IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Samael Vorige pagina | Volgende pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 27-04-2007 20:30 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Agree met MRK!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 27-04-2007 20:32 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 25 april 2007 0:27 schreef MR Klister het volgende:
Tevens een aanrader voor fans van Laibach's 'Jesus Christ Superstars' album.





Nou vind ik dit een vrij geniale plaat. Van Samael zelf vind ik alleen de eerste briljant, de tweede een enorm stuk minder en daarna heb ik het niet meer gevolgd. Heeft het zin voor mij om 'em een keer te beluisteren?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 28-04-2007 13:39 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Nog ergens de Medieval Prophecy 7// te vinden??
100-150 euro


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 28-04-2007 14:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik heb wel de cassette versie


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-04-2007 14:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2007 13:39 schreef axegrinder het volgende:
Nog ergens de Medieval Prophecy 7// te vinden??
100-150 euro
Probeer www.neseblodrecords.com


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-07-2007 23:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2007 20:32 schreef Wansmaak het volgende:
Van Samael zelf vind ik alleen de eerste briljant, de tweede een enorm stuk minder en daarna heb ik het niet meer gevolgd.


+1

Wat was dat een klap in m'n gezicht, toen ik 'Blood Ritual' voor het eerst hoorde. En daarna werd het alleen nog maar minder...


Bareuh...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-07-2007 0:01 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2007 23:43 schreef De Ulk het volgende:
+1

Wat was dat een klap in m'n gezicht, toen ik 'Blood Ritual' voor het eerst hoorde.


Hahaha, ik had hetzelfde.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-07-2007 6:11 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Tja, dat heb je met zulke oude mensen als jullie, die staan niet meer open voor nieuwe dingen. Ik ben blij dat ik nog jong ben....


spelfout weggehaald...


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-07-2007 17:31 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Je dénkt dat je nog jong bent. Met je grijze heuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 02-07-2007 17:31]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-07-2007 9:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 17:31 schreef Wansmaak het volgende:
Je dénkt dat je nog jong bent. Met je grijze heuren.


Ghehe


spelfout weggehaald...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-12-2008 1:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
New Samael album out next winter

After completing the work on the Above material, S A M A E L decided
that "Above" will no longer be a project but the title of their new
album. Recently asked about the album, this is what Vorph had to say:

"After 20 years we've tried to do an album that would represent what
S A M A E L is all about and we did "Solar Soul". We feel now it is
the right time to remember the people where we come from and that's
exactly what "Above" will do. It is like an enhanced version of our
three or four first albums, maybe the missing link between "Cermony Of
Opposites" and "Passage". With the "Era One" project we've tried to
work on different influences, with "Above" we striped everything down.
It is a metal album through and through."

The album release is set for winter 2009!


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-01-2009 1:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Samael - New Album Details, New Song Online

Samael have uploaded the track "Illumination" on their official MySpace. This track comes off the band's forthcoming new album, entitled "Above", which is scheduled for release in Europe on March 6 via Nuclear Blast Records. The cover artwork can be viewed here.

"Above" tracklisting:

01. Under One Flag
02. Virtual War
03. Polygames
04. Earth Country
05. Illumination
06. Black Hole
07. In There
08. Dark Side
09. God's Snake
10. On The Top Of It All




Faustian Spirit of the Earth


Snark
Usericon van Snark
Posted 05-01-2009 7:55 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

wat ik er zo van hoor bevalt dit me veel beter dan t vorige plaatje


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-01-2009 20:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

"...maybe the missing link between "Cermony Of
Opposites" and "Passage"

Dat vind ik een aardig passende omschrijving! Ik ben zeer benieuwd hoe het hele album gaat klinken. Ze weten me in ieder geval enorm te verbazen met deze zet na het tegenvallende Reign of light.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-01-2009 23:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 08-01-2009 9:24 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Samael als headliners(invallers) op het Metal Blast Festival in Coevorden 92.

Tijdens een zeer sfeervolle show begon het zo erg te stormen dat ze moesten kappen en het hele podium bijna omver ging.

Jammer dat er zo weinig documentatie is van Metal Blast zowel Klepper Rock (hardenberg) zowel Cesswel Festival (nieuwleuzen, zwolle).

Gave kleine festivalletjes met super gave bands.

[Dit bericht is gewijzigd door kabukiman op 05-03-2009 22:54]



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-01-2009 10:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Alle drie nog nooit van gehoord in ieder geval....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 11:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 9:24 schreef kabukiman het volgende:
Samael als headliners(invallers) op het Metal Blast Festival in Coevorden 92.

Tijdens een zeer sfeervolle show begon het zo erg te stormen dat ze moesten kappen en het hele podium bijna omver ging.



Speelde Disabuse toen ook? Ik kan me vaag nog iets herinneren, weet dat er een foto van dat optreden is waarop ik met de Ulk een pit aan het bouwen ben. Klote dat ik altijd zoveel zoop en rookte in die dagen, ik schijn allerlei legendarische concerten en festivals te hebben meegemaakt waar ik me bijna niks meer van kan herinneren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 08-01-2009 11:14 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Volgens mij speelde Disabuse niet.

Altar, Sinister, Torchure volgens mij ook.

De oorspronkelijke line up zou zijn: Pungent Stench, Tiamat, Bolt Thrower...ging alledrie niet door.


Klepperrock 92 was geniaal: Entombed, Pestilence, Morgoth, Disharmonic Orchestra, The Gathering (toen nog death metal), Therion (toen nog death metal).



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2009 11:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 11:14 schreef kabukiman het volgende:
Volgens mij speelde Disabuse niet.

Altar, Sinister, Torchure volgens mij ook.

De oorspronkelijke line up zou zijn: Pungent Stench, Tiamat, Bolt Thrower...ging alledrie niet door.


Klepperrock 92 was geniaal: Entombed, Pestilence, Morgoth, Disharmonic Orchestra, The Gathering (toen nog death metal), Therion (toen nog death metal).


Dan ben ik in 93 geweest denk ik. Was wel gaaf. Kamperen op de rotonde, beetje met strobalen naar de bands keilen. Nu weet ik het weer, Master was toen hoofdact. Toen Speckmann nog geen Billy Gibbons-aspiraties had.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 08-01-2009 11:23]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-01-2009 12:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind dat nieuwe nummer erg gaaf


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 17-02-2009 19:52 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Above beukt heerlijk ouderwets, vette plaat


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-02-2009 20:19 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2009 11:21 schreef bastianus het volgende:
Dan ben ik in 93 geweest denk ik. Was wel gaaf. Kamperen op de rotonde, beetje met strobalen naar de bands keilen. Nu weet ik het weer, Master was toen hoofdact. Toen Speckmann nog geen Billy Gibbons-aspiraties had.


Klopt, ik was er zowel in '92 als in '93. Samael is na dat optreden ver afgegeleden.

Dit is trouwens de pit die wij aan het bouwen waren in '93 waar je het over had:



Wat een jochies waren we toen nog...


Bareuh...


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2009 14:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nieuwe cd rost de pannen van het dak (old school heuj).
enorm vet!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 04-03-2009 15:05 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 8 januari 2009 9:24 schreef kabukiman het volgende:
Samael als headliners(invallers) op het Metal Blast Festival in Coevorden 92.

Tijdens een zeer sfeervolle show begon het zo erg te stormen dat ze moesten kappen en het hele podium bijna omver ging.

Jammer dat er zo weinig documentatie is van Metal Blast zowel Klepper Rock (hardenberg) zowel Cesswel Festival (nieuwleuzen, zwolle).

Gave kleine festivalletjes met super gave bands.


Zal eens rondvragen of de videoband van Cesswell 91' gedigitaliseerd kan worden. Idd een heel gaaf feestje met Malevolent Creation, Grave, Dead Head, Gorefest en Radiator. 1ste festival in Nederland in een tent.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen