IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : (een beetje) bang voor.... Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-01-2002 15:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Daar ben ik helemaal niet bang van...
Ben wel bang voor spinnen, op het hysterische af, en verder voor maisvelden ( ) en voor injecties.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-01-2002 15:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

slangen.
Volgens mij is dat het enigst.
Begin spontaan te janken als ik zo'n gruwel beest op tv of in een boek zie.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


G.
Usericon van G.
Posted 06-01-2002 19:38 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2002 23:14 schreef TNightmare het volgende:
Ik ben enorm bang voor spuiten. Vooral bloedprikken is voor mij een enorme ramp! Als dat op de tv is kan ik er ook echt niet naar kijken...


Ja dat heb ik ook!!! Op de tv vind ik het niet erg, maar bij mezelf. Ik ben dan ook al in geen 15 jaar meer geprikt. Ik vind het echt dood eng!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-01-2002 20:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. kan me niet herrinneren echt ergens zwaar bang voor te zijn.. vroeger dacht ik wel eens bang te zijn voor spinnen, maar als je echte arachnafoben op tv ziet dan is dat ook niets.. (die lui die nauwelijks van de voordeur naar de auto durven te lopen, na 10 x de deurpost te hebben afgestoft, en uberhaupt de hele dag aan spinnen en het voorkomen van spinnen in huis (dmv schoonmaken) denken... ECHT WAAR (thx to discoverychannel weer )


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2002 10:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

moest afgelopen vrijdag weer eens bloedprikken. maar liefst 5 buisjes rode shit! Ik snap niet dat mensen het eng vinden. het doet nog minder zeer dan dat een hond op je tenen gaat staan (moet toch een voorbeeld verzinnen)
Heb nu wel een gigantische blauwe (eerder groen)plek op mijn arm


quote:
Op 6 januari 2002 20:36 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. kan me niet herrinneren echt ergens zwaar bang voor te zijn.. vroeger dacht ik wel eens bang te zijn voor spinnen


hmmmm jaja. waarom moesten we dan een x naar het kleine kamertje verhuizen???
omdat je bang was dat die (toch wel gigantische)spin onder de lakens zou kruipen.
geef het maar toe!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-01-2002 10:20]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-01-2002 11:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 10:17 schreef Cadaveria het volgende:
moest afgelopen vrijdag weer eens bloedprikken. maar liefst 5 buisjes rode shit! Ik snap niet dat mensen het eng vinden. het doet nog minder zeer dan dat een hond op je tenen gaat staan (moet toch een voorbeeld verzinnen)


Als ik ergens *niet* bang voor ben is het pijn. Pijn verdraag je.

Maar bloed prikken AAAAHHH ZE TAPPEN UIT M'N ADEREN AAAH HET LOOPT WEG AAHHH

BOEH ik kan daar echt niet tegen. Gad-ver-dam-me!!!! Het moet ook op zo'n KUT plek, brrrr.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 07-01-2002 11:06 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik voel het bloed dan zo uit m'n aderen getrokken worden... Iekes..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 07-01-2002 11:06]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-01-2002 11:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 11:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik ergens *niet* bang voor ben is het pijn. Pijn verdraag je.

Maar bloed prikken AAAAHHH ZE TAPPEN UIT M'N ADEREN AAAH HET LOOPT WEG AAHHH

BOEH ik kan daar echt niet tegen. Gad-ver-dam-me!!!! Het moet ook op zo'n KUT plek, brrrr.

idd, ik haat het die naalden in mn aderen, als ze mij prikken, worden die dingen al 3 keer zo groot als normaal (vanwegen mn afkeer), en dan nog ,prikken ze er eerst 3 keer naast, (de laatste twee keer prikten ze pas bij de 3e poging goed) ik kan echt niet tegen naalden die een ader of oog ingaan rrrrr,


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2002 12:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

stelletje mietjes
hoe hardere vuist je maakt hoe sneller het buisje vol is *gna*


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-01-2002 12:06 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 7 januari 2002 11:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Als ik ergens *niet* bang voor ben is het pijn. Pijn verdraag je.

Maar bloed prikken AAAAHHH ZE TAPPEN UIT M'N ADEREN AAAH HET LOOPT WEG AAHHH

BOEH ik kan daar echt niet tegen. Gad-ver-dam-me!!!! Het moet ook op zo'n KUT plek, brrrr.

dwaallicht wilde ook de "nose bleed" aflevering van beavis & butt-head niet zien.
die is nl. BEHOORLIJK bloederig.
(heerschende aflevering )

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 07-01-2002 12:07]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-01-2002 16:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hmm.. Ik heb een paar weken aluminium moeten zagen, en een keer raakte mijn handschoen het zaagblad (zo'n grote roterende schijf!)

Ik kan me geen leven zonder een van mijn vingers/ handen voorstellen want naast gitaren, bassen, drummen heb ik ze ook nodig om op een toetsenbord te rammen.. Als ik aan dit voorval terugdenk voel ik me niet fijn.. Er is toen gelukkig niets misgegaan (ookal scheelde het maar weinig), ik had wel een half uur nodig om weer op adem te komen..

Maar, het is geen reële angst.. Want ik blijf tegenwoordig gewoon uit de buurt van zaagmachines

En sinds ik een eigen huis heb, denk ik als ik in mijn buurt een brandweerauto zie rijden 'als hij maar niet...', ik heb namelijk al een keer brand gehad en dat wil ik geen 2e keer meemaken..


morticia
Usericon van morticia
Posted 10-01-2002 0:30 by morticia Wijzig reactieProfiel van morticiaQuote dit berichthttp://members.home.nl /daddycamaro

de liefde!!!!!!! wat als je getrouwd ben en je word gek op een ander ?????????ken niet dacht ik zo !!!!!!!!! oja spinnen


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 10-01-2002 8:26 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

de tandarts daar ben ik bang van nadat ik ooit verstandskiezen heb laten trekken bij de kaakchirurg,en dat was niet prettig .en sindsdien heb ik het niet meer op de tandarts.terwijl er vantevoren nooit geen angst was voor de tandarts


welcome to hell,fuckin, hell yeah


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-01-2002 8:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 0:30 schreef morticia het volgende:
de liefde!!!!!!! wat als je getrouwd ben en je word gek op een ander ?????????ken niet dacht ik zo !


Tja, als je daar al vanuit gaat...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-01-2002 9:00 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2002 8:26 schreef blacksoul666 het volgende:
de tandarts daar ben ik bang van nadat ik ooit verstandskiezen heb laten trekken bij de kaakchirurg,en dat was niet prettig .en sindsdien heb ik het niet meer op de tandarts.terwijl er vantevoren nooit geen angst was voor de tandarts
Dat heb ik ook een beetje....*brrr*


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Zash
Usericon van Zash
Posted 10-01-2002 20:24 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

slangen, en dat was het wel zo'n beetje. Kan wel tegen de meeste dingen, maar van die films over Joden in WO2 wordt ik ook iet echt goed, helemaal uitgeleefd, dun en "doods". (wil hier niemand mee kwetsen ofzo.

Zash


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 12-01-2002 15:45 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Ik was vroeger altijd bang voor koekiemonster van sesamstraat


We`re not dead we`ve never lived


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 12-01-2002 15:50 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik SCHREEUW voor.. erm.. SLAKKEN en NAAKTSLAKKEN... BAHH!!!!


Godverdommen..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-01-2002 16:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zagen, messen en andere scherpe voorwerpen indien die in handen van iemand zijn of dak ook moet zagen ofzo...

op de havo had ik handenarbeid in mijn vrije deel dus moest ik zo af en toe zagen wat ik dus ook helemaal niet KAN... tging gewoon altijd mis (das trouwens niet angst maar gewoon offtopic gelul )


Je moeder.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 14-01-2002 13:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik was vroeger altijd bang voor vrachtwagens. Ik ging vaak met mijn vader mee naar Duitsland ofzow, op zakenreis, en dan moesten we bij de douane aangeven wat hij vervoerde. Dan moesten we parkeren tussen een heleboel van die gigantische vrachtwagens, en als er dan net één ging rijden wist ik niet hoe hard ik moest rennen om bij die dingen uit de buurt te komen.

En wat ik ook nog steeds eng vind is als ik aan het fietsen ben en er komt een auto van achteren aan. Op de één of andere manier ben ik altijd bang dat om daardoor geraakt te worden.


Dead things grow from deep inside...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-01-2002 14:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ben ook een klein beetje bang voor koeien.
ze zijn zo groot, en ik ben als klein kind een keer ingesloten geweest door een paar gekke koeien, waardoor ik in een sloot moest springen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


morticia
Usericon van morticia
Posted 14-01-2002 22:11 by morticia Wijzig reactieProfiel van morticiaQuote dit berichthttp://members.home.nl /daddycamaro

quote:
Op 10 januari 2002 8:32 schreef TNightmare het volgende:
Tja, als je daar al vanuit gaat...

nee ,het is eng als je dat over komt!!! maar dat gaat vanzelf wel over,ben pas echt bang voor de bekkenbeul


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 14-01-2002 22:13 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2002 13:43 schreef SheRa het volgende:
Ik was vroeger altijd bang voor vrachtwagens


sorry hoor allen wat is er nou eng aan een vracht auto .. ik ben ook nou bang.. niet echt maar ik WAS bang voor CLOWNS muziek weet je ? wat je op die kermisen van 1800(ste eeuw) hoorden


Godverdommen..


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 15-01-2002 10:37 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 14 januari 2002 22:13 schreef Pandaemonaeon het volgende:
sorry hoor allen wat is er nou eng aan een vracht auto .. ik ben ook nou bang.. niet echt maar ik WAS bang voor CLOWNS muziek weet je ? wat je op die kermisen van 1800(ste eeuw) hoorden
Dan moet je eens luisteren naar het nummer "Herr Spiegelman" van Moonspell (Irreligious)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 02-04-2002 19:53 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ben bang dat ik een cd-tje kwijt ben....



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen