IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 14:21 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:18 schreef Mutilator het volgende:
Ik twijfel tussen SP en Leefbaar Zuilen; ik denk dat het het laatste gaat worden volgens de stemwijzer.

Leefbaar Rotterdam is trouwens nogal clownesque; wát een proefballonnetjes:

-Lokzak, zodat mensen op verkeerde tijden hun vuilniszakken buiten zetten en zo beboet kunnen worden;
-Lokhoer, vermomde agentes om hoerenlopers te beboeten;
-Nafluitverbod
-Peukverbod
-Invalidenkarretjeskilometerstandcontroleur(!!!)
-Draaiorgels tegen hangjongeren (waarom geen metal?)
-Krekelgeluiden tegen criminaliteit
-Kerstmanverbod
-Engelse les voor peuters
-Smurfenspray voor medewerkers van de RET

Dat men ff weet dat men dus dan op mafkezen stemt...


behoorlijk laipe zooi idd


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-03-2006 14:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 7 maart 2006 14:18 schreef Mutilator het volgende:
Ik twijfel tussen SP en Leefbaar Zuilen; ik denk dat het het laatste gaat worden volgens de stemwijzer.

Leefbaar Rotterdam is trouwens nogal clownesque; wát een proefballonnetjes:

-Lokzak, zodat mensen op verkeerde tijden hun vuilniszakken buiten zetten en zo beboet kunnen worden;
-Lokhoer, vermomde agentes om hoerenlopers te beboeten;
-Nafluitverbod
-Peukverbod
Invalidenkarretjeskilometerstandcontroleur(!!!)
-Draaiorgels tegen hangjongeren (waarom geen metal?)
-Krekelgeluiden tegen criminaliteit
-Kerstmanverbod
-Engelse les voor peuters
-Smurfenspray voor medewerkers van de RET

Dat men ff weet dat men dus dan op mafkezen stemt...

Kristezielen...
Zijn dat serieus onderwerpen??
Ik vraag me af hoeveel ervan werkt, en welke dwaas erop stemt na dat programma gelezen te hebben...

Al vind ik dat Invalidenkarretjeskilometerstandcontroleur
wel een verschrikkelijk mooi woord, ook leuk voor levend galgje..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-03-2006 14:22 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:06 schreef Chelman het volgende:
Maar nog steeds snap ik niet wat ik met de ideeën van Nieuw Rechts (of hoe zijn partij ook heet) te maken heb? ...jij postte zijn plaat als reactie op mijn post en dus ga ik voor het gemak van uit dat jij wel een verband zag?


Waarom voel je je zo aangevallen? Ik heb helemaal niets tegen jou gezegd: Jij geeft commentaar bij een foto, ik geef ook commentaar bij een andere...

quote:
....enne over de gemeente Rotterdam. Je kan hoog en laag springen totdat je zo rood wordt als een SP-tomaat...maar dat verandert niks aan het feit dat de laatste 4 jaren succesvol verlopen zijn. Ook was het beleid nou niet bepaald gekenmerkt door zgn. 'populistische' trekjes. Het voornaamste verschil met de voorgaande gemeenteraden was niet eens ideologisch: het kwam er op neer dat zij i.p.v. 4 jaar te discussieren over plannen, die plannen daadwerkelijk tot uitvoering brachten.


Als door een wonder is het college dit jaar bij elkaar gehouden, want er was een eindeloze stroom van interne ruzies, strubbelingen en partij-scheuringen, zo kenmerkend voor populistisch rechts.

quote:
Overigens vind ik dat 'populisme' ten onrechte in een kwaad daglicht gesteld wordt.


Vervelend voor je. Ik geeft gewoon een verklaring voor de mechanismen achter rechts populisme en waarom het zo vaak fout loopt. Dat zegt niets over mijn mening over populisme.


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2006 14:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:21 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik vraag me af welke dwaas erop stemt


quote:
Op 7 maart 2006 11:20 schreef Chelman het volgende:
Ik heb op Leefbaar gestemd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 14:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 14:16 schreef spectre het volgende:
dat doen ongeïnteresseerde mensen inderdaad wel, uit alle kampen zowel links midden rechts.. De zware christenen, die zijn inderdaad het trouwst.. En jij kunt ook gewoon stemmen, tenzij je terminaal bent.
Het blijkt anders toch dat vooral de linkse stemmers dan thuis blijven, aldus Erwin Kroll en Wouter Bos...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 07-03-2006 15:04 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

net gestemd, SP-zwolle heeft er weer een stem bij.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-03-2006 15:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

die krijgen het druk ik hoor veel lui in zwolle die SP kiezen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2006 15:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

beetje jammer


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 15:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 15:11 schreef karnivoor het volgende:
beetje jammer
*hihi* Dat wordt voortaan het rode boekje uit je hoofd leren voor jou.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2006 15:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2006 14:22 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik geeft
Jij Rotterdammer jij



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 07-03-2006 15:16 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 12:38 schreef Schaffelaer het volgende:
Net als deze gast! Eén brok politieke eruditie...










Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2006 15:17 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Beetje boel jammer.

De afgelopen paar jaar nogal wat gemeenteraadsvergaderingen bijgewoond in Zwolle wegens 't FC-Zwolle stadion en alle randperikelen. Toch een beetje jammer dat 1 van de 2 SP-leden geen Nederlands kon en zeer populistisch een FC zwolle-sjaaltje om deed op 't laatst, en dat die andere een inhoudsloze domme hoer is.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 15:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wtf, een gemeenteraadslid die geen Nederlands spreekt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 15:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja, ja je hebt het boekje van Sander de Kramer gelezen. Alleen heb je hem niet nauwkeurig genoeg gelezen.....

quote:
Op 7 maart 2006 14:18 schreef Mutilator het volgende:
Leefbaar Rotterdam is trouwens nogal clownesque; wát een proefballonnetjes:

-Lokzak, zodat mensen op verkeerde tijden hun vuilniszakken buiten zetten en zo beboet kunnen worden;



Dat is een idee van de Stadspartij..een linkse eenmansfractie van Manuel Kneepkens.

quote:

-Lokhoer, vermomde agentes om hoerenlopers te beboeten;


Dubieus plan, ja.

quote:

-Groetzone (deze bestaat nog)


Jep. Alleen was het een idee van GroenLinks: http://www.groetzone.nl/

quote:

-Nafluitverbod



Ten eerste is dit iets wat de Rotterdamse politie deed in overleg met het Openbaar Ministerie en dus geen relatie had met LR of welke andere partij dan ook. Scheiding van de machten en zo..

Ten tweede is dit iets wat op Rotterdam CS toegepast werd en dan met name in de avonduren waar groepjes jongeren zich verzamelden en vrouwen lastigvielen. Vaak ging het om 'onbestrafbare' vergrijpen zoals inderdaad nafluiten en naroepen. Het 'nafluitverbod' was maar een onderdeel van een pakket maatregelen om de veiligheid rondom CS te verhogen. Maar ik begrijp heus dat jij met je trakc record van vrouwen lastigvallen daar inderdaad niet op stond te wachten....

quote:

-Peukverbod



Er geldt al een verbod op het gooien van afval op straat. Peuken zijn ook afval en bovendien heel moeilijk afbreekbaar en dus schadelijk voor het milieu. Wat is er mis met het naleven van geldende en zinvolle verboden?

Het valt me van je tegen Greenpeace boy!

quote:

-Invalidenkarretjeskilometerstandcontroleur(!!!)



Volgens mij heb je het over de plannen van minister Peijs die oneigenlijk gebruik van invalidenwagens en brommobielen wilde bestrijden.

quote:

-Draaiorgels tegen hangjongeren (waarom geen metal?)


Rotterdam deed het pas vorig jaar in de deelgemeente Charlois. De VVD deed het al in Amsterdam een paar jaar geleden....

Maar wat is hier precies mis mee? Een niet-repressieve maatregel om overlast tegen te gaan. Prima toch?

quote:

-Krekelgeluiden tegen criminaliteit



Die is idd wel apart te noemen, ja. Het zal vast iets met audiotherapie te maken hebben.

quote:

-Kerstmanverbod


Altijd fijn als mensen feitjes herhalen zonder eerst de hele verhaal te lezen. Het ging hier om de befaamde Kabouter-Buttplug beeldhouw-werk wat de stad €280.000 euro heeft gekost. Daar was LR tegen....

quote:

-Engelse les voor peuters


Ze wilden vanaf 5/6 jaar Engels aan kinderen leren toch? Wat is hier nou precies objectief op tegen? (behalve het door jou opdreunen van de lijst van de Kramer)
quote:

-Smurfenspray voor medewerkers van de RET


Ik vind het overigens een goed idee maar om even jouw kennis van de 'feiten' te onderstrepen: Het was geen idee van LR maar van Lijst Smit.

quote:

Dat men ff weet dat men dus dan op mafkezen stemt...


Volgende keer moet je boeken echt doorlezen en niet alleen de achterkant bekijken of een interview op de SP pagina lezen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2006 15:20 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 15:19 schreef Misanthrope het volgende:
Wtf, een gemeenteraadslid die geen Nederlands spreekt?


De weinige keren dat hij z'n bek open deed, kwam er iets uit als:

iek niet tegen footbal sijn
iek sal sjaal af doen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 15:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Overigens hebben peuters juist de beste leeftijd om talen te leren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2006 15:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 15:20 schreef Psychonaut het volgende:
De weinige keren dat hij z'n bek open deed, kwam er iets uit als:

iek niet tegen footbal sijn
iek sal sjaal af doen
Hmmm... vrij schandalig eigenlijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2006 15:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2006 15:22 schreef Misanthrope het volgende:
Overigens hebben peuters juist de beste leeftijd om talen te leren.


Jep.

Maar het leukste is dat Muti 11 'feiten' aan LR toekende waarvan

5 niet van LR waren
3 als goed te bestempelen zijn en wel van LR komen (hiervan is 1 nl. het peukenverbod niet eens een LR idee maar gewoon naleving van bestaande regels)
2 (krekels en Engels) wel van LR komen maar noch goed noch slecht zijn
1 inderdaad een domme plan is (lokhoeren)

Dat is een bedroevend lage score.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-03-2006 15:28]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2006 15:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gepwn3d dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 07-03-2006 15:38 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 7 maart 2006 15:11 schreef karnivoor het volgende:
beetje jammer

niet zeuren jaap


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2006 15:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 maart 2006 15:38 schreef Kurk het volgende:
niet zeuren jaap


eet vlees, linkse nicht!


Je moeder.


Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 07-03-2006 15:44 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 7 maart 2006 15:42 schreef karnivoor het volgende:
eet vlees, linkse nicht!

lik mn leuter latente homo


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-03-2006 15:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe

maar eens even ontbijten, douchen en naar het stemlokaal waggelen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-03-2006 15:47]


Je moeder.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-03-2006 16:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 maart 2006 15:27 schreef Chelman het volgende:
Jep.

Maar het leukste is dat Muti 11 'feiten' aan LR toekende waarvan

5 niet van LR waren
3 als goed te bestempelen zijn en wel van LR komen (hiervan is 1 nl. het peukenverbod niet eens een LR idee maar gewoon naleving van bestaande regels)
2 (krekels en Engels) wel van LR komen maar noch goed noch slecht zijn
1 inderdaad een domme plan is (lokhoeren)

Dat is een bedroevend lage score.


Goed en fout is uiteraard zeer discutabel; en is persoonlijke steekjes onder water proberen te geven natuurlijk altijd een zwaktebod.

Ik las het net in de pauze in de krant en vond de amusementsfactor dermate aanwezig dat ik het graag met de mede forummers wilde delen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2006 16:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wel raar dat er dan onwaarheden in de krant staan niet, nu staat dat er wel vaker in maar dit is wel erg onbedacht dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen