IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 0:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

verneuken is meestal slecht ja


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-03-2006 0:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2006 0:10 schreef Morghodius het volgende:
Kom eens naar Rotterdam in de avond dan kan je pas ABN horen
Dat deed ik regelmatig toen dat nog te doen was om te reizen. Zit er tegenwoordig niet meer in. Maar Rotterdam heb ik dan ook niet nodig. In Eindhoven vermaak ik me uitstekend

Maar goed, op mijn punt ben je nog niet ingegaan. Of wil je beweren dat je door toedoen van de PVDA op een zwarte school beland bent en je Nederlands daardoor zo beroerd is?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Links, rechts, het maakt geen ene fuck uit als het om parlementaire en zogenaamd "democratische" politiek gaat, zowel op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau worden afhankelijk van de politieke kleur bepaalde krachten binnen dit systeem tegengewerkt danwel bevorderd. Maar uiteindelijk is men altijd een marionet van het grote geld en het bedrijfsleven, zij zijn uiteindelijk de absolute machthebbers en het hele "democratische" politieke systeem is een farce die ons moet doen geloven dat we daadwerkelijk iets te vertellen hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-03-2006 0:18 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:13 schreef Morghodius het volgende:
mar goed, laat de pvda sp groenlinks maar aan de macht komen

kan iedereen zien hoe slecht ze alles verneuken (vooral in de steden)


Laat ze maar aan de macht komen ja! dan zullen we het wel zien. Ben niet bang voor dat het mislukt, maar zo ja, dan zal ik daar mijn conclusies aan verbinden. In ieder geval vind ik het wel fijn dat er een keer een wat meer linkse sfeer in de politiek komt, i.e. dat rechts gewoon veel verliest. Over 14 maanden links kabinet en dan zien we dan over 4 jaar wel over linkse politiek echt werkt.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:21 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:18 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Laat ze maar aan de macht komen ja! dan zullen we het wel zien. Ben niet bang voor dat het mislukt, maar zo ja, dan zal ik daar mijn conclusies aan verbinden. In ieder geval vind ik het wel fijn dat er een keer een wat meer linkse sfeer in de politiek komt, i.e. dat rechts gewoon veel verliest. Over 14 maanden links kabinet en dan zien we dan over 4 jaar wel over linkse politiek echt werkt.


Linkse politiek werkt niet, hun enigste doel is om Nederland als land en als volk nog verder te verzwakken en te vermengen tot één grote strontbruine smurrie zonder cultuur of trots.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 0:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

In theorie werkt het allemaal, in realiteit gaat het over geld geld geld olie geld migranten geld geld geld een orkaan geld geld migranten geld seksuele daden geld geld reclame geld kontjes geld geld media geld oorlog geld geld toeval geld geld geld ...


signature


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:25 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:26]


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-03-2006 0:25 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:21 schreef Heiden het volgende:
Linkse politiek werkt niet, hun enigste doel is om Nederland als land en als volk nog verder te verzwakken en te vermengen tot één grote strontbruine smurrie zonder cultuur of trots.


Nederlandse (bedoel je dat?) cultuur en trots? wat is dat eigenlijk? Ik zou iig niet weten wat de Nederlandse cultuur inhoud en heb je trots in een volk nodig om een goed land te hebben? Hangt van je definitie van trots af. Ik kan niet zeggen dat ik nu echt trots voel in de zin van nationalistische gevoelens tav Nederland. Wel dat ik Nederland een behoorlijk tof land vind om in te leven.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-03-2006 0:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

na lang twijfelen toch vvd geworden. had eerst een cultureel verantwoorde partij gekozen maar nogmaals die stemwijzer doorgespit omdat ik der niet meer uit kwam. dit keer alleen de punten ingevuld die me echt boeien en de rest neutraal. kwam dit keer vvd uit ipv veel linkse meuk. nouja best zo, boeit me eigenlijk ook vrij weinig maar wie niet stemt, mag geen mening hebben.


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:21 schreef Hypnos het volgende:
In theorie werkt het allemaal, in realiteit gaat het over geld geld geld olie geld migranten geld geld geld een orkaan geld geld migranten geld seksuele daden geld geld reclame geld kontjes geld geld media geld oorlog geld geld toeval geld geld geld ...


Een zeer treffende omschrijving, één puntje van kritiek; ik zou zelf het woord geld in hoofdletters hebben getiept om iets meer nadruk te leggen op de onbelangrijkheid van de andere woorden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:30 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:26]


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-03-2006 0:34 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:16 schreef Heiden het volgende:
Links, rechts, het maakt geen ene fuck uit als het om parlementaire en zogenaamd "democratische" politiek gaat, zowel op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau worden afhankelijk van de politieke kleur bepaalde krachten binnen dit systeem tegengewerkt danwel bevorderd. Maar uiteindelijk is men altijd een marionet van het grote geld en het bedrijfsleven, zij zijn uiteindelijk de absolute machthebbers en het hele "democratische" politieke systeem is een farce die ons moet doen geloven dat we daadwerkelijk iets te vertellen hebben.


Waarom doe je dan mee aan deze discussie?
Totaal onzinnig, is zoiets als dat ik zou gaan posten op een auto-forum, want ik heb totaal niks met auto's.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:34 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*!

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:27]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:25 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Nederlandse (bedoel je dat?) cultuur en trots? wat is dat eigenlijk? Ik zou iig niet weten wat de Nederlandse cultuur inhoud en heb je trots in een volk nodig om een goed land te hebben? Hangt van je definitie van trots af. Ik kan niet zeggen dat ik nu echt trots voel in de zin van nationalistische gevoelens tav Nederland. Wel dat ik Nederland een behoorlijk tof land vind om in te leven.


Jij bent een SP-stemmer, natuurlijk hebben woorden als Nederland, cultuur en trots geen enkele betekenis voor jou.
Ik ben overigens ook geen nationalist, maar in de landelijke politiek is nationalisme de enigste ideologische mogelijkheid die bij mijn visie in de buurt komt.
Nationalisme is verder onzin, daar er in Europa bij wijze van spreken geen enkele grens te vinden is die ouder als 100 jaar is en zijn ze bovendien de resultaten van imperialisme en politieke machtsspelletjes die niets zouden moeten betekenen voor de doorsnee Europeaan. Ikzelf ben dan ook eerder een Europeanist dan een nationalist.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 0:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:26 schreef Heiden het volgende:
Een zeer treffende omschrijving, één puntje van kritiek; ik zou zelf het woord geld in hoofdletters hebben getiept om iets meer nadruk te leggen op de onbelangrijkheid van de andere woorden.


excuseer

je hebt overschot van gelijk

kon natuurlijk ook MACHT gebruiken


signature


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-03-2006 0:36 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:30 schreef Morghodius het volgende:
sla maar eens de boeken open als je wilt weten welke rijke cultuur Nederland heeft, kijk eens verder dan de mcdonalds.



Ik zeg niet dat Nederland een cultuur heeft, maar wat is daar nog van over? Een maatschappij verandert continu en dus ook de cultuur. Er is niet zomaar te zeggen wat nu de Nederlandse cultuur is. En niet zeggen dat dat te wijten is aan links, want er hebben de afgelopen decennia vooral rechtse kabinetten gezeten. Cultuur verandert, live with it. Helaas gebruiken types als Michiel Smit dat dit een excuus voor een gebrek aan argumenten om extreem-rechts te verdedigen en daarom maar een vaag begrip als Nederlandse Cultuur gebruiken om hun gelijk te krijgen.

en ik ben al zeker 4 jaar niet meer bij een mcdonalds geweest....



WMP
Usericon van WMP
Posted 08-03-2006 0:37 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:34 schreef Morghodius het volgende:
Vooral meer mensen hier heen halen links!


Wie wil ook alweer Polen hier naartoe halen?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-03-2006 0:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2006 0:25 schreef Morghodius het volgende:
ach wat zielig, je heb geen argumenten dus ga je een beetje zeiken als ik niet 110% ABN berichten tik.
Je gaat toch niet geloven dat ik serieus op dat hersenloze geblaat van je inga of wel soms? Jij bent het ultieme bewijs dat een IQ-test voor het stemmen geen overbodige luxe zou zijn.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 0:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die Polen zijn hier al


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:34 schreef WMP het volgende:
Waarom doe je dan mee aan deze discussie?
Totaal onzinnig, is zoiets als dat ik zou gaan posten op een auto-forum, want ik heb totaal niks met auto's.


Een forum dient ter discussie, of ik aan een bepaalde discussie wel of niet deelneem is mijn eigen keuze en daar heb jij niets mee te maken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:36 schreef Hypnos het volgende:
excuseer

je hebt overschot van gelijk

kon natuurlijk ook MACHT gebruiken


Geld en macht zijn eigenlijk synoniem en om één van die twee te bemachtigen heb je negen van de tien keer de ander nodig.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2006 0:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:41 schreef Heiden het volgende:
Geld en macht zijn eigenlijk synoniem en om één van die twee te bemachtigen heb je negen van de tien keer de ander nodig.


leve de verkiezingen


signature


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 08-03-2006 0:46 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:27]


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-03-2006 0:50 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:46 schreef Morghodius het volgende:
de Nederlandse cultuur is overal, alleen mensen zien het niet, hetzelfde met natuur in Nederland, mensen die altijd maar in de stad blijven geloven me niet dat er zoiets als de Veluwe en andere groene plekken bestaan.

michiel smit extreem rechts ? LOL zelfs de NVU kotst hem uit.



Maar noem dan eens een aantal zaken die op dit moment de Nederlandse cultuur inhoudt/definieert? De criteria wat dat betreft zijn lastig.

En Michiel Smit is per definitie extreem-rechts, hij mag neonazi worden genoemd volgen de rechter, omdat hij dat ook is. En neonazi lijkt me het schoolvoorbeeld van extreem-rechts

http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article84657.ece



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-03-2006 0:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 0:43 schreef Hypnos het volgende:
leve de verkiezingen


Nou! Van een aantal kwaden de voor jou minst erge kiezen en dan vier jaar je bek houden. Leve de verkiezingen, de schijndemocratie en het absurde idee dat verkiezingen en/of politieke "aardverschuivingen" voor drastische veranderingen kunnen zorgen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen