IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : WOW! Opera! Vorige pagina | Volgende pagina
Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 06-02-2006 20:57 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

Ik gebruik Internet Explorer en Firefox, vind ze allebei wel best zo



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-02-2006 21:20 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Hmmm, opera al een tijd geleden de deur uit gegooid. Dat snelheids argument is al tijden gelul en met extensions is firefox veel beter aan te passen aan mijn wensen.

Iemand eigenlijk IE7 al geprobeerd?
MS heeft namelijk vrij succesvol een poging gedaan om FF na te bouwen. Zelfs de interface layout is hetzelfde. En toegegeven het werkt eigenlijk best OK.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 06-02-2006 21:25 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik dacht dat dit dus over Opera als in muziek ging


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-02-2006 21:46 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Maxthon 4 the win!!1!1


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-02-2006 22:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 21:25 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik dacht dat dit dus over Opera als in muziek ging

Zeg kerel, er is op dit forum een aantal subfora. Slechts een enkele handelt over muziek dat niet binnen Metal valt, dat is 'Muziek Algemeen'. Je had er dus vergif op kunnen innemen, dat dit iets anders dan de muzieksoort betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-02-2006 22:17]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-02-2006 22:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Dubbel.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-02-2006 22:17]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-02-2006 10:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 6 februari 2006 22:16 schreef WhiteRider het volgende:
Zeg kerel, er is op dit forum een aantal subfora. Slechts een enkele handelt over muziek dat niet binnen Metal valt, dat is 'Muziek Algemeen'. Je had er dus vergif op kunnen innemen, dat dit iets anders dan de muzieksoort betreft.


daarom vond ik het al zo raar... En ik ben zo digibeet dat iki ook pas in dit forum lees dat Opera een internet browser is...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 07-02-2006 10:43 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 20:40 schreef H-K het volgende:
Ik hoor echter wel hele goede verhalen over firefox. Jammer alleen dat ik opera zo gefinetuned heb qua instellingen dat ik een beetje te lui ben om firefox helemaal te gaan aanpassen aan mijn smaak.


Firefox beschikt over de optie om alle instellingen uit een andere browser over te nemen, mocht je dit interresant vinden.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


localfre4k
Usericon van localfre4k
Posted 14-02-2006 12:43 by localfre4k Wijzig reactieProfiel van localfre4kQuote dit bericht

je wilt niet weeten waar ik aan dacht toen ik de titel van dit topic las

World of Warcraft de opera

maar ik gebruik Avant Browser
opzich erg fijne browser
meer mensen die bekend zijn met avant?


[Dit bericht is gewijzigd door localfre4k op 14-02-2006 12:44]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2006 15:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 20:40 schreef H-K het volgende:
Sneller doelt denk ik meer op het laden van een pagina. Als ik met dezelfde PC een pagina laad met opera of met IE, dan heb ik met opera de pagina een stuk eerder gereed dan met IE.



Niet zozeer het laden maar het renderen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-02-2006 15:32 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 20:40 schreef H-K het volgende:
Sneller doelt denk ik meer op het laden van een pagina. Als ik met dezelfde PC een pagina laad met opera of met IE, dan heb ik met opera de pagina een stuk eerder gereed dan met IE.

Ik hoor echter wel hele goede verhalen over firefox. Jammer alleen dat ik opera zo gefinetuned heb qua instellingen dat ik een beetje te lui ben om firefox helemaal te gaan aanpassen aan mijn smaak.


Ik vind Firefox dat nog een stukkie beter doen.

Met zowel IE als Opera moet ik doorgaans wachten totdat de hele pagina ingeladen is, voordat mijn browser uberhaupt weer op het toetsenbord of de muis reageert.

Bij Firefox werkt het al streamend inladen een stuk beter. Dan kan ik al heen-en-weer scrollen in het stuk dat hij al ingeladen heeft, terwijl hij nog bezig is met de rest van de pagina. Dat moet ik met die andere twee echt niet proberen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-02-2006 18:03 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

FIREFOX

vooral de extra extenties doen het 'm. erg handig als je websites maakt (web developper o.a.)


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-02-2006 19:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waarom kan ik met Opera mijn Webmail van school niet openen? De linkerkolom met Postvak IN (1), Spam (4), Prullebak etc. wordt wel geladen, het rechtervak met de mails wordt dan weer niet weergegeven.
Dat vind ik vreemd, zeker gezien het aantal nieuwe mails zoals hierboven aangegeven wel weergegeven wordt.
Iemand een oplossing binnen Opera?


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 14-02-2006 22:41 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

zie banner hieronder he kerel


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2006 11:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 19:12 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom kan ik met Opera mijn Webmail van school niet openen? De linkerkolom met Postvak IN (1), Spam (4), Prullebak etc. wordt wel geladen, het rechtervak met de mails wordt dan weer niet weergegeven.
Dat vind ik vreemd, zeker gezien het aantal nieuwe mails zoals hierboven aangegeven wel weergegeven wordt.
Iemand een oplossing binnen Opera?


Wat voor Webmail gebruik je? Als het Outlook Web is dan werkt dat vaak niet helemaal goed in browsers ander dan IE, die gebruikt namelijk geïntegreerde functionaliteit van Exchange.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-02-2006 13:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 11:23 schreef Chelman het volgende:
Wat voor Webmail gebruik je? Als het Outlook Web is dan werkt dat vaak niet helemaal goed in browsers ander dan IE, die gebruikt namelijk geïntegreerde functionaliteit van Exchange.

Ja, Outlook Web Access. Het rare is, dat hij de eerste keer vrijwel niets weergaf, maar na een paar keer opniew inloggen wel de hoeveelheid mailtjes in Postvak IN weergaf. Nog enkele malen uit- en inloggen heeft helaas niet tot verdere ontwikkeling geleid, hehe.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2006 14:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Gewoon via IE benaderen.

Outlook WebAccess heerscht en het is dan ook de enige reden waarom ik soms nog IE gebruik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 15-02-2006 14:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tack.

Heb je wel enig idee waarom hij eerst niets weergaf, maar na verloop van tijd wel de inhoud van de mappen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-02-2006 14:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 14:01 schreef WhiteRider het volgende:
Tack.

Heb je wel enig idee waarom hij eerst niets weergaf, maar na verloop van tijd wel de inhoud van de mappen?


Nee. Maar ik had precies hetzelfde toen ik het met Firefox probeerde.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-03-2006 18:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Edit: Ik snap het al.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-03-2006 18:36]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-01-2009 15:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Momenteel moet ik elk wachtwoord dat ik invul in Opera een tweede keer invullen, omdat de eerste onjuist zou zijn.

Iemand enig idee hoe dit komt?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-01-2009 15:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind firefox toch wat beter. Ik gebruik Opera wel op mijn mobiel, dat werkt wel goed.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-01-2009 15:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Firefox geeft bij mij problemen met YouTube, anders was ik het wel blijven gebruiken.

Oh, als we dan toch bezig zijn:

Is het ook mogelijk om de torrent-downloader van Opera uit te zetten? Nu moet ik de torrents steeds eerst opslaan voordat ik ze kan inladen in UTorrent, omdat Opera het anders wil doen.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 17-01-2009 18:32 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Ik ben nu helemaal overgestapt op de browser Chrome (van google)

Super fijn, rete snel.

http://www.google.com/chrome/index.html


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-01-2009 19:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 januari 2009 15:50 schreef Schaep het volgende:
Firefox geeft bij mij problemen met YouTube, anders was ik het wel blijven gebruiken.

Oh, als we dan toch bezig zijn:

Is het ook mogelijk om de torrent-downloader van Opera uit te zetten? Nu moet ik de torrents steeds eerst opslaan voordat ik ze kan inladen in UTorrent, omdat Opera het anders wil doen.


Ha, dat eerste had ik ook. En dat torrent verhaal vond ik ook kut, vandaar dat ik opera ook niet meer gebruik.

Sinds enige tijd helemaal aan de Lunascape4, toch wel de beste browser, naar mijn mening. Wat nou klikken op favorieten, gewoon je muis boven het sterretje (hihi) houden en hup, favoriet opent zich. Scheelt toch weer een klik.

http://www.lunascape.tv/


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen