IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Over de gek Chavez en de Antillen...... Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 12:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:35 schreef Jenje het volgende:
Tja .. heb je een punt, maar de ene kwestie is de ander niet. Is ook niet te vergelijken imho.
Maar dit gaat dan wel flink mis/ge-bruikt worden in pro Islam propaganda en het zal extra fundamentalisten over de streep halen om te vechten tegen die 'zwakke' Hollanders; Toch een gemakkelijke prooi voor Allah.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 29-03-2006 12:40 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:36 schreef kwelgeest het volgende:
Idd; Als de Antillen olie hadden was dat er al lang uitgepompt door Shell.


Ik ben er trouwens al wel uit. Gewoon onze nieuwe kruisraketten uitproberen met een geleende nucleare lading vd Amerikanen op Caracas.

of even aan iran een lading vragen of ze er een af willen schieten en als bonus een land naar keuze mogen meenemen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:38 schreef kwelgeest het volgende:
Maar dit gaat dan wel flink mis/ge-bruikt worden in pro Islam propaganda en het zal extra fundamentalisten over de streep halen om te vechten tegen die 'zwakke' Hollanders; Toch een gemakkelijke prooi voor Allah.
Tja maar daar moet je je niet door laten leiden, die kunnen alles ombouwen tot iets wat tegen Allah gemikt is, zelfs al zouden we het met ons complete leger verdedigen


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-03-2006 12:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:34 schreef Mikeee het volgende:
NEEN! ER IS GEEN OLIE IN "DIE OMGEVING"!
Er is wel olie in de golf van Maracaibo IN VENEZUELA zelf. Verder alleen heel ver weg bij Suriname/Guyana in de buurt en dicht bij de Texaanse/Mexicaanse grens. Pak je atlas!


De olie-industrie is daar wel een van de belangrijkste economische sectoren, er mag wel geen olie zitten direct op Nederlands grondgebied, maar er wordt wel een deel verwerkt op Aruba i.i.g.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 12:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:38 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, zet het op papier en stuur het naar onze regering! die kunnen het dan onmiddellijk uitvoeren!
Ik zou minister van defensie moeten worden.

quote:
maar zouden "wij" iet skunnen inbrengen tegen het leger van venezuela (waarschijnlijk is dat meer kwantiteit dan kwaliteit)
Wij hebben wel, samen met GB en de VS, het meest geavanceerde leger ter wereld. Onze 'special forces' behoren ook tot dat niveau. Dus een bepaalde kwanitatieve achterstand kunnen we wel hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 12:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:41 schreef Iskariot het volgende:
De olie-industrie is daar wel een van de belangrijkste economische sectoren, er mag wel geen olie zitten direct op Nederlands grondgebied, maar er wordt wel een deel verwerkt op Aruba i.i.g.
Maar dat levert Aruba niet genoeg op. Die eilanden kosten ons verdomd veel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 12:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Waar heb je dit bericht eigenlijk vandaan, Attila?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 12:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:41 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zou minister van defensie moeten worden.

Wij hebben wel, samen met GB en de VS, het meest geavanceerde leger ter wereld. Onze 'special forces' behoren ook tot dat niveau. Dus een bepaalde kwanitatieve achterstand kunnen we wel hebben.


ik vermoed dat we ook wel een redelijke kans zouden hebben, misschien nog wel meer als toendertijd de engelsen tegen de argentijnen (maar ik ben geen expert hierover dus als er militairen hierzijn, verlicht me!!)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 12:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:44 schreef kwelgeest het volgende:
Waar heb je dit bericht eigenlijk vandaan, Attila?


fok, maar op de elsevier-homepage staat er ook een stukje over dacht ik

elsevier link

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland/nieuwsbericht/asp/artnr/91784/zoeken/ja/index.html

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-03-2006 12:47]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2006 12:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:45 schreef attila_de_hun het volgende:
fok, maar op de elsviers homepage staat er ook een stukje over dacht ik
telegraaf ook


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 12:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:46 schreef Chelman het volgende:
telegraaf ook
oei goeie bron
lees jij dat?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 12:47 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:42 schreef kwelgeest het volgende:
Maar dat levert Aruba niet genoeg op. Die eilanden kosten ons verdomd veel.

Wat je zegt ja.
De olieindustrie op Aruba is dood en op Curacao heeft men nog altijd één van de grootste (op 1 na?) olierafinaderijen van het westelijk halfrond (feit).
MAAR! frappant detail is wel dat diezelfde raffinaderij voor een prikprijsje aan Venezuela wordt verhuurd



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 12:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Voortdurend onthult Chavez vermeende Amerikaanse invasieplannen en steeds duidelijker zinspeelt hij erop dat het 'yanqui-imperialismo’ – het imperialisme van de yankees – vanuit Curaçao opereert. Zo beweerde hij eind vorig jaar dat de Amerikanen vanaf Curaçao een invasie in Venezuela voorbereiden.



Ik had al nooit een hoge pet op van die Chavez maar dit gaat goed nergens meer over.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 12:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:46 schreef Jenje het volgende:
oei goeie bron
lees jij dat?
Ja, Chel. leest die. Dat verbaaste mij ook al.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 12:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:47 schreef Mikeee het volgende:
Wat je zegt ja.

MAAR! frappant detail is wel dat diezelfde raffinaderij voor een prikprijsje aan Venezuela wordt verhuurd



ze zullen het toch te duur vinden blijkbaar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-03-2006 12:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:46 schreef Jenje het volgende:
oei goeie bron
lees jij dat?


Eigenlijk stond vanochtend een link op GeenStijl naar de Telegraaf artikel.

Maar ik kom op de Telegraaf pagina omdat zij een goede financiële afdeling hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 29-03-2006 12:58 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 12:49 schreef attila_de_hun het volgende:
ze zullen het toch te duur vinden blijkbaar

Hehehe, wist je dat tijdens WO2 de duitsers een stel onderzeeërs hadden gestuurd om de rafinaderij daar te saboteren? (De amerikanen hadden toen de antillen -toen nog kolonie van NL- onder hun bescherming en kregen als dank olieproducten terug voor de oorlog) Schijnbaar hadden ze nog torpedo's afgevuurd maar waren die louter de strand "opgevaren".


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 29-03-2006 12:58]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 13:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

..het strand..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 13:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Caracas ligt aan de kust zie ik net. Gemakkelijk plat te gooien dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 13:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 13:06 schreef kwelgeest het volgende:
Caracas ligt aan de kust zie ik net. Gemakkelijk plat te gooien dus.


wanneer kan ik met een voldoende voorraad chips de hele dag CNN aanzetten? kan ik op tijd vrij nemen he!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 13:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 13:07 schreef attila_de_hun het volgende:
wanneer kan ik met een voldoende voorraad chips de hele dag CNN aanzetten? kan ik op tijd vrij nemen he!!
Ik bel Kamp zo wel ff.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-03-2006 13:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 13:08 schreef kwelgeest het volgende:
Ik bel Kamp zo wel ff.

okee, zijn we trouwens gelijk ook van de problemen bij de Nederlandse marine af. die vervelen zich te pletter klaarblijkelijk en kunnen hun energie dan eens constructief gebruiken in plaats van elkaar lastig te vallen .


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-03-2006 13:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
okee, zijn we trouwens gelijk ook van de problemen bij de Nederlandse marine af. die vervelen zich te pletter klaarblijkelijk en kunnen hun energie dan eens constructief gebruiken in plaats van elkaar lastig te vallen .
Bezigheidstherapie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2006 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

NUKE EM!
Gave plaatjes altijd


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-03-2006 13:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Graag deze week of volgende week nog, de week daarna heb ik tentamens


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen