IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Super gave spellen / games deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-08-2006 14:12 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 8 augustus 2006 14:07 schreef Chelman het volgende:
Vettere graphics en zo maar het spel blijft fundamenteel hetzelfde, oftewel:


Dat heb ik met veel games van de laatste tijd, het ziet er allemaal beter uit, dat wel, en ze beloven allemaal radicaal andere gameplay en features, maar het blijven vaak standaard shooters. Je bent er snel overheen, zeker als je het na een paar uur uitspeelt. Ik heb ken maar weinig spelen die me nu nog weten te boeien, dat in tegenstelling tot games van een paar jaar terug. Kan ook zijn dat ik er overheen gegroeid ben.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2006 15:16 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 8 augustus 2006 14:07 schreef Chelman het volgende:
Vettere graphics en zo maar het spel blijft fundamenteel hetzelfde, oftewel:
Nee dus. In Gears of War is vooral de camera erg speciaal. Die hangt op een filmische manier achter je. Moeilijk uit te leggen. Als je gebukt rent, kijk je ook meer naar de grond.

Anyway: Niet enkel graphics, maar aangezien de game niet uit is kunnen we het nergens anders over hebben dan de graphics, want niemand heeft 'm nog gespeeld.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-08-2006 21:09 by Schaep Profiel van Schaep

Vandaag Killer7 aangeschaft, geweldig!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-08-2006 0:50 by Schaep Profiel van Schaep

Mijn broertje en ik zijn nu de pan uit aan het swingen met Dancing Stage Mario Mix, kneitervet!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 09-08-2006 14:05 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 6 augustus 2006 21:09 schreef Paul het volgende:
Ziet er wel grappig uit, beetje diablo achtig maar dan in een grieks/romeinse wereld. Ik was er alleen wel heel snel op uitgekeken. Ik heb er geen verslavend gevoel aan over gehouden, dan is het geen toppertje.
WTF?! Je mag misschien God zijn, maar Titan Quest is echt wel tof hoor! Inderdaad behoorlijk Diablo-achtig... Lekkere Hack&Slash RPG.

Ik ben momenteel weer eens Diablo2 aan het spelen, ik blijf het een geweldige game vinden hoor


FREEZE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2006 14:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Titan quest wordt her en der ook diablo III genoemd .. is het daar echt mee te vergelijken?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-08-2006 14:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 augustus 2006 14:11 schreef Jenje het volgende:
Titan quest wordt her en der ook diablo III genoemd .. is het daar echt mee te vergelijken?
quote:
Op 20 juli 2006 23:16 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, regelrechte Diablo kloon. Minder vet dan D2, nog steeds erg vermakelijk!

Bepaalde elementen zijn iets anders, de skilltree is wat anders dan bij de meeste RPG's bvb. En het verhaal is natuurlijk anders


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


R.
Usericon van R.
Posted 09-08-2006 14:39 by R. Profiel van R.

quote:
Op 8 augustus 2006 15:16 schreef Slechtheid het volgende:
Nee dus. In Gears of War is vooral de camera erg speciaal. Die hangt op een filmische manier achter je. Moeilijk uit te leggen. Als je gebukt rent, kijk je ook meer naar de grond.

Anyway: Niet enkel graphics, maar aangezien de game niet uit is kunnen we het nergens anders over hebben dan de graphics, want niemand heeft 'm nog gespeeld.

Gebukt rennen, gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 09-08-2006 14:39]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-08-2006 14:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 9 augustus 2006 14:39 schreef R. het volgende:
Gebukt rennen, gaaf.
Als je van cover naar cover moet rennen maak je jezelf logischerwijs zo klein mogelijk om een moeilijker te raken target te zijn [ok, je gaat wel langzamer ].

Ik leg de boel niet uit zoals ik dat eigenlijk zou willen. Check IGN eens.


R.
Usericon van R.
Posted 09-08-2006 15:03 by R. Profiel van R.

quote:
Op 9 augustus 2006 14:43 schreef Slechtheid het volgende:
Als je van cover naar cover moet rennen maak je jezelf logischerwijs zo klein mogelijk om een moeilijker te raken target te zijn [ok, je gaat wel langzamer ].

Ik leg de boel niet uit zoals ik dat eigenlijk zou willen. Check IGN eens.


Nee okey. Ik snap het (ik paintball)

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 09-08-2006 15:03]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-08-2006 3:13 by Schaep Profiel van Schaep

Killer7 wordt alleen maar beter!

Geweldig ook, die Zelda-verwijzing!


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-08-2006 3:57 by Argh Profiel van Argh

Net weer een uurtje F.E.A.R. gespeeld, godverdomme.. wat veel kippenvel momenten, heb ook de demo van Condemned: Criminal Origins gespeeld gister, nog 10x zo eng eigenlijk check de demo + website!:

http://www.condemnedgame.com/

quote:

Holy gol'damn, is Condemned scary. I've played a lot of horror games in my day, but none of them have truly been scary to me. Certainly not Resident Evil, with its Barry and its Wesker. Certainly not games like Doom, where the scares are just of the simple "boo!" variety. And not even Silent Hill truly scared me, although it made me depressed and want to listen to Dark Side of the Moon.

But Condemned scared the bejeezus out of me. What can I say... this shit's scary, yo. It's like when you were a kid, walking through a haunted house on Halloween... each step is agony, and you never know when someone in a two-dollar hockey mask is gonna jump out at you. Each room in Condemned feels like that, and sometimes the stress was too much, and I thought about turning the game off. It freaked me out that much.

If you like scary shit, play Condemned. If you don't, don't. I personally am not a fan of scary shit, but this time around, I enjoyed it. I think.



Hehe, ben benieuwd naar de volledige versie! Heerlijk, enge spelletjes spelen zo midden in de nacht

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-08-2006 3:58]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-08-2006 5:18 by Argus Profiel van Argus

Mietje.


1945 was geweldig vanmiddag. Retro for the win !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-08-2006 6:06 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 13 augustus 2006 5:18 schreef Argus het volgende:
Mietje.


1945 was geweldig vanmiddag. Retro for the win !


OMG Ik moet huilen, wat een flame zeg! Ik flame maar even terug: NERD!!11EINZEINZ!

Haha, enfin maar eens slapen.. dat gamen is ook niet gezond voor de geest.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-08-2006 6:09]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-08-2006 12:20 by Schaep Profiel van Schaep

Ahhh, de raadsels in Killer7 waren altijd zo eenvoudig op te lossen tot ik de kleurpatronen van de witte, zwarte en gouden Handsomeman moest vinden!

Rajackááár!



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-08-2006 12:20]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-08-2006 12:31 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Welk level is dat?

Enuuh wat was die zelda verwijzing ook alweer?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-08-2006 12:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 augustus 2006 3:57 schreef Argh het volgende:
Net weer een uurtje F.E.A.R. gespeeld, godverdomme.. wat veel kippenvel momenten, heb ook de demo van Condemned: Criminal Origins gespeeld gister, nog 10x zo eng eigenlijk check de demo + website!:

http://www.condemnedgame.com/



Hehe, ben benieuwd naar de volledige versie! Heerlijk, enge spelletjes spelen zo midden in de nacht

F.E.A.R. is dikke heersch, ja! Vette AI ook Over niet standaard FPS gesproken (Chelman, Nimbus )!

Er wordt een uitbreiding gemaakt, en een vervolg, die geen F.E.A.R. 2 mag heten omdat de uitgever de rechten heeft op de naam en de ontwikkelaar daar niet verder wilde.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-08-2006 12:38 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 14 augustus 2006 12:31 schreef rajackar het volgende:
Welk level is dat?

Enuuh wat was die zelda verwijzing ook alweer?


Dat is het eerste level van de tweede disc, waarbij je op zoek moet gaan naar de Handsomeman-kleurpatronen om op die manier het huis van de striptekenaar binnen te komen. Het speelt zich af in de Dominicaanse Republiek.

Ik weet niet of jij het hebt onthouden hoor, maar je weet maar nooit.

Met de Zelda-verwijzingen bedoelde ik de schatkisten in het pretpark-level, die volledig in Zelda-stijl waren weergegeven, inclusief het groene licht en blije geluidje bij de opening ervan.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-08-2006 12:38]


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-08-2006 12:38 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

hehe, dat was cool ja.

Moet even denken hoor. Weet dat niet meer precies ben ik bang. Er staat me wel iets bij dat dat een heel vaag stuk was.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-08-2006 12:44 by Schaep Profiel van Schaep

Ah oke, dankjewel voor het nadenken in ieder geval!

Edit: Ik heb het toch maar op internet opgezocht en hoefde gelukkig niet teveel te lezen.

Deze vraag:

quote:
Q) How do I get the colour-lock piece in the painting in the small house?


Was al voldoende, ik kwam erachter dat ik één deur was vergeten binnen te gaan en al verder was gegaan met de rest van het level, waardoor ik het antwoord te dichtbij zocht.



Het was ook al laat gisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-08-2006 17:16]


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 17:07 by Mikeee Profiel van Mikeee

Sinds vrijdag weer COMPLEET verknocht aan NINJA GAIDEN I II en III.
Nostalgie!!



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2006 18:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Die zijn idd gaaf [en moeilijk]. Ze zitten trouwens allemaal verstopt in Ninja Gaiden voor de xbox.

Maar is er naast mij dan geen enkele 360 hoer hier?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 18:26 by Mikeee Profiel van Mikeee

Hehehe de láátste console waar ik mij druk om heb gemaakt was de Atari 2600
Mijn jongere broer daarentegen was wél gek op alle consoles en via hem kreeg ik de kans de meesten te gebruiken. Echt gek was ik nooit op consoles.
Heb zelf dus de Atari 2600, NES, SNES, Genesis, 3DO en N64 in handen gehad.
Vond de PS1 al een slappe aftreksel van een computer.
De PS2 en XboX heb ik niet eens naar gekeken.
De PS3 en XboX 360 lijken me wederom meer van het "ik wil ook computertje zijhijn, wèèèèèhh!!"-syndroom te hebben.
Ze zijn m.i. gewoon een "computer met gehandicapte toetsenbord".

MAAR, tegenwoordig is de Wii de enige die mij nog warm kan maken. Dat lijkt me nou 'ns weer een echte console. Gewoon fun zonder te kutten met allerlei moeilijke tierelantijntjes.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2006 18:37 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Console = Gaming gerichte PC voor luie flikkers die willen liggen tijdens het gamen. Echt de enige reden dat ik nooit game op een PC.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-08-2006 18:57 by Mikeee Profiel van Mikeee

LIGGEND gamen?
Dan kijk ik liever een filmpje



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen