IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Drum N Bass Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2017 2:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

De gehele Fabriclive van Calibre heerst duchtig. Verder ook fan van de Fabriclives van Commix en dBridge & Instra:Mental. LTJ Bukems Fabriclive is dan weer iets minder, maar nog steeds een heel degelijke mix.

Last.fm | Op 19 augustus 2016 9:14 schreef Harm's Way het volgende: Harm's Way

Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 04-05-2017 11:34 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Calibre, Commix, allemaal goed, maar die FabricLive 35 (2007) van Marcus Intalex is mijn favo. Wat een rollll!

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 04-05-2017 11:34]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2017 14:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die zet ik op de lijst! Aan welke stijl mag ik denken?

Heel intrigerende serie, die Fabriclives.

Cainam Ladicius
Posted 04-05-2017 21:09 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Marcus Intalex kun je zeker met Commix en Calibre vergelijken. Eigenlijk is het gewoon liquid funk. Normaal kan ik die lichtheid en melodieën niet echt hebben, maar Intalex heeft én de goeie platen met chille jazzy vibes én supervloeiende mixskills én zijn stijl behoudt de ritmische strakheid die ik fijn vind van alle neurofunk-helden. Hij maakt trouwens nu techno onder zijn alias Trevino. Ook zeker niet onaardig.

Inmiddels draai ik veel meer Fabric ipv Fabriclive. Shackleton is een oude favoriet en is letterlijk en figuurlijk out of this world. Het zijn Muslimgauze-achtige tribale klanken met een broeiende en hypnotische dubstep-achtige sound. Marcel Dettmann is een van mijn favo techno-dj's en zijn Fabric-mix is ook heel vet.

Btw, Phace - Psycho is mijn favo dnb-album. Die drumprogramming is echt mes- en messcherp

Cainam Ladicius
Posted 29-05-2017 9:14 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

En dan krijg je twee weken later dit:

'Marcus Kaye, the artist known as Marcus Intalex and Trevino, has died'

https://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=39107

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-05-2017 12:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja godver, zag het ook

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com