IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 11:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Vruchtbare vrouw leidt tot rivaliteit mannen
De rivaliteit onder mannen neemt toe wanneer hun vrouwen op hun vruchtbaarste moment zijn. Mannen zijn jaloerser op dominante concurrenten wanneer hun vriendin ovuleert, meldde het Britse dagblad The Guardian dinsdag naar aanleiding van een onderzoek van de universiteit van Liverpool.


De resultaten tonen gedrag dat vergelijkbaar is met dat van dieren. "Chimpansees kunnen vreedzaam samenleven, tot de vrouwelijke apen vruchtbaar zijn. Dan worden de mannetjes heuse rivalen", aldus Rob Buriss, die het onderzoek leidde. Zijn bevindingen bevestigen verder dat de kans dat vrouwen vreemdgaan groter is tijdens hun vruchtbare periode. "Dominante mannen hebben een hoger testosteronniveau en dat betekent goede genen", zei Buriss.



Alle vrouwen zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-04-2006 11:57 by jbassist Profiel van jbassist

Ik vrees dat Mark eerder was


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2006 11:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ergo: het is allemaal de schuld van vrouwen, alles ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 11:58 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 april 2006 11:57 schreef jbassist het volgende:
Ik vrees dat Mark eerder was
..alleen heeft hij geen nieuws gepost...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 11:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 april 2006 11:58 schreef Jenje het volgende:
Ergo: het is allemaal de schuld van vrouwen, alles ...


Ze moeten meer gaan koken.

En die keukenkettingen mogen weer strakker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-04-2006 12:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 25 april 2006 11:58 schreef Chelman het volgende:
..alleen heeft hij geen nieuws gepost...



Helaas, het is waar! Ik buig mijn hoofd in schaamte. Slotje op die andere!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-04-2006 12:02 by jbassist Profiel van jbassist

Geld dat "Dominant = Betere genen" ook op mensen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-04-2006 12:08 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Ik krijg soms moordneigingen door mijn zus.


mvg wk10


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-04-2006 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 april 2006 12:02 schreef jbassist het volgende:
Geld dat "Dominant = Betere genen" ook op mensen?
Ja ...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-04-2006 12:16 by jbassist Profiel van jbassist

Wat zullen die Italianen/Marokaanse lui beste genen hebben dan!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2006 12:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 april 2006 12:02 schreef jbassist het volgende:
Geld dat "Dominant = Betere genen" ook op mensen?

dat is niet zo absolut als het hier gesteld wordt, ook niet op apen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 12:31 by Chelman Profiel van Chelman

Voor de paupers onder ons:

quote:

Binnenkort staanplaatsen in vliegtuigen
Luchtvaartmaatschappijen claimen de oplossing te hebben gevonden om nog meer mensen per vlucht te vervoeren. The New York Times meldt vandaag dat staanplaatsen in vliegtuigen de toekomst zijn. Lekker comfortabel immers.


Maatschappijen hebben een 'stoel' ontwikkeld waarbij passagiers tegen een gestoffeerde plank moeten leunen en door gordels op hun plaats worden gehouden. Per plaats zouden maatschappijen 12 centimeter ruimte besparen. Prachtige oplossing. Lekker zeven uur staan tijdens je reisje naar New York. Feesjt!



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-04-2006 12:35 by jbassist Profiel van jbassist

fak.... 10 uur in economy class was (naast de stewardessen en volgepropt worden met eten ghehehe) al hell!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-04-2006 12:37 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Kenker, fak...

Schrijf jij wel eens een grof woord zoals hij geschreven hoort te zijn?



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 25-04-2006 12:38 by jbassist Profiel van jbassist

Das hip immers en ik mag ook niet van mamma lain btw hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 25-04-2006 12:40]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 12:50 by Chelman Profiel van Chelman

Die ben ik tijdens mijn afwezigheid vorige week vergeten te posten:

quote:

Parkeertarief omhoog naar 5,20 per uur

Ozb Amsterdam stijgt mogelijk met 50 pct.
door onze verslaggevers
AMSTERDAM - Amsterdamse huiseigenaren kunnen een verhoging van de onroerendzaakbelasting (ozb) tegemoet zien. De gemeente onderzoekt of het tarief kan worden opgetrokken naar het landelijk gemiddelde. Dit betekent een stijging van 53 procent. Ook het parkeren op straat wordt tot 2010 jaarlijks fors duurder gemaakt.


De hoofdstad slaat huiseigenaren aan voor de ozb met het - betrekkelijk lage - tarief van 1,58 euro per 2500 euro van de woningwaarde. Het landelijk gemiddelde ligt op 2,36 euro, 85 eurocent en 53 procent meer. Eigenaren van gebouwen die niet als woning in gebruik zijn, betalen nu in Amsterdam maar een fractie minder (7 eurocent) dan het landelijk gemiddelde, evenals gebruikers van die gebouwen (8 eurocent).

De aangekondigde verhoging ligt verscholen in het rapport 'Evaluatie Stadsdeelfonds 1999-2003', dat in de laatste vergadering van de vorige gemeenteraad werd aangenomen. Hierin staat de aanbeveling: "Het nader onderzoeken van de mogelijkheden voor het hanteren van het landelijke rekentarief bij de koppeling aan de ozb van de voeding van het Stadsdeelfonds."

Compenseren

Sinds het afschaffen van het ozb-gebruikersdeel voor bewoners klagen de stadsdelen dat hun uitkering uit het fonds gedaald is. Zij willen dit compenseren door het ozb-tarief voor eigenaren te verhogen.

Ook parkeren op straat wordt de komende jaren duurder. Waar VVD-wethouder Mark van der Horst de jaarlijkse stijging met 10 eurocent wilde bevriezen, zet de nieuwe bestuurscoalitie (PvdA en GroenLinks) in op een gestage toename. Daarmee moeten onnodig autogebruik en luchtvervuiling worden verminderd.

Bewoners gaan via de parkeervergunning en bezoekers via de parkeermeter meer betalen. Binnen de ring tot 2010 op de drukste plekken 5,20 euro per uur, tot 1,50 euro per uur buiten de ringweg.



Lang leve de Slinksche Lente!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-04-2006 13:03 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 25 april 2006 12:38 schreef jbassist het volgende:
Das hip immers en ik mag ook niet van mamma lain btw hehehe




Fire
Usericon van Fire
Posted 25-04-2006 13:11 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

5.20 per uur? Dan ga je toch niet naar amsterdam...

Maar ja zo lang er mensen die daar blijven parkeren en er geld voor betalen zal het wel goed zijn.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 13:19 by Chelman Profiel van Chelman

Belachelijk is het, ja.

Zeker als je in ogenschouw neemt dat overdag het overgrote meerderheid van de parkeerders zich in Amsterdam bevindt om zakelijke redenen. Die hebben geen keus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-04-2006 13:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 25 april 2006 11:58 schreef Jenje het volgende:
Ergo: het is allemaal de schuld van vrouwen, alles ...

Een hoofddoek lost het wel op, nep als bij loopse honden, gewoon een lappie ervoor.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-04-2006 13:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 25 april 2006 13:19 schreef Chelman het volgende:
Belachelijk is het, ja.

Zeker als je in ogenschouw neemt dat overdag het overgrote meerderheid van de parkeerders zich in Amsterdam bevindt om zakelijke redenen. Die hebben geen keus.

Zakelijke mensen kunnen kosten anders gewoon declareren. dus die moeten niet zeuren.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-04-2006 13:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 april 2006 13:22 schreef ghoulliette het volgende:
Zakelijke mensen kunnen kosten anders gewoon declareren. dus die moeten niet zeuren.


Declareren betekent alleen dat ze de BTW terug kunnen krijgen en dat de grondslag voor de belastingen (winst) lager wordt. Dat neemt niet weg dat de kosten stijgen en reken er maar op dat die doorberekend worden aan de afnemers en uiteindelijk consumenten.

Belastingen, voor zover ze al noodzakelijk zijn, dienen rechtvaardig en doelmatig te zijn. Aan beide voorwaarden wordt in geval van parkeerheffingen niet voldaan om een reden: er is geen keus of alternatief.

Het is onrechtvaardig om iemand te straffen voor iets waar hij geen keus in heeft en doelmatig is het al evenmin aangezien de mensen toch met de auto naar de stad komen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-04-2006 13:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Openbaar vervoer!
Hoewel de prijs daarvan ook steeds hoger wordt


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-04-2006 17:25 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nogal ja.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-04-2006 17:55 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Is die show toch nog ergens goed voor:

Pedoseksueel dankzij Oprah de cel in

Mede dankzij Oprah Winfrey is een Amerikaanse pedofiel veroordeeld tot 52 jaar celstraf wegens kindermisbruik. De tv-presentatrice kwam vorig jaar met een zogenaamde 'child predator watch list' in haar talkshow. Daarop stonden mensen die gezocht werden wegens kindermisbruik. Winfrey loofde 100.000 dollar uit voor wie met tips kwam over de voortvluchtige pedo's.

Daags nadat Winfrey een foto had getoond van de 33-jarige William C. Davis, werd hij opgepakt. Gisteren moest hij terechtstaan. Davis zat snikkend in de rechtszaal en vroeg om genade en een lichtere straf: ''Ik heb al eerder vastgezeten en weet wat me te wachten staat. Door alle media-aandacht ben ik nu al bedreigd met de dood.''

Davis werd schuldig bevonden aan het misbruiken van drie jongens van 5, 12 en 13 jaar. De beloning is verdeeld over twee tipgevers. Binnenkort komen nog een paar pedoseksuelen voor de rechter, die naar aanleiding van Winfreys programma zijn opgepakt.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-04-2006 18:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 april 2006 13:32 schreef Chelman het volgende:
Declareren betekent alleen dat ze de BTW terug kunnen krijgen en dat de grondslag voor de belastingen (winst) lager wordt. Dat neemt niet weg dat de kosten stijgen en reken er maar op dat die doorberekend worden aan de afnemers en uiteindelijk consumenten.

Belastingen, voor zover ze al noodzakelijk zijn, dienen rechtvaardig en doelmatig te zijn. Aan beide voorwaarden wordt in geval van parkeerheffingen niet voldaan om een reden: er is geen keus of alternatief.

Het is onrechtvaardig om iemand te straffen voor iets waar hij geen keus in heeft en doelmatig is het al evenmin aangezien de mensen toch met de auto naar de stad komen.
Hij/zij heeft wel altijd een keus, hij/zij kan er namelijk voor kiezen om een andere baan te nemen, zodat hij/zij geen last heeft van deze verhoging.

Wil niet zeggen dat het een negatief effect op de lokale economie van Amsterdam heeft, maar dat is een ander verhaal.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen