IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Genesis NMGN failliet Vorige pagina
Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 09-05-2006 11:19 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2006 8:42 schreef trol het volgende:
Ik zal mijn huisbaas eens sommeren om een bar in te bouwen.

Mooi! Maar niet in Arhem dan he, zit ik weer te kutten met de trein en bus


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2006 12:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heeft Arnhem ook een Kolping dan....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-05-2006 12:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 10:12 schreef Marjolijn het volgende:
Al gehoord? De koelste kroeg van NMGN is failliet. Boehoe!! Ongeveer de enige kroeg waar nog ruighe metal gedraaid wordt, gaat ie dicht!!!

Potverdorie!
Zoveel vraag is er naar ruighe metal.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2006 12:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2006 12:24 schreef Misanthrope het volgende:
Zoveel vraag is er naar ruighe metal.
Er is zoveel vraag naar dat iedere stad een bruizend 'ruig'metal cafe heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 12-05-2006 16:09 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2006 12:24 schreef kwelgeest het volgende:
Er is zoveel vraag naar dat iedere stad een bruizend 'ruig'metal cafe heeft.


Ik kom er bijna nooit, ook al woon ik er 10 min. fietsen vandaan. Ik ben er een paar weken geleden voor het laatst geweest. Ze smeekten me bijna om vaker te komen... En of ik niet achter de bar wilde staan. No thanks. Maar ja, de meeste metal lui van Nijmegen gaan OF naar Arnhem OF ze zitten 'gezellig' thuis met vrienden op de bank te hangen omdat ze blowen of ze vinden het drinken in de kroeg te duur... Daarom zitten er altijd maar max. 5 mensen aan de bar en dat zijn altijd dezelfde. Fijn dat Nijmeegse metalvolk.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2006 16:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2006 16:09 schreef DecomposingBitch het volgende:
Ik kom er bijna nooit, ook al woon ik er 10 min. fietsen vandaan. Ik ben er een paar weken geleden voor het laatst geweest. Ze smeekten me bijna om vaker te komen... En of ik niet achter de bar wilde staan. No thanks. Maar ja, de meeste metal lui van Nijmegen gaan OF naar Arnhem OF ze zitten 'gezellig' thuis met vrienden op de bank te hangen omdat ze blowen of ze vinden het drinken in de kroeg te duur... Daarom zitten er altijd maar max. 5 mensen aan de bar en dat zijn altijd dezelfde. Fijn dat Nijmeegse metalvolk.

Zo is dat overal. Maar de gemiddelde metal head houd er ook een aardige muziek collectie op na en is toch ook wel iedere twee weken bij een concert/optreden te vinden. Dat kost nou eenmaal, veel, geld.
Qua dat betreft vind ik het niet zo raar dat een 'metal' cafe niet lucratief is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 13-05-2006 18:18 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

Dan ben ik geen gemiddelde metalhead. Kep echt niet zoveel centjes om zo vaak naar een concert te gaan. Had laatst een kaartje gekocht voor Disturbed/Nevermore, gaat het hele gedoe niet door.

Kzal nog eens een kaartje kopen...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2006 20:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ga je toch bij een zaal werken, gratis entree daar en ook mogelijk in andere zalen.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen