IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, hoe boeiend ook ... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 13:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wel effectief, kopstoten tegen de zijruiten. daar zullen de agenten wel niet van terug hebben gehad. ik neem aan dat die ruiten wel wat kunnen hebben overigens...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 13:04 by Mikeee Profiel van Mikeee




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 13:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

valt mee dat het geen strontvliegen zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 13:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 13:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 maart 2006 13:04 schreef Mikeee het volgende:
Bewijs dat het mafkezen zijn en dat hun kromme manier van schrijven daar ook debet aan is
Ik zie mijn vooroordelen over de hersencapaciteit van de gemiddelde moslim steeds meer en meer bevestigd worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2006 13:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 maart 2006 13:01 schreef Mikeee het volgende:
Pff, komkommertijd ofzo.

Hey Chel benieuwd naar je mening hierover: http://www.nu.nl/news.jsp?n=701771&c=51&rss

Ben zelf 99 van de 100x tegen bemoeienis van Brussel maar dit vind ik toch een goede zaak.



Mijn mening is dat Brussel hier met zijn tengels vanaf moet blijven.

Op de mobiele markt is er geen sprake van (voormalige staats-) monopolies en er heerst gezonde concurrentie. Een ingreep acht ik dus onnodig.

Ik ben voor verregaande samenwerking binnen Europa en een transparante open markt. Ik ben zelfs voor een U.S.E. met behoud van lokale autonomie zoals dat in de USA ook geldt. Ik vind de huidige ontwikkelingen vanuit Brussel echter zorgwekkend. Inmenging in de lokale markten, labelling van produkten, afmetingen en maten, snelheidslimieten..etc...daar heb ik grote moeite mee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 13:41 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 maart 2006 13:10 schreef Chelman het volgende:
[....]
Ik ben voor verregaande samenwerking binnen Europa en een transparante open markt. Ik ben zelfs voor een U.S.E. met behoud van lokale autonomie zoals dat in de USA ook geldt. Ik vind de huidige ontwikkelingen vanuit Brussel echter zorgwekkend. Inmenging in de lokale markten, labelling van produkten, afmetingen en maten, snelheidslimieten..etc...daar heb ik grote moeite mee.

Precies wat je zegt. Ik wilde een zgn. U.S.E. al voordat ik iemand dat woord hoorde gebruiken. En idd dat ab-sur-de gerommel met lokale gewoonten enz.

(Overigens ook nog gelezen over de kwestie Åland en hun eeuwenoude traditie van "spring duck hunting" en snus? Vanwege hun positie mogen ze niet eens hun zaak bepleiten bij het ECJ!!) Meer
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2006/02/15/waland15.xml

Of Estland, die nu beboet wordt vanwege oppotten van suiker vóór het totreden tot de EU? Het feit dat de esten dat altijd doen om thuis conserven te maken maakt het de 20000 Brussocraten niks uit


Maat back on-topic; ik vind die telecoms toch in gebreke met hun tandeloze zelf-regulering. €10/min voor een belg op Cyprus is heden ten dage toch echt niet meer merktconform meer. En indien WEL; het is door een oerwoud aan tarieven absoluut niet duidelijk voor een simpel consument wat die dan netto betaalt. Dat laatste zijn de telco's op z'n minst verplicht.

Nog een mening over de Baby-Bells die zichzelf weer aan het "samenkopen" zijn in de States? En Big telco's die voor een two-tiered internet zijn? Be-lac-che-lijk.
Die willen nu juist de natuurlijke snelheid van het internet gaan REguleren tegen betaling.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-03-2006 13:50]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2006 13:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 maart 2006 13:41 schreef Mikeee het volgende:
(Overigens ook nog gelezen over de kwestie Åland en hun eeuwenoude traditie van "spring duck hunting" en snus? Vanwege hun positie mogen ze niet eens hun zaak bepleiten bij het ECJ!!) Meer



Ja man! Ik ben een trouwe lezer van het Brusselsjournal.

http://www.brusselsjournal.com/node/791

quote:

Of Estland, die nu beboet wordt vanwege oppotten van suiker vóór het totreden tot de EU? Het feit dat de esten dat altijd doen om thuis conserven te maken maakt het de 20000 Brussocraten niks uit



Walgelijk.

quote:

Maat back on-topic; ik vind die telecoms toch in gebreke met hun tandeloze zelf-regulering. €10/min voor een belg op Cyprus is heden ten dage toch echt niet meer merktconform meer. En indien WEL; het is door een oerwoud aan tarieven absoluut niet duidelijk voor een simpel consument wat die dan netto betaalt. Dat laatste zijn de telco's op z'n minst verplicht.


Zelfregulering vind ik niet nodig. Het is een markt en vooralsnog mogen producenten nog zelf hun eigen prijzen bepalen. Prijzen hoeven overigens niet marktconform zijn.

De enige juiste instrument om prijzen te beïnvloeden zijn consumentenkeuzes.

Je GSM beantwoorden in het buitenland (of waar dan ook) is geen principeel basisrecht die door de overheid beschermd dient te worden.

quote:

Nog een mening over de Baby-Bells die zichzelf weer aan het "samenkopen" zijn in de States?



Op zich heb ik hier weinig moeite mee.

quote:

En Big telco's die voor een two-tiered internet zijn? Be-lac-che-lijk.
Die willen nu juist de natuurlijke snelheid van het internet gaan REguleren tegen betaling.
Hier weet ik nagenoeg niks vanaf.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 14:36 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 maart 2006 13:53 schreef Chelman het volgende:
Zelfregulering vind ik niet nodig. Het is een markt en vooralsnog mogen producenten nog zelf hun eigen prijzen bepalen. Prijzen hoeven overigens niet marktconform zijn.

De enige juiste instrument om prijzen te beïnvloeden zijn consumentenkeuzes.


MITS de consument de keuze KAN maken. Op dit moment heeft de consument geen mogelijkheid om diens keuze te maken op basis van prijs omdat de tientallen telco's hun onderlinge tarieven weigeren openbaar te maken.

Vorig jaar probeerde [een ondedeel van] de EU -dacht onder aanvoering van Vivianne Redding- een website te maken om de prijzen openbaar te maken maar veel land-telco-combinatietarieven bleven ongepubliceerd en heel de proef flopte. Het feit dat er amper publiciteit voor de website werd gemaakt hielp ook niet echt mee maar da's typisch Brussels
quote:

Je GSM beantwoorden in het buitenland (of waar dan ook) is geen principeel basisrecht die door de overheid beschermd dient te worden.


Eens.
Dan maar met incentives werken om de telco's uit de tent te lokken?
Voor de europese economie lijkt het me een no-brainer om tarieven vlak danwel transparant te maken.
Grenzen doen vervagen weet u wel? Nothing but an invisible state border and a billboard left welcoming you along the interstate.
Hey komop! Zelfs in de good 'ol US of A werden big-ass corporations van hogerhand opgebroken. (Oké, dit is geen monopolie maar het riekt wel naar cartelafspraken onderling en de uitwerking is hetzelfde)
quote:

Hier weet ik nagenoeg niks vanaf.

http://politics.slashdot.org/article.pl?sid=05/12/13/185206
http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=05/12/19/1524200
http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=06/02/02/1926257
http://slashdot.org/article.pl?sid=06/02/12/1739204
http://yro.slashdot.org/article.pl?sid=06/03/23/1348250



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-03-2006 14:43 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Volgens Justitie minister Piet Hein Donner is er geen strafrechtelijke reden om de pedofielenwebsite www.meisjesforum.net aan te pakken. De minister schrijft dat in antwoord op schriftelijke Kamervragen van de ChristenUnie. Die partij maakt zich grote zorgen over de site: ''Het brengt risico's met zich mee voor kinderen. Als die daarop terechtkomen, zou het gevaar bestaan dat bezoekers hen benaderen. Dat zou ertoe kunnen leiden dat kinderen een foto van zichzelf mailen, die vervolgens mogelijk tegen hun wil wordt verspreid'', aldus de CU.

Donner zegt dat de Nationale Recherche tijdens een onderzoek geen strafbaar materiaal heeft aangetroffen op de website. Hij betreurt wel dat het internet veel materiaal bevat dat niet geschikt is voor kinderen. Maar het is in eerste instantie ook zaak van de ouders dat ze hun kinderen tegen dergelijk sites beschermen, aldus de minister.

De eigenaar van Meisjesforum is Norbert de Jonge, een 'niet-praktiserend pedofiel' die ervoor pleit dat er openlijk over pedofilie gesproken kan worden. Hij noemde de Kamervragen eerder dit jaar ''incidentenpolitiek''. Hij gaf toen al aan dat er geen strafbaar materiaal op de site staat en dat dat goed in de gaten wordt gehouden. De Jonge: ''Misbruik is schadelijk, maar niet elke vorm van seksueel contact is misbruik. Er is gewoon een hetze jegens pedofielen aan de gang. Op het internet hebben pedofielen tenminste nog een platform, verder luistert er niemand naar ons.''



Gadverdamme Doodstraf voor pedofielen dit is echt walgelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-03-2006 14:44]


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 14:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 maart 2006 14:43 schreef Rotzak het volgende:



Gadverdamme Doodstraf voor pedofielen dit is echt walgelijk.


Ja eigenlijk wel. Maar je mag typen wat je wilt en zolang je zulke fratsen niet in de praktijk brengt heeft Donner gelijk. (maar goed, het blijft uitermate walgelijk natuurlijk)


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 29-03-2006 15:02 by Dodo Profiel van Dodo

ik vind zelfs de gedachten van pedofielen al ziek genoeg om ze een nekschot toe te wensen.
Vieze gore smeerlappen zijn het


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 maart 2006 15:02 schreef Dodo het volgende:
ik vind zelfs de gedachten van pedofielen al ziek genoeg om ze een nekschot toe te wensen.
Vieze gore smeerlappen zijn het
Als we iedereen die afentoe 'zieke' idee-en dan wel niet intenties heeft een nekschot gaan geven blijven er denk ik weinig mensen over.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2006 15:05 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 maart 2006 15:02 schreef Dodo het volgende:
ik vind zelfs de gedachten van pedofielen al ziek genoeg om ze een nekschot toe te wensen.
Vieze gore smeerlappen zijn het


Thoughtpolice!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 15:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 maart 2006 15:02 schreef Dodo het volgende:
.
Vieze gore smeerlappen zijn het


daar hoeft niet meer over gediscusieerd te worden. dat is een feit. maar mogen ze over hun "behoefte" op het internet schrijven? dat is dus de vraag.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-03-2006 15:05]


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 29-03-2006 15:05 by Dodo Profiel van Dodo

quote:
Op 29 maart 2006 15:03 schreef kwelgeest het volgende:
Als we iedereen die afentoe 'zieke' idee-en dan wel niet intenties heeft een nekschot gaan geven blijven er denk ik weinig mensen over.


ik heb het niet over eens een keer een vieze gedachte... want dat heeft iedereen wel eens.. maar echt geilen op kinderen 24/7... tja dan word het verhaal anders hoor. bah


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 15:12 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 maart 2006 15:05 schreef attila_de_hun het volgende:
daar hoeft niet meer over gediscusieerd te worden. dat is een feit. maar mogen ze over hun "behoefte" op het internet schrijven? dat is dus de vraag.

Tja, als Tubgirl ook mag dan mogen ze van mij ook hun zieke fantasieën op internet pleuren.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 maart 2006 15:12 schreef Mikeee het volgende:
Tja, als Tubgirl ook mag dan mogen ze van mij ook hun zieke fantasieën op internet pleuren.

Wat is Tubgirl.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 15:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 29 maart 2006 15:12 schreef Mikeee het volgende:
Tja, als Tubgirl ook mag dan mogen ze van mij ook hun zieke fantasieën op internet pleuren.



er zullen vast ook boeken bestaan met pedofielen in de hoofdrol (en over hun fantasien). die zijn denk ik niet verboden. en hoe zit het met die japanse manga/hentai? is dat ook niet vaak met jonge meisjes (maar hier ben ik geen kenner in dus ik kan hier mis zitten)


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 15:16 by Mikeee Profiel van Mikeee




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2006 15:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 maart 2006 15:14 schreef kwelgeest het volgende:
Wat is Tubgirl.
een soort goatsecx


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Goed, waarom kennen jullie zulk soort spul.
Maar ik vind toch wel een flink verschil zitten tussen dit en vermeende pedofelie, Mike.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 15:48 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 29 maart 2006 15:43 schreef kwelgeest het volgende:
Goed, waarom kennen jullie zulk soort spul.
Maar ik vind toch wel een flink verschil zitten tussen dit en vermeende pedofelie, Mike.

Freedom of speech. Ik haat pedo's net als elk ander maar zal ook HUN recht om vrijuit te SPREKEN (ook in tekst) verdedigen.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 15:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 maart 2006 15:48 schreef Mikeee het volgende:
Freedom of speech. Ik haat pedo's net als elk ander maar zal ook HUN recht om vrijuit te SPREKEN (ook in tekst) verdedigen.

Dat zeker maar ik vind je vergelijking niet opgaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 15:54 by Mikeee Profiel van Mikeee

De vergelijking "ze zijn beide walgelijk" maar doen verder niemand kwaad.
Echte kindermisbruikers zullen net zo min hun intenties danwel ervaringen uit de doeken doen op internet als leden van Al-Qaeda hun voornemens open en bloot bespreken op internet.


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-03-2006 15:56]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen