IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Super gave spellen / games deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-07-2006 14:40 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Neverwinter Nights is uiterst verslavend imho, iedere keer als ik er mee begon te spelen bij een vriend thuis zat ik makkelijk zes, zeven uur achter de computer... echt scary hoe verslavend dat spel is.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-07-2006 14:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Prey 360 ook al uit?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-07-2006 15:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 juli 2006 22:02 schreef Markam het volgende:
sorry voor de vertraging, heb em effe via megaupload *pwn3d*

snel voor de modjes er lucht van krijgen

dankudanku

Ome Snaakc was te laat..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 13-07-2006 15:30]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 13-07-2006 18:07 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik mag hier vast ook wel een spel afkraken. Mijn vrienden was helemaal verzot op de eerste twee Harry Potter spellen. Ik had dus het derde spel voor haar gehaald. Deze deed het helaas niet op haar pc. Dus toen ik een PS2 kocht hebben we daar toch nog deel 3 bijgehaald. Op de PS2 had je iets minder mogelijkheden, maar ze vond het nog wel leuk. Dus nu hadden we laatst deel 4 gekocht...bah, wat een K*T spel. Dat EA zoiets mag verkopen. Je kon helemaal niks. Alles was overduidelijk. Het spel was abnormaal klein. En om te zorgen dat je toch langer bezig bleef moest je allemaal vervelende schilden pakken in de al zo saaie levels. En om het nog leuker te maken had je iedere keer het level uitgespeeld wanneer je een schild te pakken had en moest je dus weer helemaal overnieuw laden om het volgende schild te pakken. Met 100000 schilden mocht je pas het volgende level spelen. Overigens hebben we geen één level overnieuw moeten doen omdat het te moeilijk was. Al met al echt een grandioos k*t spel en zeker jouw geld niet waard. Dus als je er ooit aan mocht denken om dit spel te kopen. NIET DOEN!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-07-2006 18:22 by Argh Profiel van Argh

Prey in 2 korte avonden al uitgespeeld, man kunnen die shooters nog korter?... Wel gaaf trouwens, maar ook wel erg makkelijk dat je niet dood kunt gaan (dus ook nooit ergens op een laatst gesaved punt terecht komt zodat je er weer wat langer over doet) ... damn wat een korte maar vette game ervaring..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 13-07-2006 18:38 by Markam Profiel van Markamhttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 13 juli 2006 18:07 schreef goblinjester het volgende:
Ik mag hier vast ook wel een spel afkraken. Mijn vrienden was helemaal verzot op de eerste twee Harry Potter spellen. Ik had dus het derde spel voor haar gehaald. Deze deed het helaas niet op haar pc. Dus toen ik een PS2 kocht hebben we daar toch nog deel 3 bijgehaald. Op de PS2 had je iets minder mogelijkheden, maar ze vond het nog wel leuk. Dus nu hadden we laatst deel 4 gekocht...bah, wat een K*T spel. Dat EA zoiets mag verkopen. Je kon helemaal niks. Alles was overduidelijk. Het spel was abnormaal klein. En om te zorgen dat je toch langer bezig bleef moest je allemaal vervelende schilden pakken in de al zo saaie levels. En om het nog leuker te maken had je iedere keer het level uitgespeeld wanneer je een schild te pakken had en moest je dus weer helemaal overnieuw laden om het volgende schild te pakken. Met 100000 schilden mocht je pas het volgende level spelen. Overigens hebben we geen één level overnieuw moeten doen omdat het te moeilijk was. Al met al echt een grandioos k*t spel en zeker jouw geld niet waard. Dus als je er ooit aan mocht denken om dit spel te kopen. NIET DOEN!!!


hoe kan je uberhaupt een hp game kopen....



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-07-2006 18:46 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-07-2006 18:59 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 13 juli 2006 18:38 schreef Markam het volgende:
hoe kan je uberhaupt een hp game kopen....

Dat vroeg ik me ook al af; ik vind er sowieso al geen ruk aan... op de PC speel je of FPS of RTS of RPG.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-07-2006 22:59 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik wil ook een Nintendo DS; Brain training is tha bomb!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-07-2006 11:09]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 0:50 by M. Profiel van M.

quote:
Op 13 juli 2006 18:22 schreef Argh het volgende:
Prey in 2 korte avonden al uitgespeeld, man kunnen die shooters nog korter?... Wel gaaf trouwens, maar ook wel erg makkelijk dat je niet dood kunt gaan (dus ook nooit ergens op een laatst gesaved punt terecht komt zodat je er weer wat langer over doet) ... damn wat een korte maar vette game ervaring..

Groot nadeel ja. Ik heb Prey niet uitgespeeld, maar kan het me wel indenken... Quake4 was ook al zo kort bv.

Het is gewoon erg weinig "bang for your buck" en omdat alles zo enorm gescript is in die shooters heb je die über vette action sequences na twee keer spelen ook wel weer gezien. Het genre leent zich gewoon niet echt voor replayability.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-07-2006 0:54 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 13 juli 2006 12:07 schreef Smoochy het volgende:
Heb wel worstelen gehad op de C64 toen nog met DOINK erin haha


Doink was laatst nog op een PPV :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 1:12 by Nioth Korgai Profiel van Nioth Korgai

Ik vind Outrun 2006 heel cool
Ik ben dan ook van de arcade-games. Meer zo van: 'dat kan iedereen zelfs met een krat bier op'.


Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 1:14 by Nioth Korgai Profiel van Nioth Korgai

Betreft EA, die mensen kunnen helaas enkel zakelijk denken. Die maken een Vin Diesel van een spel, waar ze ook gewoon Will Ferrell hadden kunnen hebben!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 1:37 by Mikeee Profiel van Mikeee

http://www.testdriveunlimited.com/


Ik weet nog dat ik in de jaren 80/begin 90 ZOOOO gigantisch verslaafd was aan Test Drive, Test Drive II The Duel en Test Drive 3. Nu dit!! PRACHTIG In September gelijk aanschaffen en computer upgraden



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-07-2006 9:03 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 13 juli 2006 18:38 schreef Markam het volgende:
hoe kan je uberhaupt een hp game kopen....


Zoals ik aangaf vond mijn vriendin de vorige spellen helemaal te gek. En volgens mij zijn er zat mensen die de eerste 2 HP spellen hebben gekocht en veel hebben gespeeld. Ik houd zelf niet van dat soort spellen. Te saai. Maar ik geef wel toe dat de eerste twee veel beter waren dan deze. Want deze is echt gewoon ruk. Ze hadden eerder zo'n click and play adventure ervan moeten maken. Of een RPG. Dat past allemaal beter bij het boek.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-07-2006 9:52 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 14 juli 2006 1:14 schreef Nioth Korgai het volgende:
Betreft EA, die mensen kunnen helaas enkel zakelijk denken. Die maken een Vin Diesel van een spel, waar ze ook gewoon Will Ferrell hadden kunnen hebben!


Je doelt op Hitman en dat moet Jason Statham zijn..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-07-2006 9:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 juli 2006 14:40 schreef Phriar het volgende:
Neverwinter Nights is uiterst verslavend imho, iedere keer als ik er mee begon te spelen bij een vriend thuis zat ik makkelijk zes, zeven uur achter de computer... echt scary hoe verslavend dat spel is.


Hoort die bij de Ice wind dale collectie?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 10:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

NWN is een aparte serie, maar wel in hetzelfde straatje als Icewind Dale.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-07-2006 22:00 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vraagje over prey, weet iemand hoe je die 2 "geest" kinderen moet doden of hoe je dat vertrek uit kan komen? Ik word er helemaal gek van.



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-07-2006 13:01 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 14 juli 2006 9:53 schreef Smoochy het volgende:
Hoort die bij de Ice wind dale collectie?


Yup... en dat spel was ook al super!

Heerlijk van die (top down) rpg's


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-07-2006 13:12 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 juli 2006 18:07 schreef goblinjester het volgende:
Ik mag hier vast ook wel een spel afkraken. Mijn vrienden was helemaal verzot op de eerste twee Harry Potter spellen. Ik had dus het derde spel voor haar gehaald. Deze deed het helaas niet op haar pc. Dus toen ik een PS2 kocht hebben we daar toch nog deel 3 bijgehaald. Op de PS2 had je iets minder mogelijkheden, maar ze vond het nog wel leuk. Dus nu hadden we laatst deel 4 gekocht...bah, wat een K*T spel. Dat EA zoiets mag verkopen. Je kon helemaal niks. Alles was overduidelijk. Het spel was abnormaal klein. En om te zorgen dat je toch langer bezig bleef moest je allemaal vervelende schilden pakken in de al zo saaie levels. En om het nog leuker te maken had je iedere keer het level uitgespeeld wanneer je een schild te pakken had en moest je dus weer helemaal overnieuw laden om het volgende schild te pakken. Met 100000 schilden mocht je pas het volgende level spelen. Overigens hebben we geen één level overnieuw moeten doen omdat het te moeilijk was. Al met al echt een grandioos k*t spel en zeker jouw geld niet waard. Dus als je er ooit aan mocht denken om dit spel te kopen. NIET DOEN!!!


Als ik het zo lees ben je boos omdat het te moeilijk is en geen level uit hebt gespeeld. Daarbij moet je ook geen EA spellen kopen. Al moet ik bekennen dat mijn vriendin ook die nieuwe heeft en speelde het in een weekje uit dus zo moeilijk kan het ook niet zijn.
Maar spellen van films vind ik zowiezo nooit de moeite waard.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-07-2006 13:16 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hmm heb ik eindelijk Peter Jackson's King Kong uitgespeeld; krijg je een code en moet je via de site www.kingkonggame.com een code krijgen om unlockables te krijgen zoals een alternatief einde waarmee je de aap redt; tuurlijk lukt me dat niet op de site; weet iemand waar je precies op die site moet zijn?

Overigens heerst het als King Kong te spelen; wekte bij mij echt een oergevoel op!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-07-2006 14:48 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 17 juli 2006 13:12 schreef Smoochy het volgende:
Als ik het zo lees ben je boos omdat het te moeilijk is en geen level uit hebt gespeeld. Daarbij moet je ook geen EA spellen kopen. Al moet ik bekennen dat mijn vriendin ook die nieuwe heeft en speelde het in een weekje uit dus zo moeilijk kan het ook niet zijn.
Maar spellen van films vind ik zowiezo nooit de moeite waard.


Ik vond het ook te simpel, maar verder had je geen controle over wat dan ook. En dat vond ik nogal but. Hij is ook binnen een week uitgespeeld. Zonde van het geld.
De meeste spellen van films vind ik ook niks en die EA titels bevallen me tegenwoordig ook steeds minder.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 20-07-2006 14:50 by Mikeee Profiel van Mikeee

OMFG!!!
Mensen klagen wel eens dat games tegenwoordig niet inovatief meer zijn zoals vroegah...nou...
BEKIJK DIT DEMOFILMPJE EN JE BREIN ZAL GEGARANDEERD GAAN FLIPPEN
Gemaakt door de lui van Valve.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2006 15:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juli 2006 14:50 schreef Mikeee het volgende:
OMFG!!!
Mensen klagen wel eens dat games tegenwoordig niet inovatief meer zijn zoals vroegah...nou...
BEKIJK DIT DEMOFILMPJE EN JE BREIN ZAL GEGARANDEERD GAAN FLIPPEN
Gemaakt door de lui van Valve.

Wow, dat zou wel een toffe game kunnen worden, ja!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen