IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Profane
Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 16-02-2006 23:06 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Zo, ook maar even gauw een eigen topicje aangemaakt. In het bijzonder om het feit, dat onze nieuwe site nu volledig operationeel is.

Alle nummers die we ooit hebben opgenomen (sinds 1993) staan als mp3 (192K) op de site.

Veel plezier ermee!

http://www.profanation.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 16-02-2006 23:07]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2006 23:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

uit sympathie


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 01-10-2006 0:08 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 23:14 schreef Fat Bastard het volgende:
Nieuwe track online!

Downloaden doe je HIER!

Klink erg vet! Veel vooruitgang sinds die demo die ik in 2004 van je kocht. Klein puntje maar: van mij mocht er iets meer galm op de vox. Bij de overgang van intro naar de eigenlijke muziek lijken de instrumenten ineens veel doffer.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 01-10-2006 0:08]



Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-11-2006 8:33 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2006 0:08 schreef Mikeee het volgende:
Klink erg vet! Veel vooruitgang sinds die demo die ik in 2004 van je kocht. Klein puntje maar: van mij mocht er iets meer galm op de vox. Bij de overgang van intro naar de eigenlijke muziek lijken de instrumenten ineens veel doffer.


Beetje late reactie, maar toch.

De mix is in principe al weer wat verbeterd. Er staan nu 2 tracks op onze MySpace site.

We hebben bewust geen tot zeer weinig effect op de zang gezet.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen