IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, hoe boeiend ook ... Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 19:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

@M:

Nee LNV loket, waar mensen heen bellen met vragen over alles mbt landbouw

En dus ook vogelgriep 2006, krijg je van die idioten die hun badmintonshuttle belangrijker vinden dan de nederlandse pluimveestapel


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2006 19:37 by M. Profiel van M.

Zou je een keer zo'n gesprek willen opnemen en hier neerzetten? Dat lijkt me wel wat


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2006 19:50 by M. Profiel van M.

quote:
Mannen steeds bezorgder om hun uiterlijk

Uitgegeven: 16 maart 2006 12:07
LONDEN - Mannen zijn steeds vaker ontevreden over hun lichaam en maken zich vaker druk over hun voorkomen. Dat blijkt uit een onderzoek van een gezondheidsinstituut in het Britse Norwich. Een mogelijke oorzaak is dat ook mannen gevoelig blijken voor de rolmodellen die zij in het stijgende aantal mannenbladen krijgen voorgeschoteld.

Voor het onderzoek werden vijfhonderd mannen ondervraagd. Van hen zei ruim 30 procent dat zij hun buiken "haatten". Een vijfde van de ondervraagden bleek ontevreden te zijn over de beenpartij en een kwart had problemen met het hele lichaam, meldde donderdag de krant The Independent. Een vijfde loog over hun gewicht.

Behalve de ijdelheid van de mannen zelf - die vaak het voorkomen van bekende voetballers of acteurs als ideaal zagen - bleek ook dat zij onder druk stonden van de partner om "er goed uit te zien".

Ruim een kwart zei door de partner gepusht te worden om naar de sportschool te gaan. Eenzelfde percentage zei echter ook regelmatig te liegen over het sportschoolbezoek.

Ik niet, ik ben vanavond nog geweest. Echt waar!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 maart 2006 19:37 schreef M. het volgende:
Zou je een keer zo'n gesprek willen opnemen en hier neerzetten? Dat lijkt me wel wat
Mag niet

Maar ik heb serieus een bejaarde dame eens uit mogen leggen dat de vogelpoep die op de auto valt geen gevaar voor haar op kan leveren ...

De dame was hoogst verontrust over wat de vogels laten vallen als ze over haar huisje heen vliegen, ook wilde ze graag weten wat ze mee moest nemen in de auto als een vogel onverhoopt wat op haar auto liet vallen tijdens een ritje.

Begrijp je nu dat ik af en toe hier kom om me af te reageren


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-03-2006 20:08 by aerodis Profiel van aerodis

"Zó slap?? Heb je wel écht 120 sit-ups gedaan?"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-03-2006 20:09 by M. Profiel van M.

@J.: Ja, maar zo'n bejaarde dame maakt zich wél echt zorgen en heeft ook echt een probleem. Natuurlijk heeft ze verder geen flauw benul over hoe het werkt, maar dat moet jij haar vertellen, anders komt ze haar huis niet uit.

Dat van die shuttles is echter wel extreem gay ja!

@A.: sit-ups zijn slecht voor je! (torsie op je onderrug e.d.)

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-03-2006 20:10]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2006 20:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 maart 2006 20:09 schreef M. het volgende:
@J.: Ja, maar zo'n bejaarde dame maakt zich wél echt zorgen en heeft ook echt een probleem. Natuurlijk heeft ze verder geen flauw benul over hoe het werkt, maar dat moet jij haar vertellen, anders komt ze haar huis niet uit.

Dat van die shuttles is echter wel extreem gay ja!

Ik ga er ook zeker serieus op in hoor, maar je zult vast begrijpen dat dat lastig is op dat soort momenten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2006 12:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Grote diefstal seksspeelgoed in Florida
De politie in de Amerikaanse staat Florida is een zoektocht gestart naar de dief van een partij dildo's en seksspeeltjes. Zo meldt de Belgische krant het Laatste Nieuws. De dader heeft voor het bedrag van 1.340 euro aan seksspeelgoed gestolen uit het Radisson Riverwalk Hotel tijdens een erotische conferentie. De man pikte de spullen van drie dames die deelnamen aan het Southeastern Erotic Cultural Conference. Het was hun bedoeling om hun speeltjes te slijten tijdens de beurs. De diefstal werd ontdekt door een bewaker van het hotel. De man vond een gebroken sleutel van een hotelkamer van één van de vrouwen tijdens een erotische show. Toen hij de kamer betrad, merkte hij
de inbraak.



Wie was het?

Phantom Lord! Confess!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-03-2006 12:31 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 17-03-2006 12:32 by jbassist Profiel van jbassist

komop, die was zeker wel grappig!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 17-03-2006 12:45 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 16 maart 2006 20:07 schreef Jenje het volgende:
Mag niet

Maar ik heb serieus een bejaarde dame eens uit mogen leggen dat de vogelpoep die op de auto valt geen gevaar voor haar op kan leveren ...




Wel voor je lak


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-03-2006 12:46 by Snaack Profiel van Snaack


PvdA R'dam: Leefbaren onfatsoenlijk


De Rotterdamse PvdA is niet te spreken over de weigering van Leefbaar Rotterdam (LR) om mee te praten over een nieuw college. De leefbaren hadden gisteren in een brief laten weten niet te zullen ingaan op een verzoek van de informateur, om deel te nemen aan oriënterende gesprekken over een nieuw stadsbestuur.

PvdA-fractieleider Peter van Heemst: ''Dat is niet netjes. Als je een uitnodiging krijgt om te komen praten, moet je daaraan gehoor geven. Dat zei m'n moeder ook altijd.'' Van Heemst vindt ook dat LR het niet kan maken tegenover haar eigen achterban om niets te doen, 'ze laten al hun kiezers zo in de kou staan'. Bovendien kan volgens de PvdA'er ''alleen praten nooit kwaad'', om te weten te komen wat de standpunten van de verschillende partijen zijn. ''Maar ze willen niet eens praten.'' LR liet in de afwijzingsbrief onder meer weten dat ze vindt dat de PvdA de mensen arm en dom wil houden en kiest voor een softe benadering van de Rotterdamse problemen.

Mogelijke coalities die overblijven zijn nu onder meer PvdA, GroenLinks en SP; goed voor 23 zetels in de 45 zetels tellende raad. Maar ook de VVD, die voor de verkiezingen zei absoluut niet met de PvdA in een college te willen gaan zitten, heeft nu laten weten toch met iedereen te zullen praten als dat aan de orde is. Een coalitie PvdA, CDA en VVD (24 zetels) zou hierdoor ook mogelijk zijn.

Brief
Een aantal citaten uit de afwijzingsbrief die Leefbaar Rotterdam aan de informateur stuurde, luiden:

quote:

''Wij kunnen niet meewerken aan een beleid dat zal leiden tot meer zwervers in het centrum, meer zwarte scholen, meer zwarte wijken, meer ongecontroleerde subsidies, en de verkeerde mensen die de hand boven het hoofd worden gehouden, terwijl de fatsoenlijke mensen hun mond weer moeten houden, bang voor extreem rechts of erger te worden uitgemaakt.'' ......

''Wij hebben onze nek uitgestoken voor ons beleid, daarbij harde woorden en moeilijke boodschappen niet geschuwd, niet omdat we dat leuk vinden, maar omdat de zachte benadering niet werkt.'' ......

''Want als je mensen rijk en slim maakt dan stemmen ze niet meer op de PvdA. Wij willen de arme en domme smaak in ieder geval niet leveren en daarom doen we dus ook niet mee. Het is jammer voor ons beleid, maar het is nogmaals de democratie die wint.''



Was getekend: Ronald Sørensen en Marco Pastors.


LOLLLLLL


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2006 12:53 by Chelman Profiel van Chelman

Ik wilde het net gaan posten

LAWL


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-03-2006 12:55 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ben erg benieuwd wat voor coalitie er gaat komen, haha.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2006 12:57 by Chelman Profiel van Chelman

PvdA heeft iig een probleem:

PvdA, SP, GL heeft een minieme meerderheid. Bovendien wil PvdA niet graag met de Rotterdamse GL aan de slag en al helemaal niet met de SP (i.v.m. landelijke politiek).

CDA en VVD willen niet graag in een PvdA college.

LR wil het al helemaal niet.

Mooie patstelling.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-03-2006 12:59 by Snaack Profiel van Snaack

Ja, dit kan best een leuk gaan worden


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-03-2006 13:20 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Van de muur:

Oud-leden van de rockbands Guns 'n' Roses, Metallica en Mötley Crüe gaan een nieuwe rockband vormen. De zanger van de nieuwe band wordt gekozen via een televisieserie, te vergelijken met Idols. Dat heeft de televisiezender CBS donderdag bekendgemaakt.

De nieuwe band gaat Supernova heten, en bestaat voorlopig uit oud-gitarist van Guns 'n' Roses Gilby Clarke, oud-bassist van Metallica Jason Newsted en Mötley Crüe-drummer Tommy Lee. Zestien kandidaten strijden vanaf komende zomer om de positie van zanger. In de jury zit onder meer een andere oud-gitarist van Guns 'n' Roses, Saul 'Slash' Hudson.

In de eerste reeks van Rock Star in 2005 was de hoofdprijs een plaats in de band INXS. Die zat zonder zanger sinds de zelfmoord van Michael Hutchence in 1997. Winnaar werd de Canadees Jason Dean Bennison.



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-03-2006 13:32 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Rajacker! HUNTTEEEERRR


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-03-2006 14:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Bos over 'Partij van de Allochtonen'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool
Gepubliceerd: vrijdag 17 maart 2006 @ 14:12
Dagblad Het Parool publiceert vandaag een interview met PvdA-leider Wouter Bos. In dat gesprek zegt Bos het gevaar te zien dat de PvdA een 'Partij van de Allochtonen' wordt, als in de toekomst allochtonen massaal op de partij blijven stemmen. Bij de afgelopen verkiezingen stemde zeker 80% van de allochtone kiezers op de sociaal-democraten. ''Ik zie het gevaar van een allochtonenpartij waar autochtone kiezers weglopen. Maar als wij vasthouden aan ons verhaal, blijven we de partij voor iedereen'', aldus Bos. Verder vindt hij het niet zinvol om daar nu over te discussiëren.

Wel voorziet Bos mogelijke problemen met een aantal allochtone raadsleden. Velen daarvan zijn al dan niet door voorkeurstemmen in een raad gekozen, terwijl ze vrij laag op de lijst stonden. Met name over hen is de PvdA-leider bevreesd: ''Onze winst is zo groot dat veel mensen - onder wie allochtonen - een raadszetel hebben gekregen, terwijl we niet weten of ze net zo gekwalificeerd zijn als mensen hoger op de lijst. Ik zie ik het risico dat onervaren raadsleden een veeleisende achterban op hun nek krijgen. Daarom hebben we de PvdA-fracties overal in het land hulp aangeboden met cursussen.''

Bos laat zich ook uit over allochtone politici die ''politiek bedrijven volgens de cultuur van hun land van herkomst, waar cliëntelisme normaal is''. Volgens hem heeft zijn partij daar ervaring mee en hij verwacht dat dit met de opkomst van een nieuwe generatie migranten zal verdwijnen.


AFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-03-2006 14:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Hi Ha Halsema!Categorie: vrolijk nieuws. De door GroenLinks uitgeroepen Linkse Lente valt gigantisch in het water. Terwijl kameraad Jan en allemansvriend Wouter lekker in het zonnetje zeteltjes zitten te tellen, pakken donkere wolken zich samen boven het olijke rattenkopje van Femke Halsema. GroenLinks heeft de verkiezingen verloren en nu moet er iemand hangen. Dat hebben wij niet bedacht. Zo werkt dat in de "poletiek". Saillant detail: het is Femkes eigen achterban die met witte zakdoekjes begint te zwaaien. Wij citeren zomaar wat uitspraken uit de Volkskrant van vanochtend. Sinds de komst van Femke is de SP alleen maar groter geworden. KEDENG! Het is niet wat ze zegt, maar hoe ze het zegt. Met een aardappel in de keel. PATS! Een pleidooi over armoedebestrijding klinkt gewoon niet zo oprecht uit de mond van een arrogant Goois meisje. KNAL! In een boerderijtje te Diever gaat tevreden de brand in een enorme sigaar. NEXT!



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 17-03-2006 14:30 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ja dat vind je wel leuk he


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-03-2006 14:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe koetsiekoetsie, maar ik vind het stiekum ook wel leuk

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-03-2006 14:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-03-2006 14:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 maart 2006 14:30 schreef Nimbus het volgende:
Ja dat vind je wel leuk he
Ik kan niet ontkennen dat er een glimlach op mijn gezicht verscheen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-03-2006 14:42 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 maart 2006 14:23 schreef Misanthrope het volgende:
Bos over 'Partij van de Allochtonen'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool
Gepubliceerd: vrijdag 17 maart 2006 @ 14:12
Dagblad Het Parool publiceert vandaag een interview met PvdA-leider Wouter Bos. In dat gesprek zegt Bos het gevaar te zien dat de PvdA een 'Partij van de Allochtonen' wordt, als in de toekomst allochtonen massaal op de partij blijven stemmen. Bij de afgelopen verkiezingen stemde zeker 80% van de allochtone kiezers op de sociaal-democraten. ''Ik zie het gevaar van een allochtonenpartij waar autochtone kiezers weglopen. Maar als wij vasthouden aan ons verhaal, blijven we de partij voor iedereen'', aldus Bos. Verder vindt hij het niet zinvol om daar nu over te discussiëren.

Wel voorziet Bos mogelijke problemen met een aantal allochtone raadsleden. Velen daarvan zijn al dan niet door voorkeurstemmen in een raad gekozen, terwijl ze vrij laag op de lijst stonden. Met name over hen is de PvdA-leider bevreesd: ''Onze winst is zo groot dat veel mensen - onder wie allochtonen - een raadszetel hebben gekregen, terwijl we niet weten of ze net zo gekwalificeerd zijn als mensen hoger op de lijst. Ik zie ik het risico dat onervaren raadsleden een veeleisende achterban op hun nek krijgen. Daarom hebben we de PvdA-fracties overal in het land hulp aangeboden met cursussen.''

Bos laat zich ook uit over allochtone politici die ''politiek bedrijven volgens de cultuur van hun land van herkomst, waar cliëntelisme normaal is''. Volgens hem heeft zijn partij daar ervaring mee en hij verwacht dat dit met de opkomst van een nieuwe generatie migranten zal verdwijnen.


AFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!!!!


Haha, wat een truc, eerst de lokale verkiezingswinst pakken en vervolgens een groot deel van de mensen die op je gestemd hebben schofferen.

Mooi gedaan!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2006 14:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

PvdA kan de zege bij 2e kamerverkiezingen nu dus shaken
Mooi

Bos bedankt!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-03-2006 14:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 maart 2006 14:44 schreef Jenje het volgende:
PvdA kan de zege bij 2e kamerverkiezingen nu dus shaken
Mooi

Bos bedankt!
Helemaal niet. Hij had de allochtoontjes nodig om in de steden het grootst te worden. Nu gebruikt hij populaire taal om landelijk gezien de grootste te blijven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen