IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Taïda Pasic Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Lijkt mij ook! Die gaat er een betere toekomst tegemoet dan mensen die niet het lef hebben te frauderen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 20:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De gemiddelde Nederlander ziet het nut niet in van een consequent beleid. Erg spijtig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Komt door GTST, die zijn begonnen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 20:21 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nederlanders zijn regelbuigers. Ze moeten voor iedereen gelden, behalve voor henzelf en de mensen die ze aardig vinden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zie krakerstopic


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 20:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

LOL, vast grote voorstanders van Taïda.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-04-2006 20:29 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik vind het geheel rechtvaardig dat zij het land uit moet. Dat had ze al eerder gemogen naar mijn mening.


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 20:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:29 schreef stigma het volgende:
Ik vind het geheel rechtvaardig dat zij het land uit moet. Dat had ze al eerder gemogen naar mijn mening.
Pilschje op pakken?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:27 schreef Greycloak het volgende:
LOL, vast grote voorstanders van Taïda.
Ik vind de naam eng veel op Talpa lijken


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 20:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Niet alleen naar jouw mening, ook volgens de wet.



Ze had haar tijd beter kunnen verdoen met studeren in eigen land in plaats van al die tijdrovende rechtszaken en tv-optredens.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:30 schreef Jenje het volgende:
Ik vind de naam eng veel op Talpa lijken
Trokken ook per avond ongeveer dezelfde kijkersaantallen, toch?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja


Mooie grap lijkt me als ze zakt ...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-04-2006 20:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:30 schreef Greycloak het volgende:
Niet alleen naar jouw mening, ook volgens de wet.



Ze had haar tijd beter kunnen verdoen met studeren in eigen land in plaats van al die tijdrovende rechtszaken en tv-optredens.




Inderdaad. En dan kan ze wel zielig doen, maar ze kon dezelfde opleiding ook op de ambassade volgen.
Naar mijn mening, en niet volgens de wet, mochten ze haar ook nog wel een trap na geven!

(Zelfs mn linkse mama vond dat ze er uit moest!! )


Subtiel kamerolifantje


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2006 20:38 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten).
In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld.

@Kwelgeest: ik ook van jou.

(En let op: op dit stukje komt kritiek/gescheld waarmee je dus mijn punt weer duidelijk maakt en het cirkeltje is weer mooi rond.)


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-04-2006 20:40 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:38 schreef WMP het volgende:
Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten).
In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld.

@Kwelgeest: ik ook van jou.

(En let op: op dit stukje komt kritiek/gescheld waarmee je dus mijn punt weer duidelijk maakt en het cirkeltje is weer mooi rond.)


En de écht achterlijke mensen zitten op ZM en bekritiseren de mensen die kritiek hebben op alles en iedereen.

Maar gelukkig dwingt niemand je om te blijven lieverd.


Subtiel kamerolifantje


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2006 20:41 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Zoals ik al een keer gezegd heb, ik vind apies kijken veels te interessant. Goede studie van de minder bedeelden ook.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-04-2006 20:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:38 schreef WMP het volgende:
Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten).
In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld.

@Kwelgeest: ik ook van jou.

(En let op: op dit stukje komt kritiek/gescheld waarmee je dus mijn punt weer duidelijk maakt en het cirkeltje is weer mooi rond.)



quote:
Op 21 april 2006 20:41 schreef WMP het volgende:
Zoals ik al een keer gezegd heb, ik vind apies kijken veels te interessant. Goede studie van de minder bedeelden ook.



Hihihi! Knuppel.

Anyhoe, dat jij een beetje de hots hebt voor Taïda is niet een goede reden om af te dwalen van dit onderwerp.


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:41 schreef WMP het volgende:
Zoals ik al een keer gezegd heb, ik vind apies kijken veels te interessant. Goede studie van de minder bedeelden ook.
Heb je kennelijk een dagbesteding waar je weinig van al je onmetelijke intelligentie in kwijt kunt ....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 20:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Negeer WMP maar gewoon. Die jongen is nog nooit met een steekhoudend argument gekomen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-04-2006 21:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 april 2006 19:02 schreef WMP het volgende:
Het examen wat ze nu gaat doen op de Nederlandse ambassade in Kososvo, is ook op Nederlandse kosten.


argh...


Je moeder.


Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 21-04-2006 22:19 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

quote:
Op 21 april 2006 20:38 schreef WMP het volgende:
Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten).
In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld.


Slimmerikken volgen liever de wet dan het gevoel van zo een crybaby. Wet is wet, overtreden is op blaren zitten.


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-04-2006 0:52 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Die Taida heeft gewoon lopen frauderen van heb ik jou daar en wil dan door rechtszaken en overdreven sentimenteel geklets nog d'r gelijk afdwingen ook. Nee, ik vind het volkomen terecht dat ze uitgewezen is.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-04-2006 1:39 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 20:38 schreef WMP het volgende:
Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten).
In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld.


Wil je nu insinueren dat dergelijke asielzoekers zich schuilhouden op ZM om daar hun verderfelijke mening te verspreiden? Qua taalgebruik kan ik dat wel geloven, qua postinhoud niet echt.
Daarnaast, als alle asielzoekers die wat kunnen mochten blijven en de talentlozen retour mochten zou er een tekort aan vluchten/treinen ontstaan.
Teveel talentloze idioten krijgen een kans.
Wanneer wordt de methode '39-'45 weer ingevoerd?


Nog zo stoere internet warrior.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-04-2006 11:09 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 april 2006 20:38 schreef WMP het volgende:
Tsja, de slimmerikken worden uitgezet, de dommerikken verzamelen zich op ZM en kunnen niet meer dan kritiek op alles en iedereen leveren maar schijnen te leven met de gedachte dat zijzelf beter zijn dan (bijna) iedereen (hetzij wat natuurlijk alleen realiteit is in hun gedachten).
In- en intriest dat mensen die wat kunnen (in plaats van alleen alles afzeiken) en daarmee hun hoofd boven het maaiveld uitsteken als paria's worden behandeld.

@Kwelgeest: ik ook van jou.

(En let op: op dit stukje komt kritiek/gescheld waarmee je dus mijn punt weer duidelijk maakt en het cirkeltje is weer mooi rond.)



aaah WMPtje toch, hebben ze je vriendin het land uitgezet? Zo lijkt het wel, wat een ophef over zon wijf dat hier niet hoort

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-04-2006 11:09]


Against God and Government


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-04-2006 11:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Geen mens is illegaal.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen