IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Pandora stel je eigen station samen. Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-03-2006 10:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

www.pandora.com

Hier op deze site kan je je eigen radiostation genereren met de muziek die jij wilt.

Bijv.

Type vader in hij zoekt dan alle vergelijkbare muziek qua vader bij een en speelt het random af..nummer gaan eindenloos door en het is compleet gratissssss


Try It.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2006 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

net zoiets als last fm ...?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-03-2006 10:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2006 10:53 schreef Jenje het volgende:
net zoiets als last fm ...?


Geen idee dat ken ik dan weer niet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-03-2006 11:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja Last FM is hetzelfde http://www.last.fm/


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-03-2006 23:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Niet helemaal, last.fm baseert het op wat je al geluisterd hébt, en bij Pandora geef je zo als gezegd een band of nummer op en zoekt het naar vergelijkbare muziek.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-03-2006 23:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

pardon dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2006 23:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Yeah

Eindelijk een Pandora-topic

Dikke heersch!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 05-03-2006 23:58 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Pandora is VET!!

Heerlijk voor op het werk of zo.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-03-2006 23:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Inderdaad!

Ook een uitkomst als je bijvoorbeeld een weekend bij je ouders bent en de muziek die je wilt luisteren niet tot je beschikking hebt.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-03-2006 0:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Dat is inderdaad best vet.


I am the 1%.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-03-2006 0:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Typ ik My Dying Bride in, krijg ik Exodus.. allebei leuk!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-03-2006 12:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Je moet het dan ook niet echt voor metal gebruiken. Hij vindt toch alleen standaard dingen.

Voor andere muziekgenres is het veel beter geschikt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 06-03-2006 12:36 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

jammer dat de geluidskaart er hier momenteel uit ligt, ik ben er wel nieuwsgierig naar. En ik luister genoeg buiten metal, dus dat moet wel goedkomen dan.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-03-2006 12:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 12:32 schreef Chelman het volgende:
Je moet het dan ook niet echt voor metal gebruiken. Hij vindt toch alleen standaard dingen.

Voor andere muziekgenres is het veel beter geschikt.


Ik heb best wat nieuwe metal gehoord.

Zou de muziek die gevonden wordt van andere muziekgenres niet ook standaard zijn, maar ken je er minder van omdat het andere muziekgenres zijn?

Ik weet het niet hoor.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-03-2006 12:38 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Tool/Lateralus -> Metallica/Some kind of monster -> Avenged Sevenfold -> Die Trying -> ....

Dag!

Eerdere experimententen met The Smiths, 16 Horsepower en Motorpsycho liepen ook al op nix uit.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-03-2006 12:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 12:37 schreef Schaep het volgende:
Ik heb best wat nieuwe metal gehoord.

Zou de muziek die gevonden wordt van andere muziekgenres niet ook standaard zijn, maar ken je er minder van omdat het andere muziekgenres zijn?

Ik weet het niet hoor.


(Voor mij) Nieuwe metal ben ik op Pandora nog niet tegengekomen. Muziek in andere genres wel.

Dat kan inderdaad komen door het feit dat ik er minder van ken maar het kan ook komen dat metal een relatief klein % van de 300.000 tracks op Pandora vertegenwoordigt. Waarom denk ik dat laatste?

...ik kom te vaak dezelfde nummers tegen in zeer verschillende playlists.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-03-2006 12:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 12:40 schreef Chelman het volgende:
(Voor mij) Nieuwe metal ben ik op Pandora nog niet tegengekomen. Muziek in andere genres wel.

Dat kan inderdaad komen door het feit dat ik er minder van ken maar het kan ook komen dat metal een relatief klein % van de 300.000 tracks op Pandora vertegenwoordigt. Waarom denk ik dat laatste?

...ik kom te vaak dezelfde nummers tegen in zeer verschillende playlists.




Ja, dat is waar, maar ik kom bij andere genres ook vaak dezelfde nummers tegen. Maar ik denk wel minder inderdaad.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-03-2006 12:52 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Heb nu ook pandora aanstaan. Wat een geweldige site is dat zeg !
zo leer je nog eens wat bandjes kennen en hoef je niet te gaan downloaden enzo


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-03-2006 13:40 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 12:38 schreef Psychonaut het volgende:
Tool/Lateralus -> Metallica/Some kind of monster -> Avenged Sevenfold -> Die Trying -> ....

Dag!

Eerdere experimententen met The Smiths, 16 Horsepower en Motorpsycho liepen ook al op nix uit.


16 Horsepower haha


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 14:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

erg goede band trouwens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-03-2006 14:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 14:00 schreef spectre het volgende:
erg goede band trouwens


Als je bij de zwartekousen bende hoort wel.








SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 14:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

o het kan niet want het is zwaar christelijk oooo wat erg
Het is erg goede muziek, tekstueel is het idd erg radicaal allemaal.. maar minder dom dan menig metaltekst


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-03-2006 14:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

geef mij maar LAst.fm

veule malen beter!!!


I Find That I Am Not There...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-03-2006 14:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 12:32 schreef Chelman het volgende:
Voor andere muziekgenres is het veel beter geschikt.


Ja, dag, ik ben een metalhead, ik luister niet naar die gaye commerciële meuk


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 14:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

waarom zit in er wil in 1 dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-03-2006 14:25 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hij vind anders best veel death metal en soortgelijke had ik niet verwacht.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen