IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, hoe boeiend ook ... Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2006 15:14 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2006 14:30 schreef Misanthrope het volgende:
En een kaalkopje, immers, die zijn er ook een hoop in Nederland.
En dat die ook een breed draagvlak genieten hebben de laatste gemeenteraadsverkiezingen wel uitgewezen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2006 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 maart 2006 15:14 schreef Judge M. het volgende:
En dat die ook een breed draagvlak genieten hebben de laatste gemeenteraadsverkiezingen wel uitgewezen
Ook de minderheden moeten vertegenwoordigd worden! Juist de minderheden, die bepalen in Nederland wie wel of niet zielig zijn.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2006 15:17 by Mark Profiel van Mark

Ik geloof dat bijna iedereen wel tot een minderheid behoort, dus dat criterium schiet niet echt op.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2006 15:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2006 15:15 schreef Jenje het volgende:
Ook de minderheden moeten vertegenwoordigd worden! Juist de minderheden, die bepalen in Nederland wie wel of niet zielig zijn.
Very true maar een ministerspost is dan wel iets teveel van het goede



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-03-2006 15:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 maart 2006 15:25 schreef Judge M. het volgende:
Very true maar een ministerspost is dan wel iets teveel van het goede
En waarom is een ministerspost voor zo'n hoofddoekje dan wel relevant?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2006 15:33 by Mark Profiel van Mark

Ze kan toch gewoon zelf met een hoofddoekje op gaan zitten? Niemand die haar tegenhoudt. Of ze nou moslima is of niet lijkt me in dat opzicht niet relevant; we doen hier immers aan scheiding van kerk en staat, voor zover ik weet....


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-03-2006 15:35 by Chantalie Profiel van Chantalie

Shahimi Abdul Hamid heeft afgelopen weekend een enorme prestatie neer gezet in het vakantieoord Genting Highlands in Maleisië. Deze beste man heeft namelijk een wereldrecord neergezet. De prestatie die hij verricht heeft om dit wereldrecord te vestigen is toch te scharen onder de categorie "niet alledaags", namelijk het 51 maal kussen van een cobra in drie minuten.

De slang, met een afmeting van 4,6 meter en met een gewicht van tien kilo, was afkomstig van een zogenaamde slangenboerderij en was giftig. Daarom stonden er ook artsen klaar voor het geval dat de cobra het zoenen als een ongewenste intimiteit beschouwde en toe zou slaan. Echter door zijn behendigheid en snelheid wist de slangenbezweerder een beet van de cobra te voorkomen.



Ik zou 't niet durven...


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2006 15:37 by Mark Profiel van Mark

Gast zal toch een zwaar gefrustreerde vriendin hebben nu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 20-03-2006 15:39 by Chantalie Profiel van Chantalie

of hij deed dit om gebrek aan?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2006 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 maart 2006 15:25 schreef Judge M. het volgende:
Very true maar een ministerspost is dan wel iets teveel van het goede
Ik denk dat je het geheel in een sarcastische context meot zien ivm het belachelijke gezeur van die muts


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-03-2006 15:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2006 15:27 schreef Misanthrope het volgende:
En waarom is een ministerspost voor zo'n hoofddoekje dan wel relevant?
Waar zeg ik dat?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-03-2006 15:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 maart 2006 15:49 schreef Judge M. het volgende:
Waar zeg ik dat?
Zeg ik dan dat jij dat zegt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-03-2006 16:14 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 maart 2006 6:36 schreef Iskariot het volgende:
Hehe dat onderschrift


Een schip verdacht van piraterij na een schotenwisseling met de Amerikaanse marine








Je moeder.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-03-2006 17:09 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 19 maart 2006 6:36 schreef Iskariot het volgende:
Hehe dat onderschrift


Een schip verdacht van piraterij na een schotenwisseling met de Amerikaanse marine






Jezus als stuntman!!



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-03-2006 17:38 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:

Mens en milieu delven het genetische onderspit

Een regering verliest zijn zeggenschap in het Europees verband. Wat nog niet voor iedereen duidelijk is, is dat de grootste macht zich verschuilt in handel en de geldeconomie. Hoewel verschillende Europese lidstaten, waaronder Oostenrijk, Frankrijk en Denemarken, de toelating van gentechgewassen blokkeerden wanneer ze die niet veilig vinden voor mens en milieu (iets waar een regering mijn inziens toch toe verplicht is), overtreden deze landen volgens de Wereldhandelorganisatie (WTO) de internationale handelsregels. De WTO besloten deze week dat Europa zijn markten moet openstellen voor genetisch gemanipuleerde gewassen. In een reactie zei de Oostenrijkse minister van volksgezondheid Rauch- Kallat: `De bescherming van de menselijke gezondheid en het milieu heeft absolute prioriteit. Recente wetenschappelijke onderzoeken rechtvaardigen onze voorzichtige benadering`. De minister verwijst daarmee naar diverse onderzoeken waarin proefdieren ziek werden van het eten van ggo`s.` Maar ach, in hoever is milieu en mens nu van grote waarde als het de economie verstoort?

bron: Vooraan!





"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-03-2006 17:42 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

economie is lange termijn, dit is korte termijn -> economie voorop

daarnaast kunnen mensen zelf ook kiezen of dat willen vreten of niet (met vlees dan weer een ander verhaal maar gaan toch overal dood van tegenwoordig. als het niet schadelijker is dan roken, neem ik het niet serieus)

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-03-2006 17:43]


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2006 17:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is geen nieuws, maar een mening ... let me guess "Vooraan!" is één of andere websiteje die denken dat alles één groot complot is ...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2006 19:30 by Argus Profiel van Argus

Eerder een niet eens zo heel slecht weblogje.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-03-2006 19:48 by jbassist Profiel van jbassist

VS dreigen Iran met aanval

Uitgegeven: 16 maart 2006 07:39
Laatst gewijzigd: 16 maart 2006 08:21

WASHINGTON - De Verenigde Staten hebben landen als Noord-Korea en vooral Iran donderdag gewaarschuwd dat ze desnoods preventieve aanvallen zullen uitvoeren als het nodig is zichzelf te beschermen. "We zullen mogelijk geen grotere uitdaging van één enkel land ondervinden dan van Iran", schreef het Witte Huis in het rapport Nationale Veiligheidsstrategie.

De internationale diplomatieke pogingen om Iran zijn omstreden kernprogramma te laten opgeven, moeten slagen "om een confrontatie te voorkomen". Volgens een opsomming in het rapport steunt Iran het internationaal terrorisme, bedreigt het Israël, probeert het vrede in het Midden-Oosten te voorkomen, ondermijnt het de democratie in Irak en ontzegt het zijn burgers vrijheid.

Noord-Korea

Noord-Korea "vertegenwoordigt een lange en onaangename staat van dienst van dubbelhartigheid en onderhandelingen in een sfeer van wantrouwen". "We zullen doorgaan alle nodige maatregelen te nemen om onze nationale en economische veiligheid te waarborgen tegen het ongunstige effect van hun slechte gedrag."

Ondermijnen

Ook de voormalige aartsvijaand Rusland krijgt in het rapport een veeg uit de pan. "Pogingen om democratische ontwikkelingen in binnen- en buitenland te ondermijnen" zullen de banden met de buurlanden, de Verenigde Staten en Europa belemmeren.

Het rapport is een geactualiseerde versie van een rapport uit 2002, dat preventieve aanvallen tegen vijandige staten en terroristische groeperingen verdedigde. "We moeten desnoods bereid zijn alleen te handelen", schrijft het Witte Huis in het jongste rapport.

De Verenigde Staten vielen met onder meer Groot-Brittannië in 2003 Irak binnen, omdat het regime van Saddam Hussein massavernietigingswapens zou hebben. Die zijn echter nooit gevonden. "Er zal altijd onzekerheid zijn" over verboden wapens, zei het Witte Huis. "We hebben geen enkele twijfel dat de wereld beter af is als tirannen weten, dat het op eigen risico is om massavernietigingswapens na te streven."


Nog niet eerder gepost hoop ik.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 20-03-2006 19:54 by Biertje ? Profiel van Biertje ?

de USA dat dreigt om aan te gaan vallen?!?

is dat nieuws ??!

het zou pas nieuws zijn als de usa het met woorden zou willen gaan oplossen( niet dat ik hier voorstander van ben)

maja ach, laat ze maar lekker aanvallen...paar dooie moslims meer of minder kan geen kwaad


.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2006 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer alleen dat daardoor dus weer de benzine en de energioeprijzen in Nederland skyhigh zullen gaan.

Kut amerikanen, flikker maar ene paar 747's op het pentagon


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2006 23:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2006 14:18 schreef Misanthrope het volgende:
Peijs: minister met hoofddoek goed idee
Gepost door Rob (R@b) - Bron: NRC Handelsblad
Gepubliceerd: maandag 20 maart 2006 @ 14:09
CDA-minister Karla Peijs van Verkeer en Waterstaat zou het een goed idee vinden als er, in een nieuw Nederlands kabinet, een minister met hoofddoek zou plaatsnemen. Volgens de CDA-bewindsvrouw is een hoofddoek namelijk helemaal geen vrouwonderdrukkend kledingstuk (iets wat ze eerder nog wel vond), maar geeft het islamitische vrouwen juist grote vrijheid. De minister zegt in een interview met De Telegraaf dat ze van gedachten veranderde na een bezoek aan de conferentie Vrouwen als wereldleiders in Abu Dhabi, waar 1.200 vrouwen uit 87 landen bijeen waren.

Peijs: ''Het dragen van een hoofddoek is natuurlijk cultureel bepaald. En zo voelen die vrouwen dat ook, want zo beleven zij hun religie. Daarnaast biedt een hoofddoek juist kansen voor vrouwen in sommige islamitische landen, die zonder hoofddoek anders het huis niet uit mogen.'' Een vrouwelijke minister met een hoofddoek zou volgens Peijs ook herkenbaarheid van het kabinet vergroten. Het moet dan wel iemand zijn die om haar capaciteiten wordt uitgekozen en ''geen excuustruus''.

Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) noemt de uitlatingen van Perijs belachelijk: ''De minister heeft gelijk wanneer ze zegt dat de hoofddoek in bepaalde Arabische landen bijdraagt aan de vrijheid van de vrouw. Ze mogen zich gesluierd wel vertonen in het openbare leven en zonder hoofddoek niet. Dat komt omdat de vrouw daar als lustobject wordt beschouwd, die zich alleen in familiekring aan mannen helemaal mag tonen. Maar hier in Nederland is de vrouw volledig geaccepteerd. Ik zie dus niet in hoe de hoofddoek in Nederland bijdraagt aan de vrijheid van vrouwen.'' Een minister met een hoofddoek zou Hirsi Ali helemaal iets vreemds vinden. Dat zou aangeven dat ook mannelijke Nederlandse ministers zich kennelijk niet kunnen inhouden en dat de minister daarom een hoofddoek moet dragen uit zelfbescherming.



Wat een MUTS. Zullen we ook meteen een moskee van de 2e kamer maken?
Ik wens Peijs een hersenbloeding toe, Een nog ergere dan Bos.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-03-2006 23:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Amen.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 20-03-2006 23:33 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Dit zullen ze vast alleen doen om zetels mee terug te pakken van de pvda.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-03-2006 23:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2006 23:33 schreef Digerdoden het volgende:
Dit zullen ze vast alleen doen om zetels mee terug te pakken van de pvda.
Als dat zo zou zijn keur ik het nog af. Ik ben niet zo'n voorstander van kiezersbedrog en ander PvdA gedrag.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen