IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Liv Kristine
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2006 16:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/recensie/5762.html

Heerlijk schijfje. Meer liefhebbers van de stem van Liv?


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-03-2006 16:36 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Om es te smeren bedoel je?


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-03-2006 16:37 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 9 maart 2006 16:36 schreef FRNK het volgende:
Om es te smeren bedoel je?


Tss frnk toch, het kon je overgrootoma zijn.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2006 16:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 16:36 schreef FRNK het volgende:
Om es te smeren bedoel je?


FRNK, jij doerak, vlegel


spelfout weggehaald...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-03-2006 16:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

humpable material!

maar..... mooi schijfje inderdaad, daar gaat het om! (of toch niet? )


I Find That I Am Not There...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-03-2006 16:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



'k ken alleen die 1e clip van Leaves Eyes, en vond het toen erg mooi ja (maar nu vast niet meer ghegh)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-03-2006 16:39]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2006 16:39 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

29 April komt ze met Leave's Eyes naar Sneek. Daar ben ik zekers aanwezig


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-03-2006 16:40 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 maart 2006 16:37 schreef Rensykdom het volgende:
Tss frnk toch, het kon je overgrootoma zijn.
Komt mooi uit gezien die dood is


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-03-2006 16:42 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Theatre of Tragedy is erg gaaf, maar dat komt niet doordat Liv Kristine nou zo bijzonder goed zingt. Nieuwe werk ken ik niet.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2006 16:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 16:42 schreef aerodis het volgende:
Theatre of Tragedy is erg gaaf, maar dat komt niet doordat Liv Kristine nou zo bijzonder goed zingt. Nieuwe werk ken ik niet.


Zit ze niet meer bij

http://www.zwaremetalen.com/recensie/5784.html

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-03-2006 16:43]


spelfout weggehaald...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-03-2006 16:43 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Dat weet ik


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-03-2006 16:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 16:43 schreef aerodis het volgende:
Dat weet ik




spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-03-2006 16:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Sneek? Even kijken, kan haar zeker waarderen!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-03-2006 17:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vindt het zeker wel goede muziek (wat ik ervan ken maar dat is eig. alleen twee nrs van leaves eyes en Nymphetamine van cradle of filth



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-03-2006 17:39 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik meen me te herinneren dat ik haar eerste solo CD Deus Ex Machina niet echt schitterend vond. Ook wat ze met Leaves' Eyes neerzet is wel mooi, maar echt denderend toch ook weer niet... Haar beste werk blijft gewoon bij Theatre of Tragedy. Ik ga de nieuwe solocd wel eens beluisteren, denk ik, maar of ik er mijn geld aan ga geven, betwijfel ik ten stelligste.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 03-05-2012 0:23 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

LIV KRISTINE - Album production completed, album title revealed!


Dear Fans & Friends,

summer greetings from Mastersound Studio! The mixdown and mastering of my fourth solo album which is called "Libertine" was completed yesterday and will be given a release date soon. "Libertine" is truly a milestone in my career; it sums up my most important artistic experiences in my creative journey through life. The more rock and metal-based songs like "Vanilla Skin Delight" (incl. superb male vocals from Tobias Regner), "Paris Paris", "Solve Me" and title track "Libertine" certainly expose some of those magic moments which fans of Theatre of Tragedy enjoyed and treasured on "Aegis" and "Musique". The ballads "Silence", "Love Crime" and "Meet Me in the Red Sky" will go straight into you hearts, each of them being absolute individual in their emotional expressions and musical compositions. Alex (www.mastersoundstudio.de) gave each track a perfect sound in the mix by emphasizing on each song's characteristic accent and atmosphere. I can't wait to let you hear this album; it is exceptional to me both personally and in my artistic career, and I can't wait to play these songs for you live! The cover- and booklet artwork is completed as well. It took a while for me, personally, to find the artistic expression I wished to expose in my pictures, however, Heile (www.heilemania.com) and Alex guided me into the right direction, for which I am so happy and grateful. The cover of "Libertine" will be revealed soon, so stay tuned!

Love and happy greetings from my terrace,

Liv



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-05-2012 8:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

The Horror.


Boeiender


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-05-2012 9:13 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik moest een beetje denken aan:






Ja hoor...


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 03-05-2012 9:20 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ik kan dr stem eigenlijk totaal niet uitstaan, dus ik laat dezew maar even liggen...


Black seeds of bunny!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-05-2012 9:20 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

@ Mickstah: Wat heeft je vader met Liv te maken dan? Kwam ze vroeger in Pico Pic?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-05-2012 9:20]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-05-2012 9:43 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Mijn vader is geen Noorse schizofrene wacko.
Liv ook vast niet, maar je weet het nooit.


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-05-2012 9:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Haha. Toch had hij in de dagen met Sjimmmie Douglas voor een dubbelganger door kunnen gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-05-2012 10:11 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Met een dikke zwarte baard, dat dan weer wel.


Ja hoor...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 06-05-2012 3:25 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Liv.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-05-2012 3:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Krijgt de rest van de band ook van die kekke outfits?


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen