IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : gek met een 1persoon vliegtuigje in een gebouw Vorige pagina
Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 10-01-2002 20:33 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Hallo bin laden, waar zijn wij nou helemaal mee bezig.............


We`re not dead we`ve never lived


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-05-2002 10:51 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

De ouders van die jongen hebben de makers van de medicijn Roaccutane aangeklaagd, want volgens hun ging die jongen raar doen omdat hij roaccutane slikte.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2002 11:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Sew them motherfuckers !..
!!

Yeah... viva America.. home of the free..



aarggh...

blij dat ik hier woon


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-05-2002 11:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 mei 2002 10:51 schreef Witchking het volgende:
De ouders van die jongen hebben de makers van de medicijn Roaccutane aangeklaagd, want volgens hun ging die jongen raar doen omdat hij roaccutane slikte.


Ik slik het ook.. Al een hele tijd.. En 'k voel me nog vrij normaal...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2002 11:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 11:28 schreef Sharteel het volgende:
Ik slik het ook.. Al een hele tijd.. En 'k voel me nog vrij normaal...


Ja, maar jij woont ook niet tussen de retards


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-05-2002 11:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 mei 2002 11:31 schreef Valorian666 het volgende:
Ja, maar jij woont ook niet tussen de retards


Hoe weet jij dat?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2002 11:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 11:40 schreef Sharteel het volgende:
Hoe weet jij dat?


Hmm.. ok misschien ook wel... dan zijn er gewoon niet genoeg privevliegtuigjes en wolkenkrabbers in de buurt


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-05-2002 12:42 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 11:28 schreef Sharteel het volgende:
Ik slik het ook.. Al een hele tijd.. En 'k voel me nog vrij normaal...

Ik heb het ook geslikt, maar voor alle bijwerkingen die het kan hebben, heb ik alleen droge lippen gehad. Is voor iedereen anders denk ik zo.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 12:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maar wat is dat dan precies


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-05-2002 12:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Heel zware medicatie voor mensen met zware vorm van acné.. Als je het inneemt moet je om de maand je bloed laten checken en mag je als vrouw een jaar erna nog niet zwanger worden.. Straf goedje..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 12:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Blijkbaar wel zeg!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2002 12:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-05-2002 12:47]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-05-2002 12:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 12:46 schreef Sharteel het volgende:
Heel zware medicatie voor mensen met zware vorm van acné.. Als je het inneemt moet je om de maand je bloed laten checken en mag je als vrouw een jaar erna nog niet zwanger worden.. Straf goedje..


Eh.. om de maand je bloed laten checken... wat is dan een van de dingen waarop ze checken? Ik bedoel, de worst case scenario?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-05-2002 12:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2002 12:46 schreef Sharteel het volgende:
Heel zware medicatie voor mensen met zware vorm van acné.. Als je het inneemt moet je om de maand je bloed laten checken en mag je als vrouw een jaar erna nog niet zwanger worden.. Straf goedje..


Dat moet dan toch wel zeer extreme acné zijn, ik bedoel fuck...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 12:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmmzz, Sharteel heeft toch een mooi velletje dacht ik zo?


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-05-2002 13:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 mei 2002 12:48 schreef Valorian666 het volgende:
Eh.. om de maand je bloed laten checken... wat is dan een van de dingen waarop ze checken? Ik bedoel, de worst case scenario?


Lever en nieren naar de kloten is zowat het worst case scenario.. Voor een vrouw is het idee van een gedrocht van een baby te krijgen ook niet bepaald aanlokkelijk...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 28-05-2002 13:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 28 mei 2002 12:54 schreef Asherah het volgende:
Hmmzz, Sharteel heeft toch een mooi velletje dacht ik zo?


Nu wel ja, had je me drie jaar geleden moeten zien...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-05-2002 13:57 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik zat dria jaar geleden ook onder.
Maar nu is alles weg, roaccutane heerscht! *springt in vliegtuig*


[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 28-05-2002 13:59]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen