IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Striborg Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2012 19:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2012 19:09 schreef G.I.R.L. het volgende:
Wrest wel, want die mept dus schijnbaar wijven.


Net als Faalhaas.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2012 21:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2012 19:09 schreef G.I.R.L. het volgende:
Die Xasthur gast heeft nou net géén psychische hulp nodig. Gewoon lekker met rust laten die gast.


Dat lijkt mij nou ook.

quote:
Op 3 november 2012 19:09 schreef G.I.R.L. het volgende:
Wrest wel, want die mept dus schijnbaar wijven.


Je weet niet wat er allemaal gebeurd is natuurlijk, ik denk dat hij door justitie zijn portie al wel heeft gekregen. Lijkt me trouwens wel een moeilijke man om mee samen te leven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2012 21:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2012 19:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Net als Faalhaas.


signature


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 03-11-2012 22:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Volgens de One Man Metal docu is de "third wave of black metal" in Amerika begonnen met deze kutbands.... beetje research had geen kwaad gekund, of zou dit een egotripje van deze belachelijke yanks zijn?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2012 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat laatste


signature


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 07-04-2015 17:41 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Het nieuwe album is pas uitgekomen.

Samples:

http://ominous-domain.com/shop/product_info.php?products_id=8736



Het album is tevens verkrijgbaar via de website achter de eerste schakel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hanging garden op 07-04-2015 17:58]


Durk
Usericon van Durk
Posted 07-04-2015 17:53 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht

Eeeh, ik ben Striborg-fan, maar dit nummer is niet alleen rrraar, maar ook verschrikkelijk. Vooral de eerste bijna 4 minuten zijn ondraaglijk.
Hopelijk is niet het hele album zo.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 09-04-2015 5:29 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2012 22:09 schreef Mortis Rex het volgende:
Volgens de One Man Metal docu is de "third wave of black metal" in Amerika begonnen met deze kutbands.... beetje research had geen kwaad gekund, of zou dit een egotripje van deze belachelijke yanks zijn?


Amerikanen die zich gaan bezighouden met geschiedenis van black metal is even aanwendbaar als Lesley-An Poppe die eventjes metafysica gaat uitleggen.

BM is één Europees ding, vergis jullie vooral niet.

Striborg, nooit mee bezig houden. Vooral veel tegengekomen in tweedehandsbakken.
Niks mee te maken hein.
Niéts.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2015 12:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Enige echte US Blackmetal band is Blood Cult



signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-04-2015 12:39 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Blood Cult klinkt als een slecht geslaagde grap, verteld door die oom die net iets te hard moet lachen om zijn eigen belegen grappen. En uit zijn mond riekt.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2015 12:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kortom: metal


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-04-2015 12:44 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Neen, black metal.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2015 12:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

metal is korter


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2015 15:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb hier nog wat spul liggen van die man voor de ruil
of tegen verzend +2 euro
Mysterious Semblance en zo

bart@zwaremetalen.com


signature


Durk
Usericon van Durk
Posted 02-07-2016 17:45 by Durk Wijzig reactieProfiel van DurkQuote dit bericht



Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 02-07-2016 20:25 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Vette drums ook


Hafgufa


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 04-07-2016 11:32 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2016 17:45 schreef Durk het volgende:
Dit nieuwe nummer is dan weer geweldig:

https://striborg.bandcamp.com/track/rubus-fruticosus-entanglement




Yep


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 24-01-2018 17:04 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Hebben in 2017 een nieuw album uitgebracht, Instrumental Trans-Communication. Geen gitaren meer, alles elektronisch. Een bijzonder slappe hap. Deze band was altijd al heel erg 'hit or miss', maar dit keer is het wel heel duidelijk het tweede. Dieptepunt is Abandoned Spirit met lachwekkende 'clean' vocals en in mijn oren volkomen foutief geprogrammeerde drums. Voor de geïnteresseerden: staat op Spotify.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 28-12-2019 12:03 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Wtf man. Dungeon synth ofzo. Lekker voor de Minecraft koters.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 28-12-2019 13:41 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2019 12:03 schreef Zwelglichaam het volgende:


Wtf man. Dungeon synth ofzo. Lekker voor de Minecraft koters.


Alles van Striborg dit jaar, met uitzondering van de 'Striborg / Bosc Fosc / Drakonhail' split, bevat deze stijlverandering. Blijft een definitieve keuze ook aldus Sin Nanna.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


PetronellaISman
Usericon van PetronellaISman
Posted 28-12-2019 19:18 by PetronellaISman Wijzig reactieProfiel van PetronellaISmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2019 13:41 schreef Mythics het volgende:
Alles van Striborg dit jaar, met uitzondering van de 'Striborg / Bosc Fosc / Drakonhail' split, bevat deze stijlverandering. Blijft een definitieve keuze ook aldus Sin Nanna.



Stijlverandering Striborg laat me niet lachen, deze band is hopelijk failliet verklaard sinds Disorder de deuren moest sluiten.



PetronellaISman
Usericon van PetronellaISman
Posted 29-12-2019 22:14 by PetronellaISman Wijzig reactieProfiel van PetronellaISmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2019 12:03 schreef Zwelglichaam het volgende:


Wtf man. Dungeon synth ofzo. Lekker voor de Minecraft koters.



Ha ha wat een muziek, hoor liever Kraftwerk dan deze troep. Zijn er trouwens nog liefhebbers van dit waardeloze stuk vreten?

[Dit bericht is gewijzigd door PetronellaISman op 29-12-2019 22:15]



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-12-2019 22:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Neem nog een slok azijn.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


PetronellaISman
Usericon van PetronellaISman
Posted 29-12-2019 22:33 by PetronellaISman Wijzig reactieProfiel van PetronellaISmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2019 22:26 schreef Natural Disaster het volgende:
Neem nog een slok azijn.


It's a Disaster a natural disaster.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-12-2019 15:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2019 12:03 schreef Zwelglichaam het volgende:


Wtf man. Dungeon synth ofzo. Lekker voor de Minecraft koters.




Meteen doorsturen naar Ghostemane voor zijn nieuwe schijf


signature


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen