IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : December
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2006 14:04 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou ja, aangezien ik met de zoek-optie alleen maar referenties naar de maand december krijg in plaats van naar de band, hierbij maar zelf een topic geopend.

Ik heb een paar dagen geleden 'Praying, hoping, nothing' aangeschaft en wat is dit een lekkere bak metal zeg! Wat Meshuggah, beetje DEP invloeden, en flink de strotten open. En een lekkere cover van Ace of Spades als toegift ook nog


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ed
Usericon van Ed
Posted 10-02-2006 22:57 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

hmmm ik heb volgens mij een andere, the lament configuration.. ook zeker niet slecht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-02-2006 14:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hm die nieuwe dus maar eens checken. Ik heb ook alleen The Lament Configuration en die bevalt mij ook prima


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2006 14:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

PHN moeten reviewen, aangenaam schijfje ... draai em echter nooit weer ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-02-2006 15:20 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Hoewel The Lament Configuration mij best bevalt, vind ik het jammer dat over de zang constant een effect zit. Is dat op die andere ook zo?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-02-2006 17:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

The Lament cofiguration is volgens mij de nieuwe, PHN is de ouwe (ik heb de re-release meen ik).

Over dat effect moet ik je het antwoord effe schuldig blijven; heb die schijf twee weken geleden voor het laatst gehoord en ben newt terug van vakantie, dus even mijn geheugen opfrissen vanavond


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-05-2006 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

klinkt ok, eens checken


signature


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 28-05-2006 14:24 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2006 17:24 schreef Mark het volgende:
The Lament cofiguration is volgens mij de nieuwe, PHN is de ouwe (ik heb de re-release meen ik).

Over dat effect moet ik je het antwoord effe schuldig blijven; heb die schijf twee weken geleden voor het laatst gehoord en ben newt terug van vakantie, dus even mijn geheugen opfrissen vanavond


"The Lament Configuration" is inderdaad de meest recente. Ook wel te horen als je het mij vraagt; geweldig album. Doet IMO niet onder voor bands als Botch/DEP/Burnt by the Sun. Desalniettemin is dit album ondertussen al heel wat jaartjes uit. Volgens mij ligt deze band ondertussen onder de zoden. Jammer edoch helaas.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen