IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductie Topic nr. 18 Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-04-2006 3:00 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Sterf stelletje nieuwe teringlijers..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 11-04-2006 21:27 by Krijst Profiel van Krijst

Hallo,
Ik ben Krijst.
Al enige tijd had ik hier een account, maar echt iets posten had ik nog niet gedaan.
Vanaf nu ga ik hier wellicht wat vaker posten.
Mijn voornaamste voorkeur voor muziek is BM, maar enkele bands die buiten dit genre vallen weet ik te waarderen. Zo ben ik de laatste tijd een beetje in de ban van Cryptopsy geraakt (Once was not).

Nou ja, ik hoop dmv die forum een beetje op de hoogte te blijven van muzikale ontwikkelingen. Ik loop niet echt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en trends. Hier en daar luister ik eens wat muziek waarvan anderen roepen: "dit is gaaf!". Op de een of andere manier ontbreekt het mij aan tijd en geld om tussen alle nutteloze rommel de goede bands boven te laten drijven, en daarom gebruik ik daar graag anderen voor
Nou ja, Het gaat vast gaaf worden hier. En anders maar niet.


The Fist in the Face of god


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-04-2006 21:31 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 april 2006 21:27 schreef Krijst het volgende:
Hallo,
Ik ben Krijst.
Al enige tijd had ik hier een account, maar echt iets posten had ik nog niet gedaan.
Vanaf nu ga ik hier wellicht wat vaker posten.
Mijn voornaamste voorkeur voor muziek is BM, maar enkele bands die buiten dit genre vallen weet ik te waarderen. Zo ben ik de laatste tijd een beetje in de ban van Cryptopsy geraakt (Once was not).

Nou ja, ik hoop dmv die forum een beetje op de hoogte te blijven van muzikale ontwikkelingen. Ik loop niet echt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en trends. Hier en daar luister ik eens wat muziek waarvan anderen roepen: "dit is gaaf!". Op de een of andere manier ontbreekt het mij aan tijd en geld om tussen alle nutteloze rommel de goede bands boven te laten drijven, en daarom gebruik ik daar graag anderen voor
Nou ja, Het gaat vast gaaf worden hier. En anders maar niet.



Krijst! Ah nee!
Je ban op metalfan was niet leuk meer?


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 11-04-2006 22:06 by Sargatanas Profiel van Sargatanas

Welkom!



Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 12-04-2006 0:12 by Iscariah Profiel van Iscariah



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-04-2006 2:06 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

o dit wordt lachen :D mss straks een zekere Ruben Somewhere Online hier ook, als hij hier al niet is


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-04-2006 2:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Goh, ik tref hier alleen maar oude bekenden! Alle MF'ers die geband worden komen hier!

Ik ben echt de tel kwijtgeraakt als het gaat om m'n aantal accounts op MF. Laatst nog een 'Nidhuggur1' voor propoganda. Die is alweer verbannen. Als ik een nieuwtje heb rondom dat fest wordt het gewoon 'Nidhuggur2'.
De mailadressen zijn niet aan te slepen, serieus.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-04-2006 2:38 by Heiden Profiel van Heiden

Wat zijn de belangrijkste redenen voor verbanningen van MF? Ik ken dat hele forum namelijk niet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-04-2006 3:02 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

domme opmerkingen vooral de laatste tijd, naast de kwestie praten, niets zinnigs toevoegen in het algemeen dus


Faustian Spirit of the Earth


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-04-2006 3:23 by Heiden Profiel van Heiden

Aha, behoorlijke mierenneukerij daar, dus. Dan weet ik genoeg, voor hetzelfde geld krijg je een bende eikels hier over de vloer als MF een streng(er) banbeleid zou voeren. Dan zou ZM een vuilstortplaats voor de afgedankte klootzakken van elk ander Nederlandstalig metalforum worden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 12-04-2006 7:06 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 12 april 2006 3:23 schreef Heiden het volgende:
Aha, behoorlijke mierenneukerij daar, dus. Dan weet ik genoeg, voor hetzelfde geld krijg je een bende eikels hier over de vloer als MF een streng(er) banbeleid zou voeren. Dan zou ZM een vuilstortplaats voor de afgedankte klootzakken van elk ander Nederlandstalig metalforum worden.


Klinkt als een joods complot!


I am the 1%.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 12-04-2006 17:32 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hehe, de muur lag ook een paar dagen plat.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2006 17:36 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 april 2006 17:32 schreef Oud Vuil het volgende:
Hehe, de muur lag ook een paar dagen plat.


Ja jammer is dat


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-04-2006 17:38 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 april 2006 21:27 schreef Krijst het volgende:
Hallo,
Ik ben Krijst.
Al enige tijd had ik hier een account, maar echt iets posten had ik nog niet gedaan.
Vanaf nu ga ik hier wellicht wat vaker posten.
Mijn voornaamste voorkeur voor muziek is BM, maar enkele bands die buiten dit genre vallen weet ik te waarderen. Zo ben ik de laatste tijd een beetje in de ban van Cryptopsy geraakt (Once was not).

Nou ja, ik hoop dmv die forum een beetje op de hoogte te blijven van muzikale ontwikkelingen. Ik loop niet echt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en trends. Hier en daar luister ik eens wat muziek waarvan anderen roepen: "dit is gaaf!". Op de een of andere manier ontbreekt het mij aan tijd en geld om tussen alle nutteloze rommel de goede bands boven te laten drijven, en daarom gebruik ik daar graag anderen voor
Nou ja, Het gaat vast gaaf worden hier. En anders maar niet.




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2006 17:39 by MMayo Profiel van MMayo

Zware metalen, het afvoer putje van metalfan..

EEEEEKS!

En ik was net zo blij dat er een heleboel een ban hadden gekregen, helaas mogen die nu ook weer posten op MF.


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 12-04-2006 20:47 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 12 april 2006 17:39 schreef MMayo het volgende:
Zware metalen, het afvoer putje van metalfan..


EEEEEKS!



Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Het verklaart in ieder geval waarom ik jou hier als eerste weer tegenkom.


The Fist in the Face of god


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-04-2006 20:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mooi, iedereen die een ban op MF heeft is hier welkom; ik wil volgaarne mijn banscore wat omhoogkrikken dus lok me vooral uit!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2006 20:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 april 2006 20:47 schreef Krijst het volgende:
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Het verklaart in ieder geval waarom ik jou hier als eerste weer tegenkom.


*Grijns*
Luv you tooooo sikmans!

Maarre vertel eens, waar was dat mailtje voor nodig? Je weet schijnbaar toch wel waar ik het over had in mijn eerste post richting jou. Oh en trouwens, ik ben nog niet afgevoerd van metalfan.. jij wel


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 12-04-2006 21:00 by arnibes Profiel van arnibes

quote:
Op 11 april 2006 21:27 schreef Krijst het volgende:
Hallo,
Ik ben Krijst.
Al enige tijd had ik hier een account, maar echt iets posten had ik nog niet gedaan.
Vanaf nu ga ik hier wellicht wat vaker posten.
Mijn voornaamste voorkeur voor muziek is BM, maar enkele bands die buiten dit genre vallen weet ik te waarderen. Zo ben ik de laatste tijd een beetje in de ban van Cryptopsy geraakt (Once was not).

Nou ja, ik hoop dmv die forum een beetje op de hoogte te blijven van muzikale ontwikkelingen. Ik loop niet echt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en trends. Hier en daar luister ik eens wat muziek waarvan anderen roepen: "dit is gaaf!". Op de een of andere manier ontbreekt het mij aan tijd en geld om tussen alle nutteloze rommel de goede bands boven te laten drijven, en daarom gebruik ik daar graag anderen voor
Nou ja, Het gaat vast gaaf worden hier. En anders maar niet.



Zelfmoord weer een stap dichterbij


Krijst
Usericon van Krijst
Posted 12-04-2006 21:00 by Krijst Profiel van Krijst

quote:
Op 12 april 2006 20:51 schreef MMayo het volgende:
*Grijns*
Luv you tooooo sikmans!

Maarre vertel eens, waar was dat mailtje voor nodig? Je weet schijnbaar toch wel waar ik het over had in mijn eerste post richting jou. Oh en trouwens, ik ben nog niet afgevoerd van metalfan.. jij wel


Ik wilde ontopic blijven en ondertussen toch reageren. Waarom heb je nog niets teruggestuurd?
Nog even zo doorgaan en ik nodig je uit voor MSN.


The Fist in the Face of god


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-04-2006 21:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 12 april 2006 21:00 schreef Krijst het volgende:
Ik wilde ontopic blijven en ondertussen toch reageren. Waarom heb je nog niets teruggestuurd?

Nog even zo doorgaan en ik nodig je uit voor MSN.


Ontopic blijven? Je hebt je leven radicaal omgegooid?

Ik vond je mailtje niet lief genoeg om op te reageren Welkom nieuweling!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-04-2006 21:09 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 12 april 2006 7:06 schreef stoomfiets het volgende:
Klinkt als een joods complot!


Dat zal het ook vast en zeker zijn, waar rook is....is jood.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-04-2006 21:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Miljaar!
Usericon van Miljaar!
Posted 12-04-2006 21:36 by Miljaar! Profiel van Miljaar!

Hallo! Ik ben nieuw hier.

Doei!


Snikkelaer
Meneer
Usericon van Snikkelaer
Posted 12-04-2006 21:40 by Snikkelaer Profiel van Snikkelaer

Ook ik heb na trouwe dienst een tijdje terug een bannetje gekregen op MF.
Weet niet precies waarom, maar dat boeit niet.
Begon het metalnieuws enzo te missen dus dan maar hierheen he.
Ik ben meneer Tijmen en houd vooral van Heavy Metal, Power Metal, Thrash e.d.


gffyr


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen