IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Grijze Wolven (Turken) en metalhandgebaar Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-01-2002 22:06 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik zag vandaag int nieuws iets over de Grijze Wolven, een fascistische Turkse partij die een bijeenkomst houdt in NL. En ze zitten steeds van die metalhandgebaren te maken. (wijsvinger en pink omhoog in een vuist) Dit irriteert me mateloos


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 05-01-2002 22:08 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

zag ik ook wat een trieste lui zeg
en inderdaad verkeerde gebaren voor zo een groepering daar schrok ik ook wel effe van


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-01-2002 22:14 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Check nu ff Nova op ned3


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Satan
Usericon van Satan
Posted 05-01-2002 22:21 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Een Turkse vriendin van mij kon zich ook behoorlijk opwinden over turkse en koerdische politiek . ik dacht dan bij mezelf waar maak je je druk om ?
maar voor de rest was ze wel okay ,leuke meid . niet alle turken zijn nationalistisch.
Nationalistische mensen moet je in oorlogsituaties inzetten .Als je wil vechten voor je vaderland moet je dat doen en niet roepen . dus melden bij het leger in Turkije en hezelfde geldt voor nationalisten overal .melden bij het leger van je land .
Geen woorden maar daden !



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-01-2002 22:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik heb net ook even naar 't nieuws zitten kijken en ik zag het inderdaad ook. Alleen is het verschil volgens mij dat die Grijze Wolven de rest van hun hand (behalve de wijsvinger en pink dus) niet in een vuist maar in een soort driehoek houden, om de snuit van de wolf aan te duiden...


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2002 22:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 22:06 schreef Sjaan het volgende:
En ze zitten steeds van die metalhandgebaren te maken. (wijsvinger en pink omhoog in een vuist) Dit irriteert me mateloos


ik wist wel dat dio een grijze wolf was!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 06-01-2002 15:03 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Gewoon negeren die zooi?


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-01-2002 15:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

zie je wel......metal wordt populair!

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-01-2002 15:21]


Suck my piss


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-01-2002 15:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee toch... ?


satanos
Usericon van satanos
Posted 06-01-2002 15:16 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

Ik had begrepen dat ze in Dordrecht al jaren iets te "aanwezig'' zijn [de grijze wolven dan ik heb op zich helemaal niets tegen andere turken en/of buitenlanders]
Ik heb er zelf [nog] niet veel van gemerkt en ik woon een op een paar meter van Dordrecht


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-01-2002 15:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 15:05 schreef skullfuck het volgende:
zie je wel......metal wordt populair!

aarrgghh ik hoop het toch niet!

als het nu een facistische groep noordelingen waren kan ik me de naam 'grijze wolven' goed indenken, maar bij turken....
Kunnen ze beter zich zelf 'de grijze palmukalle'(of hoe je dat typt) noemen.

Het blijft een trieste zaak!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-01-2002 15:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 15:23 schreef Cadaveria het volgende:
aarrgghh ik hoop het toch niet!

als het nu een facistische groep noordelingen waren kan ik me de naam 'grijze wolven' goed indenken, maar bij turken....
Kunnen ze beter zich zelf 'de grijze palmukalle'(of hoe je dat typt) noemen.

Het blijft een trieste zaak!

Als ze turkije zo goed vinden, waarom gaan ze dan niet terug?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-01-2002 15:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

omdat ze niets vinden als ze terug gaan.

Uit verhalen van opa en vader wordt Turkije zo mooi afgebeeld. Hier in Nedeland word hun gemeenschap gevoel veel sterker, omdat ze zich vasthouden aan de regels van de jaren 50 terwijl Turkije zelf veel verder voorloopt.

In Ankara zie je haast geen Turkse vrouwen met hoofddoeken lopen, en ze zijn modebewust.
Toen hier de Turkse gastarbeiders kwamen, is hun beeld nooit goed bijgeschaaft hoe het leven zich in Turkije heeft ontwikkeld.
Daardoor krijg je van die groeperingen die volgens de maatstaven van de jaren 50 denken.

Maar jah hoe kom je er af.

Het is net zo als met die Molukse jongeren. Er is voor een poos terug veel ophef geweest over de problemen over de Molukken. De Molukse jongeren gingen bommen in de treinen deponeren ect. Ik ben toe vrij bang geweest om met de trein te reizen. Er was constant op het nieuws dat er weer een trein in de fik stond en waarom.. Ze eisten van de Nederlandse regering dat ze er wat aan de problemen op de Molukken gingen doen. Maar waarom???? Ik vind dat ze het zelf moeten oplossen daar, misschien een beetje met behulp van onze regering. Maar dat ze ons, de Nedelandse bevolking lastig moeten vallen met de problemen die daar spelen vind ik veeel te ver gaan.

ps: als je als Nederlander zo'n beweging wilt beginnen ben je meteen een rasist.
waarheid of angst??..

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-01-2002 15:45]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-01-2002 17:39 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 22:06 schreef Sjaan het volgende:
Ik zag vandaag int nieuws iets over de Grijze Wolven, een fascistische Turkse partij die een bijeenkomst houdt in NL. En ze zitten steeds van die metalhandgebaren te maken. (wijsvinger en pink omhoog in een vuist) Dit irriteert me mateloos

er zit een duidelijk verschil in de hand gebaren gijze turken (of hoe he3t ook mag heten) laten de andere drie vingesr naar voren steken ik de vorm van een snuit van een wolf, wij laten alleeen wijsvinger en pink uitsteken


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2002 18:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

he Cadaveria, ik ben het geheel met jou verhaal eens! wat grappig is is dat ik wel een afstammelingen van nederlandse immigranten in Canada op tv heb gezien. dat zijn ook van die strenge gelovigen, dus hetzelfde als die buitenlanders hier. ze zullen wel raar over nederlanders denken in canada



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-01-2002 10:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

pfiehw
toch is er toch nog iemand die het met me eens is.
Meestal als ik dit soort uitlatingen doe, word ik meteen als rasist uitgescholden. Wat geheel niet waar is, ik erger me alleen aan bepaalde gedragingen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2002 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 10:34 schreef Cadaveria het volgende:
pfiehw
toch is er toch nog iemand die het met me eens is.
Meestal als ik dit soort uitlatingen doe, word ik meteen als rasist uitgescholden. Wat geheel niet waar is, ik erger me alleen aan bepaalde gedragingen.


alweer begrijp ik volledig. dat is het gevolg van die konstante politieke correcte houdingen, en vooral in de media, waarmee je in nederland wordt gebombardeerd. als een buitenlander op televisie zit te verkondigen dat het allemaal beter is in hun'thuisland"zit iedereen glimlachend ja te knikken. zeg je dan : "ga dan terug" ben je opeens een rascist!! eigenaardig toch? ik beschouw mij als zijnde links, heb absoluut geen hekel aan buitenlanders, ook niet diegen die hier wonen, maar sommige dingen mogen ( en moeten misschien) gezegd worden. en doodknuffelen en doodzwijgen van acties van bepaalde buitenlanders is niet bepaald slim vind ik. daarmee creeer je spanningen tussen autochtonen en allochtonen en volgens mij heb je op lange termijn alleen de buitenlanders erzelf mee. gewoon streng en hard, maar rechtvaardig aanpakken (en dat hoort ook bij autochtonen het geval te zijn trouwens).



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 07-01-2002 16:17 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 14:34 schreef attila_de_hun het volgende:
alweer begrijp ik volledig. dat is het gevolg van die konstante politieke correcte houdingen, en vooral in de media, waarmee je in nederland wordt gebombardeerd. als een buitenlander op televisie zit te verkondigen dat het allemaal beter is in hun'thuisland"zit iedereen glimlachend ja te knikken. zeg je dan : "ga dan terug" ben je opeens een rascist!! eigenaardig toch? ik beschouw mij als zijnde links, heb absoluut geen hekel aan buitenlanders, ook niet diegen die hier wonen, maar sommige dingen mogen ( en moeten misschien) gezegd worden. en doodknuffelen en doodzwijgen van acties van bepaalde buitenlanders is niet bepaald slim vind ik. daarmee creeer je spanningen tussen autochtonen en allochtonen en volgens mij heb je op lange termijn alleen de buitenlanders erzelf mee. gewoon streng en hard, maar rechtvaardig aanpakken (en dat hoort ook bij autochtonen het geval te zijn trouwens).




Ik ben het volledig met jullie eens!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 07-01-2002 17:03 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 14:34 schreef attila_de_hun het volgende:
alweer begrijp ik volledig. dat is het gevolg van die konstante politieke correcte houdingen, en vooral in de media, waarmee je in nederland wordt gebombardeerd. als een buitenlander op televisie zit te verkondigen dat het allemaal beter is in hun'thuisland"zit iedereen glimlachend ja te knikken. zeg je dan : "ga dan terug" ben je opeens een rascist!!



die 'wij kunnen niks zeggen want dat is racistisch' houding staat bekend als het Auschwitz syndroom.

Turken hebben een hele vlaggenmast achterop hun scooter, maar als je een nederlandsche vlag op je jas hebt ben je fout. Totaal belachelijk (niet dat ik met de driekleur op mijn jas wil rondlopen, maar uit principe)


ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2002 17:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kijk, ik ben er echt trots op dat ik een nederlander ben, zonder me verheven te voelen boven andere landen en volken.in principe zou ik het best cool vinden om met een klein vlagje op mijas te lopen of zoiets, ik hou gewoon veel van mijn land. maar dat gaat dus niet want dan wordt je gelijk geassocieerd als zijn de een neo-nazi.

maar een ding is zeker. als ik ooit zou immigreren dan wil ik dat mijn kinderen zich aanpassen aan het land waarin ik woon ( ik ga dan ook echt nietnaar een absoluut vreemde cultuur toe)dat is in hun eigen voordeel.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-01-2002 15:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2002 17:03 schreef Lord Uraneck het volgende:
die 'wij kunnen niks zeggen want dat is racistisch' houding staat bekend als het Auschwitz syndroom.

Turken hebben een hele vlaggenmast achterop hun scooter, maar als je een nederlandsche vlag op je jas hebt ben je fout. Totaal belachelijk (niet dat ik met de driekleur op mijn jas wil rondlopen, maar uit principe)
Toen ik nog op de middelbare school zat, kwamen die bomberjacks met daarop genaait een patch van de Nederlandse vlag.

Bij ons op school mocht je die patches niet dragen!! Ze dachten dat je dan een Een “ongezonde” liefde voor je land had.



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 11-01-2002 19:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 15:16 schreef satanos het volgende:
Ik had begrepen dat ze in Dordrecht al jaren iets te "aanwezig'' zijn [de grijze wolven dan ik heb op zich helemaal niets tegen andere turken en/of buitenlanders]
Ik heb er zelf [nog] niet veel van gemerkt en ik woon een op een paar meter van Dordrecht

eehm ik woon IN dordrecht en ik had nog nooit van grijze wolven gehoord


My madness, my sadness


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 16-01-2002 22:11 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Fuck dan heb jij echt niet op zitten letten de laatste tien jaar. De grijze puppies zijn de zoveelste extremistische islamitische groep. En het zuigt dat ze ons gebaar gejat hebben!! Grijze Wolven eat shit! ONS gebaar komt trouwens regelrecht uit de Middeleeuwen; als afweer tegen het kwaad.
Zoooooo cool.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-01-2002 10:08 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik hang niet zo veel meer in krispijn rond de laatste 10 jaar
nee serieus de enige turken die met 2 fingers in the air staan die ik ken zijn de mannen van battlorn
weet ik veel dat er een stel debiele turken vaagjes door de straten wandelen met 2 vingers in de lucht


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-01-2002 20:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2002 22:11 schreef Paulien.broeren het volgende:
Fuck dan heb jij echt niet op zitten letten de laatste tien jaar. De grijze puppies zijn de zoveelste extremistische islamitische groep. En het zuigt dat ze ons gebaar gejat hebben!! Grijze Wolven eat shit! ONS gebaar komt trouwens regelrecht uit de Middeleeuwen; als afweer tegen het kwaad.
Zoooooo cool.


de grijze wolven zijn volgens mij toch niet islamitisch! ze zijn grote aanhangers van kemahl atatturk, de vader van de moderne, seculiere turkse staat! die wilde alle islamieten dood maken en nou grijpt het leger nog bikkelhard in indien een of andere islamiet iets te machtig wordt. rechts en extremistisch zijn ze overigens wel


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-01-2002 23:09 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Het officiële groetende gebaar tussen twee leden van de GW is het voorhoofd eerst links en daarna rechts tegen elkaar houden (bron: REVU)

verder als turkije zo "geweldig" is wat doen die lui hier nog dan, mooi opflikkeren dan, hebben wij weer ruimte voor echte vluchtelingen, die het wel kunnen waarderen dat dit land ze opvangt en ze een toekomst biedt.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen