IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Televisies enzo (LCD TV, plasma, etc.) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 13:33 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Het is een TV, geen zwembad.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-02-2009 13:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ook niet als de aquarium dvd erin zit?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-02-2009 14:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat weet ik niet helemaal zeker, al heb ik met mijn openhaard DVD vol aan nog nooit mijn verwarming lager kunnen zetten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-02-2009 16:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2009 13:20 schreef Mark het volgende:
En wat vond je ouwe TV ervan, al dit nieuw jong pixel-spul?


Flauw, maar:


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 19:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 19:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Iemand die me kan helpen met het kiezen van digitale tv?

Ik hoor goede verhalen over UPC, dus daar neig ik momenteel naar. Zelf ervaring met Digitenne en Ziggo, waarbij laatstgenoemde me beter bevalt. Zo'n Royaal-pakket bij UPC bevat veel zenders, uitzending gemist (10 dagen), etc. Echter; ik zou ook graag zo'n ding willen waarmee ik programma's kan opnemen, en ik ben altijd in de veronderstelling dat dat met zo'n kastje ook kan...

Oftewel: wat kan ik nou het beste nemen als ik digitale tv wil met opneem-functie enzo?


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 22-12-2009 20:05 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Ik heb me voor een 3 weken geleden deze tv gehaald:

Samsung led tv.32"

Als je toch een nieuwe gaat kopen geef dan iets meer uit en koop je zo'n led tv. Het beeld is echt stukken beter dan een lcd of plasma. En het scheelt ook nog eens 30 tot 40% in stroomverbruik.

en qua tv geneuzel betreft zou je eens kunnen kijken naar interactieve tv van ziggo... maar hou je wel vast van het prijskaartje wat eraan hangt


[Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 22-12-2009 20:06]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 20:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

De Samsung UE32B6000 is een Full HD LED LCD HDTV met een 32 inch (82 cm) beeldscherm met een resolutie van 1920 x 1080p, een zeer hoog contrast door de LED
technologie en 4 HDMI aansluitingen.


Die? Die is namelijk even duur als die ik postte..


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-12-2009 20:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik heb UPC Royale met een digitale ontvanger/recorder. Iets van 200 gig. Weet niet precies wat het kost, het is onderdeel van een pakket.
Is prima verder qua ontvangst etc.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 20:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Royaal zat ik ook aan te denken ja. Ziggo is me allemaal te ingewikkeld als ik zo op die site kijk.

EDIT:
Kut, geen UPC hier..

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-12-2009 20:23]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 20:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Toch deze gekocht:



Betere beoordelingen enzo. Bij die Samsung zeiden mensen dat het geluid zo kut was dat ze er zo'n extra cinemasetding bij kochten.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 20:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 december 2009 20:44 schreef WhiteRider het volgende:
Toch deze gekocht:



Betere beoordelingen enzo. Bij die Samsung zeiden mensen dat het geluid zo kut was dat ze er zo'n extra cinemasetding bij kochten.


Welke mongool laat dan het geluid van de tv via de tv lopen?

[edit] maar een mooi ding hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 22-12-2009 20:45]


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 20:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Die Philips heeft wel ruimte voor een stel degelijke luidsprekers? Dat is namelijk meestal het probleem.

Verder: wat Mr N zegt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 21:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Tsja, momenteel niet veel zin om er allerlei dingen bij te kopen. Vind het wel best zo.


Dat van die digitale televisie is wel een ramp zeg. Uitgerekend bij Ziggo is het teringduur, 300 euro voor zo'n opneemding en dan ook nog eens een abonnement voor 2 jaar.

Het enige dat ik wil is de normale zenders + Sport1 & Film1 en mogelijkheid tot opnemen. Digitenne is postcode-onafhankelijk (in tegenstelling tot UPC en Ziggo enzo), maar heeft weer bijna geen zenders. CanaalDigitaal snap ik geen hol van op die site en verder ben ik geen opties tegengekomen..

Tiiiiiiiiips?

EDIT:

Kan dus niet, Tele2 is de laatste aanbieder maar daarin zit ook telefonie en internet. Helaas pindak44s.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-12-2009 21:08]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 21:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 december 2009 21:06 schreef WhiteRider het volgende:
Tsja, momenteel niet veel zin om er allerlei dingen bij te kopen. Vind het wel best zo.



Mkay, je hebt nu geen goede receiver? Kan je hem ook zo op aansluiten.


Boeiender


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 21:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Geen idee, sowieso proberen op m'n laptop aan te sluiten. Daarbij heb ik wel goede speakers.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 21:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 december 2009 21:12 schreef WhiteRider het volgende:
Geen idee, sowieso proberen op m'n laptop aan te sluiten. Daarbij heb ik wel goede speakers.


Van die losse? Moet toch ook kunnen denk ik?

Ach, what the hell, plezier ermee keerl.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 21:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2009 21:06 schreef WhiteRider het volgende:
Dat van die digitale televisie is wel een ramp zeg. Uitgerekend bij Ziggo is het teringduur, 300 euro voor zo'n opneemding en dan ook nog eens een abonnement voor 2 jaar.


Als je nou bijvoorbeeld een Samsung had gehaald was je voor 8 tientjes en zonder abonnement van 2 jaar digitaal aan het kijken geweest.

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-televisie-module-ci-plus/

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-12-2009 21:16]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 21:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

:')

Ik zie sowieso door de bomen het bos niet meer. Ik ga als het goed is over een paar maanden verhuizen, dus dan gaan we nog eens rustig naar de mogelijkheden kijken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 21:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2009 21:18 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zie sowieso door de bomen het bos niet meer.


Herkenbaar, dat had ik al bij het uitzoeken van mijn tv en daarna nog eens met het kiezen van een programma aanbieder.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 21:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ja, precies. Ik heb in ieder geval de tv met de beste beoordelingen, dus dat zal wel goed zitten. Verder wat ik al zei; als ik ben verhuisd even uitzoeken wat de aanbieder daar is en dan verder informeren.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-12-2009 21:38 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb digitale tv van ziggo, met 5 pakketjes erbij. 10 euro in de maand extra. Geen sport (heb ik niks mee) en geen filmkanaal met recente titels (ik huur toch het liefst blu-rays en dvd's) en zou niet weten waarom ik dan een hd recorder zou moeten van ziggo wat nog eens zo idioot duur is. Ik kan gewoon analoog opnemen met m'n zelf gekochte samsung recorder en dat werkt prima. Eventueel kan ik ook nog wel opnemen met m'n pc.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-12-2009 21:39]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-12-2009 21:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

@ WR:

Ik moet er overigens wel bij zeggen dat je met mijn digitale oplossing niet in HD op kunt nemen en ik lees net dat jij die mogelijkheid wel wilt hebben. Volgens mij, maar dat heb ik niet geprobeerd, moet ik wel gewoon SD signaal kunnen opnemen via de scart. Daar ga ik tenminste van uit.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-12-2009 21:41]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-12-2009 21:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2009 21:38 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb digitale tv van ziggo, met 5 pakketjes erbij. 10 euro in de maand extra. Geen sport (heb ik niks mee) en geen filmkanaal met recente titels (ik huur toch het liefst blu-rays en dvd's) en zou niet weten waarom ik dan een hd recorder zou moeten van ziggo wat nog eens zo idioot duur is. Ik kan gewoon analoog opnemen met m'n zelf gekochte samsung recorder en dat werkt prima. Eventueel kan ik ook nog wel opnemen met m'n pc.


Ah, kijk, dat scheelt wel. Dat analoge opnemen kwam namelijk niet eens echt in me op. Daar moet ik maar eens naar kijken.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 21:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Als je HD wilt opnemen: Humax iHDR-5050c

Kost wat (ca. 325 euro) maar dan heb je wel en leuk apparaat.


 


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen