IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rage against the machine Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-03-2006 22:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

zat net n beetje te googlen, en toen kwam ik opeens bij rage against the machine uit
wat vinden jullie van deze band?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-03-2006 18:30]


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 12-03-2006 22:40 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

JA! GAAAAF!!


Disko Disko Partizani


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-03-2006 22:41 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Is dit een grap?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 12-03-2006 22:42 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Nee. Sorre.


Disko Disko Partizani


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-03-2006 22:44 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

*zwabbert* 'and now you do what they told you!' etc.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2006 22:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Is het lamme topic aanmaak dag vandaag ofzo?


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 12-03-2006 22:44 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 22:44 schreef Brujo het volgende:
*zwabbert* 'and now you do what they told you!' etc.

Zwabbert?


Disko Disko Partizani


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 12-03-2006 22:45 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zijn toch al lang uit elkaar?


I am the 1%.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-03-2006 22:45 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Slotje !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-03-2006 22:45 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 maart 2006 22:44 schreef Snaack het volgende:
Is het lamme topic aanmaak dag vandaag ofzo?


Ik doe niks...



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 12-03-2006 22:46 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 22:45 schreef stoomfiets het volgende:
Zijn toch al lang uit elkaar?


Hoe kan dat nou? ze draaie het nog steeds hier?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-03-2006 22:46 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 22:45 schreef stoomfiets het volgende:
Zijn toch al lang uit elkaar?


klopt ja, ondertussen heet t audioslave(alleen n andere zanger dan die van RATM) maar de andere bandleden zijn allemaal van RATM


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-03-2006 22:46 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Hun titelloze eerste en de cover-cd Renegades zijn zeer genietbaar.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-03-2006 22:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 maart 2006 22:46 schreef 6sic6 het volgende:
klopt ja, ondertussen heet t audioslave(alleen n andere zanger dan die van RATM) maar de andere bandleden zijn allemaal van RATM


Wat als geheel weer geheel anders klinkt.



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 12-03-2006 22:57 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 22:46 schreef 6sic6 het volgende:
klopt ja, ondertussen heet t audioslave(alleen n andere zanger dan die van RATM) maar de andere bandleden zijn allemaal van RATM


Als je nu even een sprintje trekt kan je nog net de laatste goederentrein meepakken.


Nog zo stoere internet warrior.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 13-03-2006 1:47 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Rage is een van die bands die de populariteit van metal en metal-achtige muziek een nieuwe impuls gaven. ongeveer tegelijk met the Black album van die andere band lokten ze studentjes met semi-boze blikken en glanzend gepoetste spiksplinternieuwe legerkistjes naar de dansvloer. Dat pogo soms gewoon pijn doet, en dat je dan niet lullig moet gaan doen, snapte men wat later pas...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 13-03-2006 2:01 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Boeiend.


I am the 1%.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-03-2006 6:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

*kuch*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-03-2006 11:31 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Rage against the machine is gewoon jeugdsentiment. Where's my weed!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2006 11:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2006 11:31 schreef grindcore het volgende:
Rage against the machine is gewoon jeugdsentiment.


Idd. Die self-titled plaat in mijn geval, haast nostalgie hehe.

Verder ken ik helemaal niets van ze.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 13-03-2006 19:45 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Vind alleen Evil Empire nu ook nog wel te pruimen. Rauw en direct; aardige plaat, alhoewel soms iets te veel hiphop en toch iets te veel netjes-binnen-de-lijntjes naar mijn smaak. Verder geen geweldige band.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 14-03-2006 0:22 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

die eerste cd is te gek, verder ken ik eigenlijk niks van ze



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 14-03-2006 10:48 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Goeie muziek, goede zang, enkel hun levensvisie vind ik gruwelijk fout extremisten blijven extremisten, of je nu ultrarechts of, zoals in hun geval, ultralinks bent...

Ze staken het echt niet onder stoelen of banken, hoor. Tom Morello liep met 'Sendero Luminoso' op zijn gitaar genoteerd, dat is een Cubaanse militia, voor wie het niet wist. En wie met een Che Guevara of een Castroshirt rondloopt, daar stel ik me toch vragen bij. Zoals: zouden ze ook shirts met de beeltenis van Hitler of Goebbels verkopen? En: zouden die rebelse tienertjes wel beseffen waarvoor Guevara stond???

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 14-03-2006 10:52]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-03-2006 10:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

vette muziek



El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 14-03-2006 11:39 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 10:48 schreef madeline usher het volgende:
Tom Morello liep met 'Sendero Luminoso' op zijn gitaar genoteerd, dat is een Cubaanse militia, voor wie het niet wist.



Nee dat wist ik niet Sendero Luminoso is een Peruaanse maoistische militie. Het Lichtend Pad.

Heb een nummer gehoord van R.A.T.M met Snoop Doggy Dog (uit 1999 o.i.d) Best goed. De rest van hun werk boeit me niet zo.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-03-2006 12:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 10:48 schreef madeline usher het volgende:
En wie met een Che Guevara of een Castroshirt rondloopt, daar stel ik me toch vragen bij. Zoals: zouden ze ook shirts met de beeltenis van Hitler of Goebbels verkopen? En: zouden die rebelse tienertjes wel beseffen waarvoor Guevara stond???


100% +1


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen