VUUR WAPENS IN DE METRO.

Daar heb ik een aardige fobie aan over gehouden.

Voormij geen metro meer !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 04-01-2002 18:10]


Wiegen Meister !


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-01-2002 18:28 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 4 januari 2002 18:09 schreef Shadow_Smile het volgende:
Als heerser van de werled,
verbied ik ALLE METRO'S !!!! En POT MONGOLEN MET VUUR WAPENS IN DE METRO.

Daar heb ik een aardige fobie aan over gehouden.

Voormij geen metro meer !!!


? Verklaar je nader?


11.45: restate my assumptions


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 04-01-2002 18:31 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ben niet bang voor beestjes en insekten ook niet voor hoogtes maar wel voor junkies vies goor onberekenbaar volk


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 04-01-2002 21:07 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 18:28 schreef Styhn het volgende:
? Verklaar je nader?


Verklaar ??? Gebruik je verstand maar eens, als goed leest weet je waarom.


Wiegen Meister !


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-01-2002 21:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Rode mieren zijn ook erg irritant. Vooral als je in een nest gaat zitten (in korte broek) en het niet in de gaten hebt. Best wel een pijnlijke ervaring.
Kwallen vind ik ook best wel eng.


the only pleasure is pain


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-01-2002 23:53 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Onwijs bang voor insecten! met name bijen horzels en wespen brr!!
Dan kan ik opeens wel hard lopen

Verder pijn,naalden en de dood (ja!)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-01-2002 23:54 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik ben niet bang naalden bij mezelf. Maar ik moet het niet bij een ander zien gebeuren, daar kan ik echt niet tegen.


the only pleasure is pain


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 04-01-2002 23:56 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

SPINNEN!!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-01-2002 23:59 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 4 januari 2002 23:56 schreef Jester666 het volgende:
SPINNEN!!!


Spinnen heersen.


the only pleasure is pain


Hrugnir
Submit To Selfdestruction
Usericon van Hrugnir
Posted 04-01-2002 23:59 by Hrugnir Wijzig reactieProfiel van HrugnirQuote dit bericht

kben ook bang voor mezelf als ik teveel gedronken heb...










MassMörd


Bodom
Usericon van Bodom
Posted 05-01-2002 0:01 by Bodom Wijzig reactieProfiel van BodomQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 23:59 schreef Vampire_girl het volgende:
Spinnen heersen.


idd

ook erg nuttige beestjes


maupie
Usericon van maupie
Posted 05-01-2002 0:02 by maupie Wijzig reactieProfiel van maupieQuote dit bericht

Als er in een kleine ruimte (waar je niet weg kan vluchten) massaal wordt gevochten. Of dat er zo'n sfeer hangt!!

Voor de rest niet bang in Nederland!!


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 05-01-2002 0:05 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 0:01 schreef Bodom het volgende:
idd
ook erg nuttige beestjes


ok, dat weet ik, ze zijn nuttig!
Maar ik vin spinnen RANZIG!!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-01-2002 0:07 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 5 januari 2002 0:05 schreef Jester666 het volgende:
ok, dat weet ik, ze zijn nuttig!
Maar ik vin spinnen RANZIG!!


Ranzig?? Erg mooi juist. Ik zou dolgraag een vogelspin als huisdier willen hebben, ik heb alleen nog niet de juiste gevonden.


the only pleasure is pain


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 05-01-2002 0:15 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

en wat vin jij van ratten?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-01-2002 10:08 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 5 januari 2002 0:15 schreef Jester666 het volgende:
en wat vin jij van ratten?


Ratten vind ik wel gore beesten. Die zien er echt niet uit.


the only pleasure is pain


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-01-2002 11:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

en daar is jester666 nou weer helemaal weg van


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 06-01-2002 13:48 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ow en voor tandarts


abysoss
Usericon van abysoss
Posted 06-01-2002 14:14 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

IK HAAT SPINNEN
KLOTE BEESTEN..
Met hun vieze poten gatver..
die beesten moeten sterven


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-01-2002 14:52 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb dieptevrees. Vooral als ik weet dat het diep is, ga ik er niet in...

Als ik in het water moet springen aan de diepe kant van het zwembad, vind ik het niet zo erg, want dan "moet" ik wel zwemmen, maar als ik aan de ondiepe kant het water inga en richting diep water zwem (dat kan je aan de kleur van het water zien), dan ga ik onwillekeurig naar de kant toe.

Ik heb er verder geen last van. Ik heb ook pas op mijn 22e zwemles gehad. Voor die tijd durfde ik niet eens het water in. Ik kan nu wel zwemmen, maar je moet niet vragen hoe. De maximale diepte waar ik me prettig in voel is 1.40 m; en het liefst moet er niemand in het zwembad aanwezig zijn, anders durf ik niet te zwemmen.

Verder ben ik alleen nog maar bang voor wespen.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-01-2002 15:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Op smalle paadjes met los zittende stenen lang een afgrond lopen...maar dat is wel normaal toch?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen