IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 4-4 Caliban + The Agony Scene + Neaera + Maintain @ Goudvishal, Arnhem Vorige pagina
Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-04-2006 12:59 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Kanx0r... Wat ben ik nog brak zeg

Wat een vette avond was het!

Maintain was wel redelijk... Niet echt bijzonder noemenswaardig, dus.

Neaera was echt rete strak! Grote verassing voor me, die positief uitgepakt heeft

TAS was mwah... Wel strak, maar niet echt super bijzonder ofzo... IMHO

Caliban was gewoon goed. Lekker los gegaan, ff de pit in de geweest en toen toch maar ff rust genomen . Setlist was goed, voor het publiek dat er was en (bijna) iedereen kon meebrullen... Top!


FREEZE


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-04-2006 15:57 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aardige show, maar wat zijn het een stelletje rocksterren geworden,...




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-04-2006 16:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Was ook wel grappig ze een stel 16 jarige nederlandse groupies mee tezien nemen in de bus


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-04-2006 16:12 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 15:57 schreef irritante klootzak het volgende:
aardige show, maar wat zijn het een stelletje rocksterren geworden,...



Dus jij was er toch?! Dan heb ik je druk aan het werk gezien

@JB: Hell, wie zou dat niet doen?


FREEZE


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-04-2006 16:15 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ja, ok... idd

En aan het werk gezien? Irritante klootzak was de Uber mosher?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 05-04-2006 17:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yes, ik was aan het werk ja..


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


mrugly
Usericon van mrugly
Posted 05-04-2006 20:16 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Was weer een heftig avondje Hardcore!!!

Actie-foto's van de show en publiek zijn nu on-line bij www.metalshots.com



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-04-2006 22:29 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Aan de foto's te zien stond ik tijdens Caliban zo'n beetje naast u


FREEZE


Slet
Usericon van Slet
Posted 05-04-2006 22:47 by Slet Wijzig reactieProfiel van SletQuote dit bericht

leuke avond en lekker veel volk....(op twee irritante Duitse groupies na )

Maintain was leuk, maar Neaera lag meer in mijn straatje, inderdaad een leuke verassing!

De reden van aanwezigheid: The Agony Scene was erg vet...alleen had de band iets meer los gemogen van mij!

Caliban: iemand zei hiervoor al dat het rocksterren waren geworden...hier ben ik het wel mee eens. Ondanks dat hebben ze wel weer een leuke show neergezet.
Alleen zou het leuk zijn als ze de volgende keer weer iets meer ouder werk laten horen.


~ I'm an instant star. Just add water and stir~


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-04-2006 23:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 22:47 schreef Slet het volgende:
Caliban: iemand zei hiervoor al dat het rocksterren waren geworden...hier ben ik het wel mee eens.


? Ik snap die opmerkingen echt niet, dat viel toch wel mee???

Ik vond ze nog behoorlijk sympathiek overkomen, niet uit de hoogte ofzo..

En verder gewoon een erg professionele show.. Had niet anders van ze verwacht. Het is immers geen beginnend heikneuterbandje.

quote:
Alleen zou het leuk zijn als ze de volgende keer weer iets meer ouder werk laten horen.


Ik vond de setlist mooi in balans. Crowdpleasers voor zowel liefhebbers van het nieuwe als het oude werk.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-04-2006 1:18 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

we hoorden bij hun wel in zo'n nummer opeens een sample van een opkomende snareroffel en zo'n scratch met het plectrum over de gitaar beetje vaag


Slet
Usericon van Slet
Posted 06-04-2006 23:11 by Slet Wijzig reactieProfiel van SletQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2006 23:04 schreef Snaack het volgende:
? Ik snap die opmerkingen echt niet, dat viel toch wel mee???

Ik vond ze nog behoorlijk sympathiek overkomen, niet uit de hoogte ofzo..

En verder gewoon een erg professionele show.. Had niet anders van ze verwacht. Het is immers geen beginnend heikneuterbandje.



Ik vond de setlist mooi in balans. Crowdpleasers voor zowel liefhebbers van het nieuwe als het oude werk.
noem het dan maar persoonlijke smaak...ik vind het oudere werk wat leuker.

En het is zeker een goede band, je zal me niet horen zeggen dat het niet zo is....anders was ik na The Agony Scene wel naar huis gegaan


~ I'm an instant star. Just add water and stir~


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-04-2006 23:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En tjezoes.... die cleane zang leek wel een Idols voorronde soms

en wtf is up met cleane gitaarstukjes aflaten spelen als samples? is dat temoeilijk?

En idd.... die samples waren wel eeerrgg slecht.. wel grappig dat sommige lui er gewoon op gingen moshen ghehehehe... appies.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 06-04-2006 23:15]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen