IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cactussen Vorige pagina
arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 14-04-2006 1:36 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 0:29 schreef ElitE het volgende:
spiritus met groene zeep en dan verdunnen, maarja dat werkt niet preventief, voor preventieve zooi weet ik niet wat er particulier te verkrijgen is.

Ik ook niet, maar nu maakt het me niet zoveel meer uit.....


Litla
Usericon van Litla
Posted 14-04-2006 2:26 by Litla Wijzig reactieProfiel van LitlaQuote dit bericht

Cactussen zijn tof!
(het zijn ook de enige planten die het bij mij op de kamer volhouden, even terzijde..)
ik heb er 5 staan


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2006 2:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb nu de venusvliegen val, eigenlijk nog iets leuker en ook het enige wat hier in mijn donkere hutje kan groeien, bovendien heb ik 5 miljoen cactussen in mijn achtertuin

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-04-2006 2:29]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Litla
Usericon van Litla
Posted 14-04-2006 2:37 by Litla Wijzig reactieProfiel van LitlaQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 2:27 schreef ElitE het volgende:
ik heb nu de venusvliegen val, eigenlijk nog iets leuker en ook het enige wat hier in mijn donkere hutje kan groeien, bovendien heb ik 5 miljoen cactussen in mijn achtertuin


Jij grapjas!



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2006 2:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/




quote:
Op 2 april 2006 22:49 schreef ElitE het volgende:
wat voor soorten ben je mee bezig? en hoe groot?

m'n pa heeft alleen maar 5,5 cm cactussen, wel jammer maarja cactussen echt groot laten brengen kost wel erg veel tijd. 15 maanden voor een 5,5 cm.






♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Litla
Usericon van Litla
Posted 14-04-2006 2:40 by Litla Wijzig reactieProfiel van LitlaQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 2:38 schreef ElitE het volgende:





Hehe..ik las net het hele topic, mijn excuses
Wel grappig, zoveel cactussen in je tuin!
Je moet niet struikelen natuurlijk


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2006 2:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe mij gelukkig nooit overkomen, wel keer gezien dat 1 gast in de cactussen viel met gruwelijke stekels van zo'n 5 cm


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Litla
Usericon van Litla
Posted 14-04-2006 2:44 by Litla Wijzig reactieProfiel van LitlaQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 2:41 schreef ElitE het volgende:
hehe mij gelukkig nooit overkomen, wel keer gezien dat 1 gast in de cactussen viel met gruwelijke stekels van zo'n 5 cm


Aaauw..dat lijkt me naar.
Heb er zelf wel een keer eentje per ongeluk aan de bovenkant beetgepakt, dat deed al best pijn.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2006 2:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe maar het ergst zijn de jeuk cactussen, als je maar een beetje in de buurt bent van die dingen gaat het al jeuken, helemaal leuk als iemand een hand vol stekels in je tshirt gooit, echt een maand last van gehad

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-04-2006 2:46]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2006 8:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 0:26 schreef arnibes het volgende:
Wolluis was het.
Ik heb het iedere keer tijdelijk weg gekregen. En dan let je een maandje niet o. Weer een cactus hol.


Die wolluis lijkt mij ook erg ja...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-04-2006 10:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 2:46 schreef ElitE het volgende:
hehe maar het ergst zijn de jeuk cactussen, als je maar een beetje in de buurt bent van die dingen gaat het al jeuken, helemaal leuk als iemand een hand vol stekels in je tshirt gooit, echt een maand last van gehad


Hehe, van die fijne Opuntiasoorten hehe. Kocht ik laatst één van. Meteen 3o van die stekeltjes in m'n poot hehe. Groeiet erg snel trouwen.

En tot mijn grote blijdschap mocht ik concluderen dat één van mijn Mammilarias gaat bloeien


spelfout weggehaald...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-04-2006 10:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik vind cactussen doorgaans er stoffig uitzien. En ze zijn meestal ook vrij pijnlijk als je er tegen aan loopt (we hebben er hier een op een hele 'handige' plek )

Maar aan de andere kant, uitdrogen doen ze niet zo snel.
Juist....


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-04-2006 12:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 april 2006 10:06 schreef varanus het volgende:
Hehe, van die fijne Opuntiasoorten hehe. Kocht ik laatst één van. Meteen 3o van die stekeltjes in m'n poot hehe. Groeiet erg snel trouwen.

En tot mijn grote blijdschap mocht ik concluderen dat één van mijn Mammilarias gaat bloeien


hehe opzich niet zo bijzonder, het is eerder moeilijk een mammilaria niet te laten bloeien, maar wel erg leuk ziet het eruit.

weet niet of het de goede naam is maar de Echinopsis hebbenwel erg mooie grote bloemen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-04-2006 12:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ach, tis de eerste die hier bloeit, dus ikke blij hehehe


spelfout weggehaald...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-04-2006 13:26 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 2:46 schreef ElitE het volgende:
hehe maar het ergst zijn de jeuk cactussen, als je maar een beetje in de buurt bent van die dingen gaat het al jeuken, helemaal leuk als iemand een hand vol stekels in je tshirt gooit, echt een maand last van gehad

En die dingen verkopen?


mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2006 2:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wie mooie planten wilt hebben moet pijn lijden

hehe als je 1 zo'n ding hebt valt het wel mee, je moet hem alleen niet aaien net als alle andere cactussen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen