IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, hoe boeiend ook ... Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-04-2006 17:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Drie jaar cel voor verkrachten bejaarden


ARNHEM - Het gerechtshof in Arnhem heeft vrijdag een 34-jarige man uit Glanerbrug veroordeeld tot drie jaar cel en tbs met dwangverpleging, vanwege al dan niet geslaagde pogingen om bejaarden te verkrachten. De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie (OM) twee weken geleden.

In 1997 ging het om twee pogingen tot verkrachting van twee vrouwen van destijds 82 en 75 jaar. Een jaar later werd een vrouw van 92 jaar verkracht in haar seniorenappartement. De twee oudste bewoners zijn inmiddels overleden.


De zaak bleef destijds lang onopgelost. De dader, M. B. werd in 2002 in Duitsland veroordeeld wegens ontucht met minderjarigen. Tijdens zijn gedwongen verpleging daar biechtte hij pas in 2004 zijn verleden met de bejaarde vrouwen op. De Duitse autoriteiten leverden de man daarop uit. DNA-onderzoek bevestigde zijn bekentenis.

De rechtbank in Almelo veroordeelde de man in december 2004 ook tot drie jaar cel en tbs met dwangverpleging.

http://www.nu.nl/news/708863/15/Drie_jaar_cel_voor_verkrachten_bejaarden.html

Tering, wat een sneu persoon, bejaarden en minderjarigen.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-04-2006 18:05 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

3 Jaar maar??
Dat soort lui verdienen de doodstraf.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2006 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 april 2006 17:42 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Gaat het echt om hetzelfde konijn?
Nu.nl plaatst wel vaker foto's die geen rechtstreekse betrekking hebben met een bepaald artikel.

Ze hadden net zo goed een foto van dit konijn kunnen plaatsen.

Als je artikel op nu leest zie je ook dat het niet dat beest is ...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-04-2006 18:39 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl




Al gepost in OMG topic maar blijft een leuke om bv je band te promoten of wat dan ook. En het is nieuw volgens mij dus wel de moeite van vermelden waard lijkt mij



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-04-2006 18:46 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Cool


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-04-2006 20:07 by Iskariot Profiel van Iskariot

Chinese ambtenaren verplicht aan de fles

Uitgegeven: 7 april 2006 18:27
PEKING - Een gemeente in de Chinese provincie Hubei heeft de ambtenaren verplicht dit jaar voor omgerekend 228.000 euro drank te consumeren van een plaatselijke stokerij. Tijdens recepties en andere gelegenheden moeten de borrels van het merk Xiaohutuxian op tafel komen, aldus The China Daily van vrijdag.

De autoriteiten van Hanzhou willen de drankproducent op deze manier danken voor de investeringen in de regionale economie. De 105 gemeentelijke afdelingen of instanties waarvoor de regeling geldt, hebben heuse 'alcoholtargets' gekregen. Zo moet het hoofdbureau van politie voor bijna 3000 euro Xiaohutuxian in de kelen van de wetshandhavers gieten.

Wie de doelstellingen niet haalt, zal publiekelijk worden "bekritiseerd". Afdelingen die goed hun best hebben gedaan, kunnen rekenen op een bonus van 10 procent van het gestelde quotum.

Zo kan het dus ook...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-04-2006 20:21 by Chelman Profiel van Chelman

Hehe...wederom een van de absurditeiten van een plangestuurde economie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 07-04-2006 20:21 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Wie niet koopt, saboteert de boel.
---> werkkamp


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2006 1:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Bidden helpt zieken niet
Hartpatiënten genezen niet sneller als mensen voor hen bidden. Dat blijkt uit een onderzoek van een Amerikaans medisch instituut in samenwerking met christelijke organisaties, zo meldde het Britse wetenschapsblad New Scientist vrijdag op zijn website. Het bidden blijkt verrassend genoeg zelfs een negatief effect te hebben.

Onderzoek
In deze opmerkelijke studie onderzochten wetenschappers ruim 1.800 patiënten die een bypassoperatie hadden ondergaan. Christelijke organisaties baden voor slechts een deel van de proefpersonen, de artsen en de patiënten wisten niet voor wie.

Van degenen voor wie werd gebeden, kreeg 52 procent binnen een jaar één of meer complicaties. Van de andere groep was dat 51 procent, een verwaarloosbaar verschil.

Opmerkelijk
Een derde groep patiënten kreeg van tevoren te horen dat voor hen zou worden gebeden. Van hen kreeg 59 procent binnen een jaar complicaties. Volgens de onderzoekers is dat wel een significant verschil. De enige verklaring die ze kunnen bedenken is dat hartpatiënten wellicht extra stress voelen als zij weten dat anderen voor hen bidden.


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-04-2006 10:53 by MMayo Profiel van MMayo

Bizarre baby geboren in Nepal
Saturday 08 April 2006
DOLAKHA - De geboorte van een bizar uitziende baby in Nepal heeft massa's mensen getrokken die het bizarre schepsel met eigen ogen wilden aanschouwen.


Opvallend is dat de baby nauwelijks een nek heeft, en zijn bijzonder grote oogballen uit zijn oogkas steken. Ook is de baby blank, terwijl de bevolking een donkere huid heeft.


De ouders, Nir Bahadur Karki en Suntali Karki zagen hun kind ter wereld komen in het Gaurishnkar ziekenhuis in Charikot. De baby werd na de normale negenmaandige zwangerschap geboren. De moeder die reeds twee gezonde dochters heeft was niet ziek tijdens de zwangerschap.

Het nieuws over de baby werd snel verpreid, waarna er politie aan te pas moest komen om de menigte in bedwang te houden. De 2-kilo wegende baby heeft het echter niet overleefd, en stierf na enkele uren.








Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-04-2006 10:55 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 3 april 2006 16:25 schreef Chelman het volgende:
Kraker maakt vrouw zwanger in Nepal.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-04-2006 10:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 april 2006 10:55 schreef Psychonaut het volgende:



Aha, linkjes.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-04-2006 11:38 by Iskariot Profiel van Iskariot

De Mol maakt Big Brother voor pestkoppen

Uitgegeven: 8 april 2006 09:45
Laatst gewijzigd: 8 april 2006 11:30
HILVERSUM - John de Mol ontwikkelt voor zijn omroep Talpa een programma waarin een groep mensen minstens een jaar in een villa wordt afgezonderd met de opdracht elkaar weg te pesten. De grootste treiteraar die uiteindelijk overblijft, krijgt de villa waarin het programma zich afspeelt en een grote som geld.

Een woordvoerder van Talpa bevestigde zaterdag een verhaal over het programma in De Telegraaf. Voor het programma, dat als naam 'De Gouden Kooi' krijgt, worden tien mensen opgesloten in een villa van 1 miljoen euro. Hun pogingen elkaar weg te pesten worden geregistreerd door camera's.

Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn vindt het nieuwe programma van Talpa verwerpelijk. Dat zei de staatssecretaris zaterdag in het programma 'In de ban van de week' van BNR Nieuwsradio.

Wijn vindt het niet goed dat het programma slecht gedrag beloont. Kinderen zouden van een programma als 'De gouden kooi' leren dat het loont een ander "kapot te maken en weg te treiteren". Wijn is niet van plan het programma te verbieden. "We hebben in Nederland vrijheid van meningsuiting en die moet heel ver gaan wat mij betreft."

Lekkuhr..., wordt weer dagen op de bank hangen en lachen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2006 13:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, in de krant stond dat de winnaar naast die villa zoveel geld krijgt dat hij de rest van zijn leven niet meer hoeft te werken

Ik ga maar meedoen denk ik. Als die lui liggen te slapen gewoon bek insmeren met schijt, verkrachten, vastbinden, electrocuteren, in de fik steken, van de trap duwen, in elkaar beuken.

Zal je zien dat dat allemaal niet mag


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-04-2006 13:43 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 8 april 2006 13:38 schreef Burzum het volgende:
Hehe, in de krant stond dat de winnaar naast die villa zoveel geld krijgt dat hij de rest van zijn leven niet meer hoeft te werken

Ik ga maar meedoen denk ik. Als die lui liggen te slapen gewoon bek insmeren met schijt, verkrachten, vastbinden, electrocuteren, in de fik steken, van de trap duwen, in elkaar beuken.





Ik doe ook mee!!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2006 13:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 april 2006 13:43 schreef Brujo het volgende:


Ik doe ook mee!!


Doen we, als we dan als laatste twee overblijven dan kan een van ons de psychische druk niet meer aan en verdelen we het geld gewoon


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-04-2006 13:48 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

waar kun je jezelf opgeven?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2006 13:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bel de




[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-04-2006 13:51]


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-04-2006 14:01 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 8 april 2006 13:45 schreef Burzum het volgende:
Doen we, als we dan als laatste twee overblijven dan kan een van ons de psychische druk niet meer aan en verdelen we het geld gewoon


Maak alvast een lijstje:

- dwangmatig kettingzagen om 6 uur 's ochtends
- autistisch gaan gillen na 1 biertje
- langdradige verhalen over opa die bij de NSb zat
- kan alleen poepen in de wasbak
- flink diep de kaas uithollen


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-04-2006 14:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe ja, mogelijkheden genoeg

- Midden in de nacht op de bank naar de tv schreeuwen.
- Tijdens het eten aan tafel uitgebreid met je leuter in de weer gaan.
- De wc ondersmeeren met uitwerpselen.
- De hele dag rondlopen in een Klu Klux Klan outfit.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-04-2006 14:06]


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 08-04-2006 14:41 by Brujo Profiel van Brujo

Tandartsboortjes van vuursteen.

Europese paleontologen hebben in de provincie Belutjsistan meer dan 300 graven uit de late steentijd (zo'n 9000 jaar gelden) uitgezeefd en vonden er elf geboorde kiezen. De vuurstenen boortjes bleken volgens de fossielenonderzoekers 'verrassend effectief'.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-04-2006 15:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

@ burzum en brujo:

Ik ga kijken!



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 08-04-2006 16:13 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 8 april 2006 10:53 schreef MMayo het volgende:
Bizarre baby geboren in Nepal
Saturday 08 April 2006
DOLAKHA - De geboorte van een bizar uitziende baby in Nepal heeft massa's mensen getrokken die het bizarre schepsel met eigen ogen wilden aanschouwen.


Opvallend is dat de baby nauwelijks een nek heeft, en zijn bijzonder grote oogballen uit zijn oogkas steken. Ook is de baby blank, terwijl de bevolking een donkere huid heeft.


De ouders, Nir Bahadur Karki en Suntali Karki zagen hun kind ter wereld komen in het Gaurishnkar ziekenhuis in Charikot. De baby werd na de normale negenmaandige zwangerschap geboren. De moeder die reeds twee gezonde dochters heeft was niet ziek tijdens de zwangerschap.

Het nieuws over de baby werd snel verpreid, waarna er politie aan te pas moest komen om de menigte in bedwang te houden. De 2-kilo wegende baby heeft het echter niet overleefd, en stierf na enkele uren.









Een pasgeboren baby die al zo rechtop kan zitten? Vreemd...


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-04-2006 16:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Plak er twee enorme groene puntoren op...



Bruce Banner


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 08-04-2006 17:06 by Bonnie Profiel van Bonnie

quote:
Op 7 april 2006 18:39 schreef Triple-Dan het volgende:



Al gepost in OMG topic maar blijft een leuke om bv je band te promoten of wat dan ook. En het is nieuw volgens mij dus wel de moeite van vermelden waard lijkt mij




cool




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen