IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dutch Doom Day V, 28 + 29 oktober 2006 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-04-2006 15:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het is erg stil rond het wel of niet doorgaan van het vijfde deel van Neerlands bekendste Doom festival. Terwijl voorgaande edities al in de begin maanden van het jaar officieel bekend werden gemaakt, is er tot dusver niets officieels naar buiten gebracht door organisator Pim Blankenstein. Geruchten deden de ronde dat het dit jaar wel eens niet door zou gaan in verband met te weinig Doom bands op tournee.

Maar via via heb ik nu toch enige hoop dat deel vijf van dit festival weer in de Baroeg zal gaan plaatsvinden! Op de Inborn Suffering website staat namelijk het volgende te lezen:

New gigs
We have 2 new gigs scheduled:
-25 may at the Espace B. Paris with The last embrace and Lyr drowning.
- xx October with The Prophecy (Dutch doom fest)

Vervolgens ben ik op the Prophecy website gaan kijken:

Dutch Doom Day V
THE PROPHECY, SEASON'S END, INSANITY REIGNS SUPREME, Full line up TBA
SAT 28th Oct

Het lijkt er dus op dat op zaterdag 28 oktober Dutch Doom Day V zal gaan plaatsvinden!

Met vooralsnog de volgende bands:
- The Prophecy
- Inborn Suffering
- Season's End
- Insanity Reigns Supreme

Al twee erg gave bands!

Mocht ik er gigantisch naast zitten dan hoor ik dit (niet graag) van Pim.

Modedit: topictitel op verzoek aangepast

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-06-2006 10:21]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2006 22:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm vorig jaar was erg vet ... eens zien of dit jaar weer kan ...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-04-2006 22:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zou heel erg mooi zijn als er dit jaar weer een editie komt, ik zal dan zeker wel aanwezig zijn. Vorig jaar vond ik erg geslaagd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2006 17:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik had de bandnaam Saturnus horen vallen


Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2006 19:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 17:27 schreef Zenial het volgende:
Ik had de bandnaam Saturnus horen vallen


Heb je die horen vallen of heb je die zelf ergens laten vallen?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 18-04-2006 19:35 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2006 17:27 schreef Zenial het volgende:
Ik had de bandnaam Saturnus horen vallen


Dat zou wel erg gaaf zijn!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-04-2006 20:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nogal ja, ben nu het eerste nummer van het komende album, Veronika Decides To Die, aan het beluisteren. Erg mooi!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-04-2006 22:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 april 2006 19:19 schreef Mark Z het volgende:
Heb je die horen vallen of heb je die zelf ergens laten vallen?

Misschien was het een natte droom


Zenial


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 20-04-2006 20:48 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ik organiseer het niet zelf meer maar heb een adviserende rol. Er wordt op dit moment aan gewerkt door de programmering van Baroeg. tzt komt er meer info.

edit: Oh ja, over Inborn Suffering weet ik niks. Ik hou jullie op de hoogte.

[Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 20-04-2006 20:50]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2006 11:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Update: de datum is veranderd van zaterdag 28 oktober naar zondag 29 oktober.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-05-2006 20:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Helaas, afwezig dan.


herrie
Usericon van herrie
Posted 02-05-2006 22:08 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

nog steeds braaf 2 x per (zon)dag naar de kerk dan???


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-05-2006 22:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nee elke maandag braaf naar het werk.

Edit: Hmm wellicht lukt het me mijn herfstvakantie in die tijd neer te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-05-2006 22:12]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 03-05-2006 12:09 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ow klote...

Maar hopen dat ik late dienst heb die maandag dan


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-05-2006 17:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik zag op de site van de organisatoren de volgende lineup staan:

- Reverend Bizarre
- Thee Plague of Gentlemen
- The Prophecy
- Season’s End
- Insanity Reigns Supreme

Weet niet of dit de definitief is, maar ziet er niet slecht uit!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-05-2006 18:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Duurt nog wel even hehe, maar vorig jaar was gaaf dus ik ben er wel weer bij denk ik.


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 06-05-2006 7:09 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 17:29 schreef Mark Z het volgende:
Ik zag op de site van de organisatoren de volgende lineup staan:

- Reverend Bizarre
- Thee Plague of Gentlemen
- The Prophecy
- Season’s End
- Insanity Reigns Supreme

Weet niet of dit de definitief is, maar ziet er niet slecht uit!


Ziet er zeker niet slecht uit. Maar ik hoop nog steeds dat Saturnus speelt.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-05-2006 13:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2006 7:09 schreef Doomhead het volgende:
Ziet er zeker niet slecht uit. Maar ik hoop nog steeds dat Saturnus speelt.


Las op een ander forum de volgende quote van de zanger van Saturnus:

"Hello all Thomas A.G. Saturnus here we would really like to play at the DDD but we all thought that the festival was cancelled this year.. but hopefully we can make it this year that would be really nice to play at the DDD.

Cheers and stay Doom forever

Thomas A.G.
Saturnus"

Nou, van mij mogen ze...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


disinter
Usericon van disinter
Posted 07-05-2006 13:59 by disinter Wijzig reactieProfiel van disinterQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Ik ben nog trouw ieder jaar geweest dus ik verwacht er dit jaar ook weer te zijn, mijn fav. Baroeg-dag!


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2006 10:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heerlijk die doomscene. Om ervoor te zorgen dat Saturnus op DDDV speelt, moeten ze ook nog andere speeldata, in bijvoorbeeld België, hebben. Dus als iemand van bijvoorbeeld de Frontline dit leest, neem contact op met Firebox via jpmuikku @ firebox.fi.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 27-05-2006 11:09 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2006 10:23 schreef Mark Z het volgende:
Heerlijk die doomscene. Om ervoor te zorgen dat Saturnus op DDDV speelt, moeten ze ook nog andere speeldata, in bijvoorbeeld België, hebben. Dus als iemand van bijvoorbeeld de Frontline dit leest, neem contact op met Firebox via jpmuikku @ firebox.fi.


DOEN!!! Ben ooit één keer naar Belgian Doom Night geweest (Mundo, Zottegem ) en dat was dik de moeite!! En als de line-up die hierboven is weergegeven juist is, zou dit wel erg mooi zijn


Member of the iso-betawuste crew!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-05-2006 12:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 mei 2006 10:23 schreef Mark Z het volgende:
Heerlijk die doomscene. Om ervoor te zorgen dat Saturnus op DDDV speelt, moeten ze ook nog andere speeldata, in bijvoorbeeld België, hebben. Dus als iemand van bijvoorbeeld de Frontline dit leest, neem contact op met Firebox via jpmuikku @ firebox.fi.
hmmz.. Saturnus met The Prophecy dat zie ik wel zitten!



grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 27-05-2006 16:21 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Mensen toch, probeer eens een beetje geduld te hebben

We zijn druk bezig met de voorbereidingen, inderdaad ook in gesprek met Saturnus.

Binnen een paar weken hopen we de volledige lineup bekend te maken.



~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 27-05-2006 16:57 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 27 mei 2006 10:23 schreef Mark Z het volgende:
Heerlijk die doomscene. Om ervoor te zorgen dat Saturnus op DDDV speelt, moeten ze ook nog andere speeldata, in bijvoorbeeld België, hebben. Dus als iemand van bijvoorbeeld de Frontline dit leest, neem contact op met Firebox via jpmuikku @ firebox.fi.


Ik ben de Frontline natuurlijk niet, maar ik heb misschien wel zin om een Belgische variant te organiseren... maar geen zin om net die andere bands er allemaal bij te nemen Ff denken...


emillio
Usericon van emillio
Posted 28-05-2006 13:31 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

Voor de Frontline staat al bevestigd (op zaterdag)

The Prophecy
Insanity Reigns Supreme
Season's End
Inborn Suffering

More names soon.....

Contact: emillio@musketeerofdeath.nl



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-05-2006 13:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2006 16:57 schreef ~Narsil het volgende:
Ik ben de Frontline natuurlijk niet, maar ik heb misschien wel zin om een Belgische variant te organiseren... maar geen zin om net die andere bands er allemaal bij te nemen Ff denken...


Schijnbaar is iemand je al voor geweest hihi. Ben nieuwsgierig naar welke bands Baroeg zullen aandoen


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen