IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Samael Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-12-2005 19:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vond het op Wacken klote.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2010 1:26]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2005 19:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 19:17 schreef WhiteRider het volgende:
Ik vond het op Wacken klote.


Anders leg je even uit wat je niet beviel.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2010 1:26]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-12-2005 19:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 19:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Anders leg je even uit wat je niet beviel.

Where is the fucking energy? I know Samael isn't typically the band you'd bang your head on fastly, but still...this stage performance just looked like shit in my opinion. The only positive thing I could discover in the time I've seen Samael, are the good riffs performed by both vocalist and guitarist Vorph. The rest? Oh well...can't imagine how they ever grew so big. It was just standard, at half past 3in the morning I want to hear something explosive, something that keeps me awake! Not Samael...
Although; the crowd thought different than me, as usual!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-12-2005 19:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 19:20 schreef WhiteRider het volgende:
Where is the fucking energy? I know Samael isn't typically the band you'd bang your head on fastly, but still...this stage performance just looked like shit in my opinion. The only positive thing I could discover in the time I've seen Samael, are the good riffs performed by both vocalist and guitarist Vorph. The rest? Oh well...can't imagine how they ever grew so big. It was just standard, at half past 3in the morning I want to hear something explosive, something that keeps me awake! Not Samael...
Although; the crowd thought different than me, as usual!




Eh maar Samael is toch helemaal geen explosieve band waar men snel op dient te headbangen..



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2005 19:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik begrijp je uitleg totaal niet? Ken je Samael uberhaupt wel? Die band wist elke keer weer met een verassend nieuw geluid te komen en toch tegelijkertijd hoogwaardige platen te maken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-12-2005 20:46 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

De meeste albums ken ik wel ja, maar dat betekent niet dat ik daarom half 3 's nachts op zit te wachten. Ik vind het meer een band voor overdag. Doe dan iets als Zyklon, wat wel lekker snel is, 's nachts. Ik vond het zaaddodend. Op album vind ik het 'wel ok', maar live vond ik het echt niet om aan te horen. Het leek wel alsof ze al 100 uur wakker waren en helemaal niet hadden geslapen. Ze stonden als zoutzakken hun nummers te spelen. De riffs waren wel ok, maar de rest was echt ongelooflijk saai.


surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 04-01-2006 14:11 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 2 december 2005 17:43 schreef Sulphur het volgende:
Worship Him: beroerd
Blood Ritual: hoest ende proest
Ceremony of Opposites: geweldig, heel duister
Rebellion: gaaf
Passage: briljant.
Exodus: erg gaaf
Eternal: heel sfeervol, eigen
Reign of Light: frons ende baardpluk "hmmm"


Worship Him: niet mijn ding
Blood Ritual: ook niet mijn ding
Ceremony of Opposites: 't begint te komen; lekker duister
Rebellion: briljante versie van into the pentagram
Passage: super
Exodus: interessante wending
Eternal: heel goed werk afgewisseld met wat mindere songs
Reign of Light: geniale plaat


i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-01-2006 12:31 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

worship him is de baas!

iemand de re-release al in huis, en zo ja... zijn die bonus nummers een beetje oke?



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2006 2:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 14:11 schreef surrealm het volgende:
Worship Him: niet mijn ding
Blood Ritual: ook niet mijn ding
Ceremony of Opposites: 't begint te komen; lekker duister
Rebellion: briljante versie van into the pentagram
Passage: super
Exodus: interessante wending
Eternal: heel goed werk afgewisseld met wat mindere songs
Reign of Light: geniale plaat


Ik vind Eternal anders best geniale momenten hebben trouwens!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 08-01-2006 9:20 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

de 1e vier albums t/m Passage vind ik allemaal klasse albums met een eigen smoel, daarna vond ik alle albums een pop-passage worden en herhalingsoefeningen. zit nu Reign of Light te luisteren en kom weer tot de conclusie dat ik dan toch maar weer Passage opzet.


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 08-01-2006 9:33 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Ben niet echt een Samael fan, maar Eternal vind ik wel een oke schijfje.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2006 21:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die Xystras vind ik niet bijznder inspirerend. Krijg altijd zin om Passage weer op te zetten.


signature


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2007 10:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zodan, de nieuwe Samael smaakt me erg lekker!





I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2007 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waar schrijf jij tegenwoordig Rutger? Aangezien je de NB promo's kennelijk ook ontvangen heb


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2007 11:32 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ha ha ha, ik schrijven??? hoezo? via via via ontvang ik zulke mooie schijfjes gewoon...


I Find That I Am Not There...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-04-2007 11:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

In welke richting moet ik de nieuwe zoeken? Ik vond Passage namelijk een geweldig album, Eternal vond ik ook nog wel ok maar alles wat daarna kwam deed me niet zoveel meer.

Vooral de duistere sfeer op Passage geeft me nog steeds kippenvel.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 24-04-2007 12:07 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

Passage sinds gister ook weer grijs gedraaid
ben toch wel erg benieuwd naar het nieuwe werk!



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2007 12:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

de nieuwe heeft toch wel wat weg van Pain en een klein beetje Rammstein, vooral door de donkere praat stem die er tussen zit. De plaat bestaat vooral uit aanstekelijke riffs en een dikke laag keyboards er onder. De Grunt blijft lekker en is zeer prominent in de mix gezet.


I Find That I Am Not There...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-04-2007 12:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Laat maar dan.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 24-04-2007 16:03 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

Ik vond de vorige Samael plaat nog wel gaan, maar deze vind ik saai. Ik hoef het gelukkig niet te recenseren ditmaal.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 24-04-2007 17:37 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik kijk wel uit naar de nieuwe plaat... Saai? :S


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 24-04-2007 20:06 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Het nieuwe nummer op hun My Space klinkt alvast super.


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-04-2007 20:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dat nummer op die MySpace klinkt niet verkeerd.
Lijkt wat steviger dan Reign of Light op het eerste gehoor. Ben benieuwd of ie wat langer interessant blijft, die vorige draai ik vrijwel nooit meer.

Zijn er eigenlijk nog mensen die dat Era One ding opgepikt hebben? En wat zijn de bevindingen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 24-04-2007 20:56 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Een belangrijke vraag:
SLAVOCRACY van op hun My Space klinkt anders dan de download promo die ik heb. Is het een pre-mix op My Space?

[Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 24-04-2007 21:01]


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 25-04-2007 0:27 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Nieuwe Samael heerst. Eerste 3 tracks zijn vrij 'positief' en commercieel, maar daarna wordt die toch echt duisterder. Ook zijn de slaggitaren weer wat prominenter aanwezig! Gothic (keyboard)koren hebben wel wat weg van The Covenant's 'Nexus Polaris' en oude Therion (pre 'Theli' periode). Tevens een aanrader voor fans van Laibach's 'Jesus Christ Superstars' album.

Hij heerst dus gewoon, maar gelukkig kicken we niet allemaal op dezelfde meuk.


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen