IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Gemeenteraadsverkiezingen Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-02-2010 21:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ook dat. En ik stel ook vragen bij de opkomst van de telecommunicatie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 04-02-2010 21:12 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Yep. En die electriciteit dan? Duivelse bliksemschichten recht uit de hel!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2010 21:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gemeenteraadsverkiezingen zijn cool,

een straat vragen naar je naam


signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-02-2010 3:36 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

De SGP is toch ook heel erg vrouwvriendelijk?

En de reden dat ik blanco stem is omdat er geen D'66 of Groen-Links in Twenterand is.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 05-02-2010 3:37]



Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-02-2010 6:24 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Je kijkt dus alleen naar de partijnamen en niet naar de standpunten? Jammer hoor.

Hier krijgt de VVD in Zwolle minimaal 1 stem.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-02-2010 9:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2010 3:36 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
De SGP is toch ook heel erg vrouwvriendelijk?

Ik vind van wel. Ze geven vrouwen geen posities in de partij. Vrouwvriendelijker kan het niet, voorkomt een hoop blamages.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 05-02-2010 13:45 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 5 februari 2010 6:24 schreef Psychonaut het volgende:
Je kijkt dus alleen naar de partijnamen en niet naar de standpunten? Jammer hoor.

Hier krijgt de VVD in Zwolle minimaal 1 stem.


Nee natuurlijk niet, dan zou het de PVDA zijn maar ik heb wel eens wat raadsvergaderingen bijgewoond en kreeg niet echt een hoge pet op van de PVDA.
Als ik op de PVDA stem zou dat een stem "bij gebrek aan beter" zijn, en daar doe ik niet aan. En om toch m'n stem te laten horen ipv niet stemmen stem ik blanco.



Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 19-02-2010 18:21 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

Leuk zo eenen oud topic.

Kun je erachter komen dat de politiek ons dus oplicht omdat niet veel van de beloftes uiteindelijk waar zijn gemaakt.

Vooral het CDA blijkt al sinds aanvang van vorig decennium een grote leugen vertoning. Eerst rechts gericht met de VVD en 4 jaar later samen met de PvdA.

Over draaibibsjes gesproken. Voel diep van binnen haat naar draaibillen.

En nu gaat CDA weer naar die K%^$nker rechtse zooi.

Laten we hopen dat er een keer een wet komt die ons verplicht iedere dag te vloeken.



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-02-2010 18:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2010 18:21 schreef Bierrrrr het volgende:
Leuk zo eenen oud topic.

Kun je erachter komen dat de politiek ons dus oplicht omdat niet veel van de beloftes uiteindelijk waar zijn gemaakt.

Vooral het CDA blijkt al sinds aanvang van vorig decennium een grote leugen vertoning. Eerst rechts gericht met de VVD en 4 jaar later samen met de PvdA.

Over draaibibsjes gesproken. Voel diep van binnen haat naar draaibillen.

En nu gaat CDA weer naar die K%^$nker rechtse zooi.

Laten we hopen dat er een keer een wet komt die ons verplicht iedere dag te vloeken.




Wow! Wat een zinvolle post!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 19-02-2010 19:33 by Bierrrrr Wijzig reactieProfiel van BierrrrrQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2010 18:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Wow! Wat een zinvolle post!


ja, tegenwoordig mogen we trouwens als bevolking zelf wetten indienen.

Het zou goed zijn als er een partij kwam die de belangen van de metal cult behartigde.

Doet me gelijk een beetje denken aan de TV soap True Blood die op FOX te zien is.

Heeft iemand enig idee hoeveel metal fans er in totaal zijn btw? Dus zeg maar alle fans van alle verschillende metal en rock subgenre's?



Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 19-02-2010 19:40 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik heb werkelijk geen idee. En van de stemwijzer wordt ik ook niet veel wijzer, want mijn gemeente staat er niet op. Erg veel wordt er hier ook niet gedaan, er staan enkel wat borden met partijen. Vast ook wel wat in de krant, maar die hebben we niet.

Aankomende week maar eens rondneuzen.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-02-2010 19:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2010 19:33 schreef het volgende:
Het zou goed zijn als er een partij kwam die de belangen van de metal cult behartigde.


[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 16:50]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-02-2010 19:46 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 19 februari 2010 19:33 schreef het volgende:

Het zou goed zijn als er een partij kwam die de belangen van de metal cult behartigde.

Heeft iemand enig idee hoeveel metal fans er in totaal zijn btw? Dus zeg maar alle fans van alle verschillende metal en rock subgenre's?


Grapjas.

[/Silence]

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-08-2015 16:50]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-03-2010 3:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Geweldig..na een dag vol informatievergaring terecht komen in het gemeentehuis waar het verkiezingsuitslagfestijn woedt, maar slechts puur op zoek naar bier..hoogstwaarschijnlijk als enigen niet gestemd hebbende tussen fanatieke VVD-ers belanden veel stereotiepen bevestigd zien rondlopen trouwens erg komisch allemaal


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 06-03-2010 3:54 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik heb niet gestemd.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen