IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Favoriete concert Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-05-2002 10:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Fates Warning in Sjiwa, Baarlo een aantal jaren geleden!! My god, een van de vetste concerten die ik ooit heb meegemaakt! Ken je dat gevoelv van kippevel bij een nummer? Ja? Dat een heel concert lang!!!

heeeeeeeeeersch!

Ook: Death - Symbolic tour


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2002 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Opeth in Vera te Groningen
Kip-pe-vel !!

Wat zijn dat een artiesten zeg, heerlijk !


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-05-2002 11:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

slayer op tattoo the planet was idd ook cool.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-05-2002 12:34 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Am-Tuat in de goudvishal!!!


Ik, Wil Schuurman


Suncross
Usericon van Suncross
Posted 17-05-2002 13:03 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Bolt Thrower!!


IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-05-2002 13:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2002 13:03 schreef Suncross het volgende:
Bolt Thrower!!


schopt kont ja


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-05-2002 13:11 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Kataklysm - Baroeg
Slayer - TTP
Devin Townsend - 013


Life doesn't get much better than this!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-05-2002 13:16 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

opeth - w2 - 2001
in flames - effenaar - 2000
edguy - biebob - 2001
iced earth - 013 - 2002



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-05-2002 13:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Carcass in Nova Zembla in Heerlen in 1990 met van die geprojecteerde beelden op de achtergrond, je rook gewoon de dood. Was het ook nog best wel een undergroundband. Echt super

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-05-2002 13:50]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 17-05-2002 13:43 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

2002 Moonspell in Hardenberg


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 17-05-2002 14:24 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Steve Vai - afgelopen december HMH amsterdam, waan !!!!

Dream Theater - 1e keer dat ik ze zag (aardschokdag 1993)

Allan Holdsworth - Lantaarn Hellendoorn vorig jaar

Marillion - Hanehof Geleen de eerste keer

Helstar - Nova heerlen 1988

Crimson Glory - Nova Heerlen 1989

pfoe, er zijn zoveel gave concerten geweest eigenlijk .. maar deze schoten me gelijk te binnen ...



KoRaX
Usericon van KoRaX
Posted 17-05-2002 14:35 by KoRaX Wijzig reactieProfiel van KoRaXQuote dit bericht

Tot nu toe blijft mijn beste die ik gezien heb. gorgoroth is de 013...da was meesterlijk,, vooral dat ze toch nog satans lander hebbe gespeel en possesed


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-05-2002 15:49 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

In flames in de 013 vorig jaar (voorprogamma Dimmu) was erg gaaf!! vet geluid, strakke show!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-05-2002 16:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Na Carcass in '90 is mijn andere favoriete concert toch wel Integrity en Ringworm in 1995 in Maasmechelen, het wreedste hardcoreconcert wat ik heb meegemaakt. Op een gegeven moment stortte het podium(pje) in maar dat boeide niet gewoon doorgaan, feet-first diving, windmilling en lots of violence hehehe
Hier lig ik bovenop het publiek tijdens Integrity


Ringworm heerste!




'Cause I'm a Slave to The Promise!

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 30-05-2002 19:48]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 21-05-2002 16:17 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Beste concert wat ik ooit gezien heb is Bezetan in Mukkes tijdje geleden..GODVERREDOME!!!!


sebinsagoil


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 21-05-2002 17:40 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Alle metal concerten vond ik te gek (want er was metal ) Maar een van de tofste vond ik Asphyx, Boltthrower en Benediction in Simplon (Groningen) in 1992 ofzo. Simplon was vol met metal, thrashende en bangende langharigen, zweet en bier. Ik heb toen flinke bauwe plekken opgelopen, er zit nu nog een kuiltje boven mijn rechterknie...
Monster Magnet in Vera vond ik ook altijd hele toffe shows hebben, een grote trip met vloeistof dia's en al, it's a satanic drug thing you would't understand.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-05-2002 17:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nile in de 013 afgelopen winter was wel heel erg gaaf.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 17:46 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Metallica in de kuip in 1993. ik had toen pas metal ontdekt (veel te laat!) en het was het tweede concert waar ik heen was. megadeth speelde er ook.

van de laatste jaren: Symphony X in Tilburg en judas priest op graspop


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 21-05-2002 21:09 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Joost vergeet Suicidal Tendencies niet, mijn eerste was een maand daarvoor Guns N Roses met de The Cult..

Maar gaafste concert was nog die Van morbid Angel (+ Zyklon in Nighttown een jaar geleden



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-05-2002 21:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 17:46 schreef Airwolf het volgende:
Metallica in de kuip in 1993. ik had toen pas metal ontdekt (veel te laat!) en het was het tweede concert waar ik heen was. megadeth speelde er ook.

van de laatste jaren: Symphony X in Tilburg en judas priest op graspop


Ah priest heerschte op graspop! Jammer dat ik hell bent for leather gemist hebt... en dat Ripper painkiller toch niet aankon....


Ik, Wil Schuurman


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 21:14 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 21:12 schreef Snagger het volgende:
Ah priest heerschte op graspop! Jammer dat ik hell bent for leather gemist hebt... en dat Ripper painkiller toch niet aankon....


maar het gitaarwerk was geweldig!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 21:19 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 21:09 schreef MetalHeus het volgende:
Joost vergeet Suicidal Tendencies niet, mijn eerste was een maand daarvoor Guns N Roses met de The Cult..




ja oke suicidal was ik niet vergeten, ik wist alleen niet meer hoe je het ook al weer schreef


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-05-2002 21:20 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ostrogoth & Killer op 10 mei!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 21-05-2002 21:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 21:14 schreef Airwolf het volgende:
maar het gitaarwerk was geweldig!


Zeker... maarja downing en tipton zijn gewoon geniaaaal!!!

Motorhead heerschte ook bruuthard op graspop trouwens!


Ik, Wil Schuurman


KingDJ
Killer Queen
Usericon van KingDJ
Posted 30-05-2002 22:09 by KingDJ Wijzig reactieProfiel van KingDJQuote dit bericht

concert van Unida, een paar jaar geleden in de kleine zaal van de melkweg.
Privè concert, weing mensen.
Super!

[Dit bericht is gewijzigd door KingDJ op 30-05-2002 22:28]


God hates us all...


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen