IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, hoe boeiend ook ... Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-04-2006 0:11 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, tering.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-04-2006 1:33 by Creepmime Profiel van Creepmime

Ik las deze week in de Metro dat een gorilla / aap de mensen zat was die naar hem zaten te kijken toen een steen heeft gepakt en die naar het publiek heeft gegooid. Vervolgens miste iemand een paar tanden.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-04-2006 1:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 april 2006 1:33 schreef Creepmime het volgende:
Ik las deze week in de Metro dat een gorilla / aap de mensen zat was die naar hem zaten te kijken toen een steen heeft gepakt en die naar het publiek heeft gegooid. Vervolgens miste iemand een paar tanden.


Hehe, zou goed kunnen. Ik weet nog wel dat er vroeger in de dierentuin in Amersfoort een aap was die altijd stront naar het publiek smeet


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-04-2006 2:01 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 21 april 2006 1:45 schreef Burzum het volgende:
Hehe, zou goed kunnen. Ik weet nog wel dat er vroeger in de dierentuin in Amersfoort een aap was die altijd stront naar het publiek smeet
Hehehe ja, woon ik vlak bij, dus kwam er ook vaak. Mooie beesten. Er stond zelfs een bordje bij dat je daar voor op moest passen.

[Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 21-04-2006 2:02]


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2006 2:03 by Snaack Profiel van Snaack

Knap van die dieren, hoe ze met 1 handeling de hele mensheid kunnen samenvatten


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-04-2006 11:18 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 20 april 2006 23:46 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, oud nieuws, maar wel kénkerbriljant dat er serieus iemand is geweest die 6 jaar lang in z'n eigen stront en pis heeft gezeten, haha. :')


Ik was het bericht zelf al weer vergeten LOL

kénkerbriljant, die term schrijf ik op.


Suck my piss


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-04-2006 12:22 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

lol;

Duitser spoelt 15.000 euro door toilet
Een 64-jarige Duitser heeft 30.000 mark, ruim 15.000 euro, door het toilet gespoeld. De gepensioneerde dacht dat de bankbiljetten door de invoering van de euro niets meer waard waren. Een loodgieter die het door de biljetten verstopte toilet kwam repareren deed de opmerkelijke vondst. Nadat de loodgieter al het doorgespoelde geld had opgevist kon de Duitser zijn geld alsnog inwisselen voor euro's. (Bron:nu.nl)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 12:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Lezen blijft moeilijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-04-2006 12:28 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

lezen niet, terugbladeren wel


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-04-2006 12:30 by Creepmime Profiel van Creepmime

Is het eigenlijk nog mogelijk om ergens guldens in te wisselen voor euro's, aangezien ik laatst nog ergens 400 gulden vond op me kamer.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 21-04-2006 12:32 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 21 april 2006 11:18 schreef skullfuck het volgende:
Ik was het bericht zelf al weer vergeten LOL

kénkerbriljant, die term schrijf ik op.

NÉÉ HÈ! Het is een è en géén é, hé!!!
Je zegt toch geen "keen-ker-bril-jant"?

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 21-04-2006 12:35]



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-04-2006 12:40 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 april 2006 12:30 schreef Creepmime het volgende:
Is het eigenlijk nog mogelijk om ergens guldens in te wisselen voor euro's, aangezien ik laatst nog ergens 400 gulden vond op me kamer.
Ja, volgens mij moet je dan bij de Nederlandsche Bank zelf zijn.

[edit] http://www.dnb.nl/dnb/pagina.jsp?pid=tcm:12-72923-64

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-04-2006 12:41]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-04-2006 13:00 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 21 april 2006 12:32 schreef Mikeee het volgende:
NÉÉ HÈ! Het is een è en géén é, hé!!!
Je zegt toch geen "keen-ker-bril-jant"?


Dat zou best kunnen. Ik hanteer de term "godverdomme wat gaaf", op een dagelijkse basis.

"Boom bam, I drop fat slang"


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2006 13:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

je zou er maar wonen. Ik denk dat heel wat mensen hier flink zouden moeten lappen. I vind dat alleen dreadlocks een boete moeten kunnen krijgen. (in gevaar brenegen van volksgezondheid; bron van bacteriën etc)

STRENGE KLEDINGVOORSCHRIFTEN IN IRAN

Wie in Iran slordig omspringt met de
islamitische kledingvoorschriften ris-
keert een boete van 60 euro of een cel-
straf van 2 maanden.

De nieuwe wet wil mensen bestraffen die
"de sociale omgeving onzeker maken" Ook
mannen met een 'vreemd' kapsel kunnen
bestraft worden.

Loszittend sjaals of strakkere mantels
in vrolijke kleuren waren de laatste
jaren steeds meer ingeburgerd bij mode-
bewuste Iraanse vrouwen. Het huidige
regime wil daar komaf mee maken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-04-2006 13:32 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 21 april 2006 13:30 schreef attila_de_hun het volgende:

Ook
mannen met een 'vreemd' kapsel kunnen
bestraft worden.




Gheghe


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 13:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ik wil onze goede vriendin van TV een goede reis terug naar huis wensen.

Taïda, het beste maar weer!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-04-2006 13:40 by Nimbus Profiel van Nimbus

SGP open voor lidmaatschap vrouwen

Uitgegeven: 21 april 2006 10:57
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 11:48

DEN HAAG - Het hoofdbestuur van de SGP heeft voorgesteld de partij open te stellen voor het volwaardig lidmaatschap van vrouwen. Maar dat lidmaatschap kan niet inhouden dat vrouwen ook namens de SGP publieke ambten kunnen vervullen.

Dat blijkt uit het vrijdag verschenen voorstel voor een wijziging van de statuten van de partij. Volgens de woordvoerder van de SGP-fractie in de Tweede Kamer blijft de partij vasthouden aan haar basisdocumenten, waarin geen ruimte wordt geboden voor het bekleden van publieke functies door de vrouw. Wel kan een vrouwelijk lid straks met evenveel stemrecht als haar manlijke collega invloed uitoefenen op de keuze van kandidaten van de SGP voor publieke ambten.


Het voorstel tot wijziging van de statuten vloeit voort uit de eveneens vrijdag verschenen notitie 'Man en vrouw schiep Hij hen'. Tot het schrijven van die notitie werd in 2003 besloten nadat ook intern steeds meer vraagtekens werden gesteld bij het vrouwenstandpunt van de partij.

Proces

De discussie kwam vervolgens in een stroomversnelling door allerlei juridische processen met als hoogtepunt de aanval van het Proefprocessenfonds Clara Wichmann en zeven andere maatschappelijke organisaties tegen de SGP. De uitspraak van dit proces in september vorig jaar leidde tot het stopzetten van de overheidssubsidie voor de SGP.

Statutenwijziging

Volgens de partij is het voorstel voor de statutenwijziging echter niet ingegeven om toe te geven aan de druk van het schrappen van de subsidie. In tegendeel, binnen de partij bestaat een sterke stroming die liever eerst wil afwachten wat het hoger beroep in deze zaak oplevert.

Deze leden zijn ervan overtuigd dat de SGP in haar gelijk staat en willen niet met het mes op tafel akkoord gaan met een statutenwijziging, aldus de SGP-woordvoerder. Hij verwacht dan ook niet dat de wijziging een gelopen race is. Daarvoor is een tweederde meerderheid nodig. Op 24 juni worden de voorstellen voorgelegd aan een speciaal congres van de SGP.

Tevreden

De SGP-jongeren zijn in elk geval tevreden. Ze noemen het voorstel van het hoofdbestuur verstandig en evenwichtig, omdat dit het meeste recht doet aan de diverse opvattingen binnen de partij over de betrokkenheid van vrouwen. De jongerenorganisatie roept elke kiesvereniging op zich achter de voorstellen te scharen en hoopt dat de uitkomst van de bezinning tot "rust en eenheid" binnen de partij leidt.




Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-04-2006 13:41 by Nimbus Profiel van Nimbus

Politie verijdelt moordpartij op school

Uitgegeven: 21 april 2006 07:16
Laatst gewijzigd: 21 april 2006 10:46

RIVERTON - De Amerikaanse politie heeft donderdag een moordpartij op een middelbare school voorkomen. Agenten arresteerden in de plaats Riverton vijf tieners die volgens een politiewoordvoerder van plan waren om op medeleerlingen te schieten.

De leerlingen wilden volgens Amerikaanse media het bloedbad op de Columbine High School nadoen. Twee jongens schoten op die school donderdag precies zeven jaar geleden twaalf medescholieren en een lerares dood. Ze pleegden vervolgens zelfmoord.


De politie kwam de plannen op het spoor na een dreigement op de site myspace.com. In het korte bericht werd mensen aangeraden kogelvrije vesten te dragen.

Vuurwapens

Agenten vonden vervolgens in de slaapkamer van een van de verdachten in Riverton, een klein stadje in de zuidoosthoek van Kansas, vier vuurwapens, messen en gecodeerde berichten. De jongens wilden mogelijk wraak nemen op pestende scholieren.


Myspace "The root of all evil"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-04-2006 13:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Rutte: Vrijspraak voor zelfverdedigers
Gepost door Daan (DaanA) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 21 april 2006 @ 09:05
Kandidaat-lijsttrekker voor de VVD Mark Rutte heeft zijn campagnemanifest gepubliceerd. Daarin staat onder andere te lezen dat mensen, die het slachtoffer zijn van geweld en bij hun verdediging strafbare feiten plegen, zoals het slaan van hun belager, altijd vrijgesproken zouden moeten worden. Ook pleit hij voor het toestaan van gezichtsscans van notoire winkeldieven door winkeliers.

Rutte stoort zich enorm aan het feit dat volgens hem de misdadigers meer rechten hebben dan de slachtoffers: "Onschuldigen gaan voor schuldigen." Hij zegt dat hij zelfs hoorde over een politieman die een winkelier adviseerde om geen aangifte te doen tegen een winkeldief, omdat die hem dan aan zou kunnen klagen voor uitschelden. "Gekker moet het niet worden."

Naast dit punt, richt Rutte zich in zijn manifest op traditionele VVD-punten: de hypotheekrenteaftrek moet blijven bestaan, de bureaucratie moet met name in de zorg en het onderwijs verminderd worden en kernenergie moet hoog op de agenda. De middeninkomens moeten kunnen profiteren van een nieuwe lastenverlichting, zodat de economie weer aantrekt.

Finally! Dit is wel een goed punt van Rutte.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-04-2006 13:58 by Nimbus Profiel van Nimbus

Jawel, maar ik mag toch hopen dat hij met "altijd vrijspreken" bedoeld als er sprake is geweest van gepast geweld. Ik geloof dat je je nu ook mag verdedigen met gepast geweld, maar het komt nog best vaak voor dat je leest dat bijvoorbeeld een inbreker iemand aanklaagt omdat diegene hem het huis uit getrapt heeft.
Als hij dat bedoeld is het een goed plan.

Hoorde laatst ook van iemand iets in de trant van dat je met gelijke wapens moet terug vechten, bijvoorbeeld iemand valt je aan met een mes dan mag je niet met een beter wapen terug vechten. Lijkt wel een spelletje, dat je met gelijke wapens moet counteren


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-04-2006 14:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Gelijkheid! Iedereen is gelijk!

Maar serieus, als iemand inbreekt heeft hij daar zelf voor gekozen en moet hij de consequenties aanvaarden. Oftewel, wat mij betreft mag je een inbreker best eens een lesje leren.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-04-2006 14:05 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 21 april 2006 14:01 schreef Misanthrope het volgende:
Gelijkheid! Iedereen is gelijk!



Misantrophe? Heb je koorts?
quote:

Maar serieus, als iemand inbreekt heeft hij daar zelf voor gekozen en moet hij de consequenties aanvaarden. Oftewel, wat mij betreft mag je een inbreker best eens een lesje leren.


Even heropvoeden


[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 21-04-2006 14:06]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 14:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 april 2006 13:48 schreef Misanthrope het volgende:
Rutte: Vrijspraak voor zelfverdedigers
Gepost door Daan (DaanA) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 21 april 2006 @ 09:05
Kandidaat-lijsttrekker voor de VVD Mark Rutte heeft zijn campagnemanifest gepubliceerd. Daarin staat onder andere te lezen dat mensen, die het slachtoffer zijn van geweld en bij hun verdediging strafbare feiten plegen, zoals het slaan van hun belager, altijd vrijgesproken zouden moeten worden. Ook pleit hij voor het toestaan van gezichtsscans van notoire winkeldieven door winkeliers.

Rutte stoort zich enorm aan het feit dat volgens hem de misdadigers meer rechten hebben dan de slachtoffers: "Onschuldigen gaan voor schuldigen." Hij zegt dat hij zelfs hoorde over een politieman die een winkelier adviseerde om geen aangifte te doen tegen een winkeldief, omdat die hem dan aan zou kunnen klagen voor uitschelden. "Gekker moet het niet worden."

Naast dit punt, richt Rutte zich in zijn manifest op traditionele VVD-punten: de hypotheekrenteaftrek moet blijven bestaan, de bureaucratie moet met name in de zorg en het onderwijs verminderd worden en kernenergie moet hoog op de agenda. De middeninkomens moeten kunnen profiteren van een nieuwe lastenverlichting, zodat de economie weer aantrekt.

Finally! Dit is wel een goed punt van Rutte.
Onzin. Binnen de Nederlandse wet is dit al lang geregeld --> noodweer, noodweer exces etc.

Dat er onder de Nederlandse rechters een onmeunig links pro-dader mentaliteit hangt, dat is het probleem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 14:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Lasten verlichtingen? Wie gaat dat betalen? En die hypotheekrenteaftrek mag er van mij in principe uit. Alleen in die kernenergie kan ik mij vinden. Nee, Rutte is en blijft een slappe lul.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-04-2006 14:30 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Weg met kernenergie en hiep hoi voor de hypotheekrenteaftrek. Kwelgeest huurt zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 21-04-2006 14:31]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen