IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Taïda Pasic Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-04-2006 14:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ben benieuwd wanneer ze weer terug is....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-04-2006 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze is weg
SLOTJEUH!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-04-2006 16:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

openhouden, die komt wel terug.


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-04-2006 17:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Laten we het hopen, al was het alleen al om verdonk testangen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-04-2006 17:50 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat zou wat zijn, hehehe


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 28-04-2006 19:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 17:50 schreef jbassist het volgende:
Laten we het hopen, al was het alleen al om verdonk testangen


die wordt al genoeg door Rutten "gestangd"


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2006 19:29 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 14:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ben benieuwd wanneer ze weer terug is....


VANDAAG... want die dame gaat een schade claim indienen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-06-2006 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 19:29 schreef herrie het volgende:
VANDAAG... want die dame gaat een schade claim indienen...
Nee, nadat ze VWO heeft gehaald ... dan gata ze in Leiden studeren ..


herrie
Usericon van herrie
Posted 01-06-2006 19:34 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ook goed... figuurlijk is ze al terug... vanwege die claim. vraag me af of ze lekker kan pijpen trouwens.... of is dit te
off-topic?


[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 01-06-2006 19:36]


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 01-06-2006 20:58 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Als het goed is juicht Verdonk het ontzettend toe dat Taida weer naar Nederland komt. Ze is immers lid van de VVD die het erg belangrijk vindt dat er buitenlandse studenten naar Nederland komen. Maar ja, Verdonk zal dat waarschijnlijk niet toejuichen en dan al helemaal niet uitspreken, als ze het al vond...



chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 01-06-2006 21:01 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht



don't fuck the system, change it


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 01-06-2006 21:15 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 1 juni 2006 21:01 schreef chaoss het volgende:


Ja. Zo zou ik ook kijken als ik Verdonk was. 'k zou nix meer van mezelf snappen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-06-2006 22:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 19:34 schreef herrie het volgende:
ook goed... figuurlijk is ze al terug... vanwege die claim. vraag me af of ze lekker kan pijpen trouwens.... of is dit te
off-topic?

Neu, zou graag die lippen eens rond mijn ferm gezwollen lid willen hebben.

Maarem, wil dat mokkel nou écht verder studeren in nederland begrijp ik..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 01-06-2006 22:27 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 21:15 schreef skarmoon het volgende:
Ja. Zo zou ik ook kijken als ik Verdonk was. 'k zou nix meer van mezelf snappen.


Wacht, ik dacht dat het hierover ging, niet goed gelezen

http://www.nu.nl/news/744808/10/Ta%EFda_Pasic_wil_in_Leiden_studeren.html



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-06-2006 14:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/06/stichting_financiert_studie_ta.html

lol! Het geld voor haar studie schijnt ze ook al geregeld te hebben. Behoorlijk slimme meid dus, die Taida!


Dear dirty delightful old drunken old days


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2006 15:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 14:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ben benieuwd wanneer ze weer terug is....

Augutus /September gok ik, waar ze zolang als ze studeert zonder problemen wettelijk in Nederland mag blijven.

Wordt trouwens tijd dat ze die Verdonk er eens uitzetten, ze schijnt nogal problemen te hebben met de Nederlandse wetgeving.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2006 15:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2006 14:58 schreef Schaffelaer het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/06/stichting_financiert_studie_ta.html

lol! Het geld voor haar studie schijnt ze ook al geregeld te hebben. Behoorlijk slimme meid dus, die Taida!

Ja, alleen jammer dat ze in Leiden Rechten gaat doen, de slechtste rechten opleiding in Nederland. Beetje dom.


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 08-06-2006 18:20 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

Ghe, kan ze net met haar studie bekijken of ze (net als Hirsi Magan) met terugwerkende kracht tot Nederlandse verklaard worden. Kan ze nog meer geld gaan claimen voor onterecht uitzetten of zo iets.


don't fuck the system, change it


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-06-2006 18:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2006 15:02 schreef ghoulliette het volgende:
Ja, alleen jammer dat ze in Rechten gaat doen, de slechtste opleiding in Nederland. Beetje dom.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen