IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nijmegen gaat veelplegers aan huis helpen Vorige pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-04-2006 12:47 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 12:11 schreef kwelgeest het volgende:
Puur ideologisch gezien mag van mij zelfs heroine gelegaliseerd worden. Echter weten wij tegenwoordig beter en is het algemeen bekend dat de gemiddelde Nederlander niet in staat is zijn eigen verantwoordelijkheden te dragen. Ik ben van mening dat de overheid er niet slechts is om aan de vragen vd burger te voldoen maar ook om de burger te beschermen;,Desnoods tegen zichzelf en de democratie.

Daarnaast zie ik geen heil in legaliseren. Door legalisatie wordt drug duurder en moet het aan normen voldoen waardoor het THC gewhalte minder wordt. Het gevolg: Minder drug voor meer geld. Dat gaat er alleen maar toe leiden dat soft drug meer in het zwarte cirquit gaat komen. Nee, als je zo nodig iets wil veranderen aan het drug beleid verbied het dan allemaal.

Donner for teh w1n!


Dat zou best eens kunnen, dat door legalisatie normen worden opgelegd aan de drugs. En dat het dan voor sommige mensen niet meer voldoet en die hun heil dan wel in het illegale circuit zoeken.
Maar op het moment is het ook niet super geregeld met het gedoogbeleid. Nou ben ik geen voorstander van drugsgebruik, maar ik denk niet dat je terug kunt naar een algeheel verbod, het is namelijk nu zo verspreid en geaccepteerd. Dus ik denk dat gedoogbeleid nog wel een tijd zal blijven.

En heb je de cd al van Donner?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-04-2006 13:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben Donnert van j-u-s-t-i-t-i-e, ik doe het met de p-o-l-i-t-i-e!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 27-04-2006 17:09 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Aaaaaaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhhh, hou op. Ik heb dat k#t nummer nu al een aantal dagen in mijn hoofd door mijn schattige leerlingetjes die het de hele dag lopen te kwelen.


don't fuck the system, change it


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen