IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2006 14:41 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 4 mei 2006 14:40 schreef Misanthrope het volgende:
We hebben met z'n allen een te kort lontje in dit land!


Ik heb geeneens een lontje nodig


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-05-2006 14:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 mei 2006 14:40 schreef Nimbus het volgende:
Is dat nog wat geworden?
Natuurlijk wordt dat niets met GL in Nijmegen.

Volgens mij hebben ze het er nog niet door.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2006 14:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 4 mei 2006 14:40 schreef Nimbus het volgende:
Is dat nog wat geworden?

dat weet ik niet. kan het me niet voorstellen in ieder geval


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-05-2006 14:42 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 4 mei 2006 14:41 schreef Misanthrope het volgende:
Natuurlijk wordt dat niets met GL in Nijmegen.

Volgens mij hebben ze het er nog niet door.


Mooi, je wilt je kinderen natuurlijk wel veilig naar school kunnen brengen. En je moet ook ruimte voor je boodschappen hebben.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2006 15:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

'Treinen glijden uit over poep in Leeuwarden'
Op het spoor op station Leeuwarden ligt te veel poep. Dat zegt de Vakbond Voor Machinisten en Conducteurs (VVMC). Hierdoor kan het gebeuren dat treinen "uitglijden" over een drol en pas tegen een stootblok op weinig subtiele wijze tot stilstand komen, zoals de afgelopen maand al vier keer gebeurd is. De VVMC heeft een klacht ingediend bij ProRail.

Wim Eilert, vakbondsbestuurder bij de VVMC, pleit voor het beter schoonmaken van het spoor. "Er zijn meer stations waar het niet zo netjes is, maar Leeuwarden springt er echt tussenuit. Dit soort viezigheid op het spoor geeft een behoorlijk raar gezicht voor de nette reiziger." Gelukkig zijn de snelheden van de treinen op de stations erg laag, zodat serieuze incidenten vooralsnog uitgebleven zijn. Wel komen beschadigingen aan bijvoorbeeld koppelingen voor.

Naast beter schoonmaken, pleit de VVMC ook voor het afsluiten van de toiletten, wanneer de treinen langere tijd stilstaan op het station. In Groningen gebeurt dit al een tijdje, en met succes.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-05-2006 15:32 by Chelman Profiel van Chelman

Wederom een bewijs dat Friesland een grote stronthoop is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 04-05-2006 15:35 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

op zich logisch, als je vertrekt uit Leeuwarden heb je ook de buik van vol....huh...huh...huh



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-05-2006 15:43 by Mikeee Profiel van Mikeee

Volgende keer als je op reis gaat met het vliegtuig, gooi dan dat laatste stukje boardingpass niet zo maar weg...

Q. What could a boarding pass tell an identity fraudster about you? A. Way too much



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-05-2006 22:18 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Volgens een wetenschappelijke studie onder 30.000 Amerikaanse soldaten, uitgevoerd door het American College of Epidimiology, heb je als Golf-oorlog veteraan 1,78 tot 2,80 maal meer kans op misvormde kinderen dan normaal

Een soortgelijke wetenschappelijke studie onder 27.000 Engelse oorlogsveteranen, gepubliceerd in het International Journal of Epidiomology, gaf vergelijkbare resultaten

Volgens een rapport van het Italian Military Health Observatory, stierven er van de 3000 Italiaanse soldaten die in Irak dienden 109 aan de gevolgen van DU-munitie, ondanks de korte tijd dat ze er waren. Onder de Italianen die in Kosovo dienden was het niet anders.


Mooi man, die tering munitie.

Hier staan wat linkjes ed.

http://www.vkmag.com/zapruder/comments/6995/



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-05-2006 22:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 4 mei 2006 15:32 schreef Chelman het volgende:
Wederom een bewijs dat Friesland een grote stronthoop is.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-05-2006 9:21 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Labour verliest zwaar in verkiezingen Engeland

LONDEN - De Labour-partij van de Britse premier Blair heeft bij de donderdag gehouden gemeenteraadsverkiezingen in Engeland zware verliezen geïncasseerd. Volgens de Britse ochtendkrant The Independent hebben de kiezers Blair "een bloedneus" verkocht. De verwachting is dat Blair later vrijdag wijzigingen in zijn regeerploeg zal aankondigen.

In totaal stonden er donderdag 4360 zetels op het spel. Na bekendmaking van de onvolledige uitslagen in 149 van de 176 betrokken gemeenteraden bleek vrijdagmorgen dat Labour 210 zetels heeft verloren, terwijl de Conservatieven er al 235 hebben bijgekregen in vergelijking met de verkiezingen van vier jaar geleden. Ook de uiterst rechtse British National Party staat op een winst, van dertien zetels.

Beroerd

Ongeveer 23 miljoen inwoners van Engeland, meer dan de helft van het electoraal van het Verenigd Koninkrijk, konden hun stem uitbrengen. Volgens opininiepeilingen kan Labour-partij rekenen op het slechtste resultaat in decennia. Analisten zeiden dat een verlies van meer dan 200 zetels ongekend beroerd zou zijn voor Labour.

De stembusgang gold als een test voor de populariteit van Blair, die aan zijn derde en laatste ambtstermijn bezig is. De eerste minister en zijn regeerploegen buitelen al weken van schandaal in schandaal en de roep om een voortijdig vertrek van Blair is groot.

Biezen

Volgens een peiling van de BBC wil 36 procent van de Britten dat Blair direct opstapt. Nog eens 14 procent wil dat hij voor het einde van het jaar zijn biezen pakt.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2006 10:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

'Kaper' Moussaoui zal lachen snel vergaan

De gisteren tot levenslang veroordeelde 'twintigste WTC-kaper' Zacarias Moussaoui, zal 'levend worden begraven' in de zwaarst bewaakte gevangenis van de VS. Zoals al bekend was gemaakt wordt hij overgebracht naar de super maximum security prison in Florence in de Amerikaanse staat Colorado, ook bekend als 'het Alcatraz van de Rocky Mountains'.

Sommige nabestaanden van de slachtoffers zijn boos dat de 37-jarige Fransman van Marokkaanse afkomst de doodstraf ontliep, omdat de jury niet unaniem tot deze zwaarste straf kon besluiten. Maar anderen wijzen er op dat een verblijf in de gevangenis in Florence een hel is. Moussaoui schreeuwde dan wel ''Amerika je hebt verloren, ik heb gewonnen'', toen hij de rechtbank werd uitgeleid. Het lachen zal hem waarschijnlijk snel vergaan. Rechter Leonie Brinkema liet Moussaoui al weten dat hij ''jankend in zijn cel zal sterven.''

Beton
In de super maximum security prison in Florence zal Moussaoui de rest van zijn leven vrijwel geen contact hebben met mede-gedetineerden. Hij krijgt hooguit één uur per etmaal daglicht te zien en hij komt in een geluidswerende cel van 2 bij 3,5 meter. Telkens wanneer hij zijn cel mag verlaten, zal hij aan armen en benen zijn geboeid. Alle meubels in de cellen zijn van beton; een zitje, een tafeltje en een bed met een dun matras.

Als Moussaoui zich goed gedraagt, kan hij als beloning een zwart-wit tv-toestelletje krijgen in zijn cel. Hij kan dan echter niet naar tv-zenders kan kijken. Alleen de interne schooltelevisie van de gevangenis is er op te volgen, zoals cursussen agressiebeheersing en cursussen lezen en schrijven.

De enige hoop die de Fransman heeft, is dat hij uitgeleverd wordt aan Frankrijk om daar zijn straf uit te zitten. Moussaoui's moeder, Aishi El Wafi, heeft inmiddels de Franse regering gevraagd om uitlevering van haar zoon te bedingen. Dat kan op basis van twee verdragen tussen beide landen. Veel hoop dat de VS akkoord zal gaan met een uitlevering heeft ze echter niet: ''Mijn zoon wordt levend begraven, omdat Frankrijk de Amerikanen niet durft tegen te spreken.''

Paranoia
Mensenrechtenorganisaties hebben al regelmatig stevige kritiek geleverd op de supermaximumveiligheidsgevangenis. Veel gedetineerden zouden vanwege de strenge behandeling kampen met depressie, paranoia, hallucinaties en/of angstgevoelens.

Op deze site kun je een 3D-tour maken door de cellen, die zich in super maximum security prisons in de VS bevinden. Het betreft hier een 'supermaxed' in Virginia.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 11:03 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 mei 2006 10:53 schreef attila_de_hun het volgende:
'Kaper' Moussaoui zal lachen snel vergaan


Paranoia
Mensenrechtenorganisaties hebben al regelmatig stevige kritiek geleverd op de supermaximumveiligheidsgevangenis. Veel gedetineerden zouden vanwege de strenge behandeling kampen met depressie, paranoia, hallucinaties en/of angstgevoelens.




mooi, dan werken ze dus



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2006 11:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Voor zulke tuig, waarvan bewezen is dat ze schuldig zijn, is geen straf zwaar genoeg. Ik denk dat zo ene opsluiting inderdaad erger is dan de doodstraf (heel mooi dus).
nu maar hopen dat ze hem NIET uitleveren aan Frankrijk (ik neem dat dat ze daar wat milder zijn, maar dat gok ik maar)


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-05-2006 11:08 by spectre Profiel van spectre

Dat gaat Amerika nooit doen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-05-2006 11:09 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 mei 2006 11:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Voor zulke tuig, waarvan bewezen is dat ze schuldig zijn, is geen straf zwaar genoeg. Ik denk dat zo ene opsluiting inderdaad erger is dan de doodstraf (heel mooi dus).
nu maar hopen dat ze hem NIET uitleveren aan Frankrijk (ik neem dat dat ze daar wat milder zijn, maar dat gok ik maar)


daarentegen heb je dan wel overal fransen om je heen....kan ook geen pretje zijn...kaasdampen overal



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2006 11:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 mei 2006 11:08 schreef spectre het volgende:
Dat gaat Amerika nooit doen.


ik zou het niet weten. nooit is wel erg lang. en een gevangene opsluiten kost in principe wel geld he.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-05-2006 11:13 by spectre Profiel van spectre

11 september daders blijven in Amerika, die doen ze nooit de grens over, daar geloof ik niks van.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2006 11:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Italianen........

Rel om toilet transseksuele parlementariër

Politiek In het Italiaanse parlement is een flinke ruzie ontstaan over het toilet van een transseksuele parlementariër. De transseksueel gaat namelijk naar de damestoiletten, maar dat vinden een aantal collega's niet kunnen. Daarom wordt er gepleit voor een apart toilet.

Vladimir Luxuria is de eerste transseksueel in de geschiedenis van het Italiaanse parlement. De 40-jarige Vladimir kleedt zich als vrouw, en wenst 'zij' genoemd te worden. Bovendien wil 'ze' gewoon naar het damestoilet kunnen.

Dat gaat alleen niet door als het aan de mannelijke parlementariër Lucio Barani ligt. Hij pleit voor een apart toilet in een derde categorie.

Luxuria is hier fel tegen, en spreekt zelfs van 'urinaire rassenscheiding'. De andere parlementariërs moeten zich volgens 'haar' meer gaan buigen over de echte problemen van de mensen, in plaats van over een toilet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gelukkig is de politiek in Italië zinniger dan die in Nederland!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-05-2006 11:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 5 mei 2006 10:53 schreef attila_de_hun het volgende:
'Kaper' Moussaoui zal lachen snel vergaan



So you're gonna be institutionalized
You'll come out brainwashed with bloodshot eyes
You won't have any say
They'll brainwash you until you see their way.

I'm not crazy - institutionalized
You're the one who's crazy - institutionalized
You're driving me crazy - institutionalized

They stuck me in an institution
Said it was the only solution
To give me the needed professional help
To protect me from the enemy, myself



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

SUICIDAL!

ST heerscht!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-05-2006 12:10 by Chelman Profiel van Chelman

Natuurlijk heerscht ST. Ze weten namelijk alles te ridiculiseren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2006 12:11 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 5 mei 2006 11:14 schreef attila_de_hun het volgende:
'urinaire rassenscheiding'
LOL! [ ].


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2006 12:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 mei 2006 12:10 schreef Chelman het volgende:
... ridiculiseren.


en het ZM-woord van de dag is.......

ridiculiseren


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen