IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-04-2006 10:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 april 2006 10:34 schreef kwelgeest het volgende:
Daar kan ik mij behoorlijk in vinden. Het jammere alleen is dat wij belangen hebben in het midden-oosten; Olie.
En dat ik vind dat wij Israel niet aan haar lot over kunnen laten. Daarbij komt ook dat wij de oorlog in Irak nier zijn begoonen om op de eerste plaats daar oorde op zaken te stellen maar omdat wij dachten dat Saddam wapens had waarmee hij een bedreiging voor ons kon vormen. En ik ben pro prevetief geweld.
Ik ging even in op de linkse gedachte en de hypocrisie daarvan, ik kwam daar niet uit voor mijn mening.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 10:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 april 2006 10:35 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ging even in op de linkse gedachte en de hypocrisie daarvan, ik kwam daar niet uit voor mijn mening.
Wat maakt t ons uit dat Iran binnen een paar jaar een atoombom op Amsterdam gooit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-04-2006 10:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 april 2006 10:36 schreef kwelgeest het volgende:
Wat maakt t ons uit dat Iran binnen een paar jaar een atoombom op Amsterdam gooit.
Vrij veel, zoals je waarschijnlijk wel weet mag Iran wat mij betreft nog eerder gisteren dan vandaag kapot gebombardeerd worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 10:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 april 2006 10:36 schreef Misanthrope het volgende:
Vrij veel, zoals je waarschijnlijk wel weet mag Iran wat mij betreft nog eerder gisteren dan vandaag kapot gebombardeerd worden.
Wanneer treden wij aan als ministers van defentie?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-04-2006 10:38 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik dacht meer aan het ministerie van Dood en Verderf.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 10:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 april 2006 10:38 schreef Misanthrope het volgende:
Ik dacht meer aan het ministerie van Dood en Verderf.
Sorry, ik ben geen communist.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 10:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Greenpeace zet kernafval in ministerie

Uitgegeven: 27 april 2006 10:34
Laatst gewijzigd: 27 april 2006 10:35

DEN HAAG - Negen actievoerders van Greenpeace hebben donderdagochtend een vat radioactief afval neergezet in de hal van het ministerie van VROM in Den Haag. Ze protesteren daarmee tegen het voornemen van staatssecretaris Van Geel (Milieu) om kerncentrale Borssele tot 2033 open te houden. De Tweede Kamer vergadert donderdagmiddag over Borssele.

Greenpeace stelt dat de aarde die in het gele vat zit, afkomstig is uit Oekraïne, enkele tientallen kilometers van Tsjernobyl, waar twintig jaar geleden een kernramp plaatshad. "Het materiaal geldt als radioactief afval volgens de Nederlandse en Europese wet", aldus de actiegroep.


Campagneleider Rianne Teule meldde dat het afval uit de omgeving van Tsjernobyl nog honderden jaren gevaarlijk blijft. Maar dat is nog niet zo lang als het gevaar van afval uit Borssele, dat blijft volgens Greenpeace nog zeker 240.000 jaar een gevaarlijke hoeveelheid straling afgeven.



Greenpeace for teh w1n!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-04-2006 10:57 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 27 april 2006 10:38 schreef kwelgeest het volgende:
Wanneer treden wij aan als ministers van defentie?


quote:
Op 27 april 2006 10:38 schreef Misanthrope het volgende:
Ik dacht meer aan het ministerie van Dood en Verderf.


Oho, ik zie Nederland al weer een wereldmacht worden. Ons moderne leger in combinatie met die twee


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2006 11:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 april 2006 10:57 schreef Nimbus het volgende:
Oho, ik zie Nederland al weer een wereldmacht worden. Ons moderne leger in combinatie met die twee


Bij die twee (als "politici") moet ik dan onmiddellijk aan die ene minister van Irak denken die altijd stond te verkondigen dat de amerikanen nergens te zien was (terwijl bij wijze van spreken op de achtergrond een US-tank in beeld kwam schuiven).


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 11:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 april 2006 11:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij die twee (als "politici") moet ik dan onmiddellijk aan die ene minister van Irak denken die altijd stond te verkondigen dat de amerikanen nergens te zien was (terwijl bij wijze van spreken op de achtergrond een US-tank in beeld kwam schuiven).
Bij wijze van spreken?
Bij zijn laatste optreden gebeurde dat letterlijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2006 11:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 27 april 2006 11:28 schreef kwelgeest het volgende:
Bij wijze van spreken?
Bij zijn laatste optreden gebeurde dat letterlijk.

ja, dat zal wel!! ik kan het me niet meer goed herrineren. maar wat een joker was die man zeg. wat zou hij nu doen???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-04-2006 11:35]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 11:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 april 2006 11:34 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, dat zal wel!! ik kan het me niet meer goed herrineren. maar wat een joker was die man zeg. wat zou hij nu doen???
Dat heeft men ooit uigezocht. Hij leeft iig nog wel maar wat hij doet weet ik niet meer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-04-2006 11:48 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Hij was toch uitgenodigd om een show te doen bij Al Jazeera?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-04-2006 11:52 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 26 april 2006 17:28 schreef Beli Mawr het volgende:
Was toch min of meer zo, Duitsland was zodanig op hun voeten getrapt door het verdrag (dictaat) van Versail dat hij eens moest tonen wie hij echt was.




AAAAAAARGH


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 11:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 27 april 2006 11:52 schreef Snaack het volgende:


AAAAAAARGH
Ach, Stigma dacht ook dat WOII begon om de moord op Frans Ferdinand.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-04-2006 12:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 april 2006 11:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij die twee (als "politici") moet ik dan onmiddellijk aan die ene minister van Irak denken die altijd stond te verkondigen dat de amerikanen nergens te zien was (terwijl bij wijze van spreken op de achtergrond een US-tank in beeld kwam schuiven).
Ik zal alleen beweren dat wij grote tanks en grote raketten hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-04-2006 19:33 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

www.vrtnieuws.net


de moordenaar van Joe Van Holsbeeck is opgepakt in Polen


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-04-2006 23:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 april 2006 10:48 schreef kwelgeest het volgende:
Greenpeace zet kernafval in ministerie

Uitgegeven: 27 april 2006 10:34
Laatst gewijzigd: 27 april 2006 10:35

DEN HAAG - Negen actievoerders van Greenpeace hebben donderdagochtend een vat radioactief afval neergezet in de hal van het ministerie van VROM in Den Haag. Ze protesteren daarmee tegen het voornemen van staatssecretaris Van Geel (Milieu) om kerncentrale Borssele tot 2033 open te houden. De Tweede Kamer vergadert donderdagmiddag over Borssele.

Greenpeace stelt dat de aarde die in het gele vat zit, afkomstig is uit Oekraïne, enkele tientallen kilometers van Tsjernobyl, waar twintig jaar geleden een kernramp plaatshad. "Het materiaal geldt als radioactief afval volgens de Nederlandse en Europese wet", aldus de actiegroep.


Campagneleider Rianne Teule meldde dat het afval uit de omgeving van Tsjernobyl nog honderden jaren gevaarlijk blijft. Maar dat is nog niet zo lang als het gevaar van afval uit Borssele, dat blijft volgens Greenpeace nog zeker 240.000 jaar een gevaarlijke hoeveelheid straling afgeven.



Greenpeace for teh w1n!


hehe dat ding is vrijwel niet gevaarlijk, tenzij het van direct bij de reactor vandaan is gekomen maar daar kom je niet met je schepje.

zet maar in m'n achtertuin, ik eet er alleen geen groenten van.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-04-2006 0:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 april 2006 12:27 schreef Beli Mawr het volgende:
Nope, het doodschieten van aartshertog Frans Ferdinand van Oostenrijk-Hongarije door die student in Sarajevo was de oorzaak van de tweede wereldoorlog.

aanleiding van WOI

de eerste wereld oorlog + crisistijd + andere factoren was oorzaak voor WOII


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-04-2006 8:46 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Papegaai dagenlang verhoord door politie
Gepost door Ferdinand (Ferdo) - Bron: All Headline News
Gepubliceerd: donderdag 27 april 2006 @ 21:50
Een Argentijnse papegaai is dagenlang aan een politieverhoor onderworpen geweest. De ondervraging moest uitsluitsel geven over de vraag wie de rechtmatige eigenaar is van de papegaai Pepo. En met succes: na vijf dagen intensief verhoord te zijn geweest sloeg de vogel door.

Het opmerkelijke verhoor volgde op een rechtszaak waarin Jorge Machado en zijn buurman R. Vega beiden aanspraak maakten op Pepo. De rechter zag maar één manier om er achter te komen aan wie de papegaai toebehoort: hij stuurde het beestje naar een gevangenis om hem daar door de politie te laten verhoren. Het verhoor pakte uit in het voordeel van Machado: de papegaai begon diens naam te roepen, om vervolgens het clublied te zingen van Machado's favoriete voetbalclub, San Lorenzo.

"Ik wist wel dat Pepo me niet zou laten vallen", aldus een verheugde Machado, "hij is een echte vriend. We steunen ook allebei dezelfde club".


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-04-2006 9:05 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

RIJSWIJK - Twee Nederlandse militairen van de Koninklijke Marine zijn donderdagmiddag als gevolg van een verkeersongeluk omgekomen in Djibouti. Dat heeft het ministerie van Defensie donderdagavond bekendgemaakt.

De Nederlanders voeren op het bevoorradingsschip Hare Majesteit Amsterdam, dat op de terugweg naar Nederland lag aangemeerd in het Afrikaanse land.


De twee slachtoffers, een 23-jarige mannelijke en een eveneens 23-jarige vrouwelijke matroos, zaten samen met drie andere bemanningsleden in een lokale taxi die in aanrijding kwam met een bus. Twee Nederlanders raakten bij het ongeval lichtgewond. Een matroos raakte zwaar gewond. De lokale taxichauffeur is overleden.

Havenbezoek

De Hr. Ms. Amsterdam maakte vanaf oktober 2005 tot 24 april van dit jaar deel uit van de Task Force 150, een internationaal vlootverband dat opereerde rondom het Arabisch schiereiland in het kader van de operatie Enduring Freedom. Het schip deed Djibouti aan voor een kort havenbezoek.

Inmiddels is de naaste familie van de bemanningsleden die betrokken raakten bij het verkeersongeval geïnformeerd. Een team van de Koninklijke Marechaussee gaat naar Djibouti om samen met de plaatselijke politie de toedracht van het ongeval te onderzoeken.


Wie is er nog meer klaar om voor z`n land te sterven??? in een Taxi

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 28-04-2006 9:06]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 28-04-2006 9:12 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Voor z'n land sterven? Een soortgelijk ongeluk had hier ook kunnen gebeuren.


Nog zo stoere internet warrior.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-04-2006 11:41 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 28 april 2006 9:12 schreef zakkenvuller het volgende:
Voor z'n land sterven? Een soortgelijk ongeluk had hier ook kunnen gebeuren.

Dan weet jij zeker niet hoe achterlijk ze daar rondcrossen??? levensgefarlich!!!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2006 14:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Kijk; hij lost het in 2 weken gewoon ff op:

Peter de Vries: CIA achter moord Kennedy

Nederlands bekendste misdaadverslaggever Peter R. de Vries heeft onthullende ontdekkingen gedaan in de zaak van de moord op de Amerikaanse president John F. Kennedy in 1963. Volgende week zal hij in een aflevering van bijna drie en een half uur uiteenzetten wat er - volgens hem - werkelijk is gebeurd op die 22 november.

De Vries heeft onder andere met een man gesproken die zegt betrokken te zijn geweest bij de moordaanslag. Volgens deze bron hebben de Central Intelligence Agency (CIA) en de maffia samengespannen om Kennedy om het leven te brengen. De Vries gaat met zijn conclusie lijnrecht tegen de bevindingen van de Warren-commissie in, die de moord destijds onderzocht.

Voor zijn onderzoek is de misdaadverslaggever twee weken in Texas geweest om met diverse betrokkenen te praten. Zo had hij gesprekken met vroegere agenten bij de CIA en de federale recherche FBI, maar ook met de ex-vriendin van Lee Harvey Oswald, de veronderstelde moordenaar, en tevens een aantal ooggetuigen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 28-04-2006 14:56 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Chuck Norris had het in 1 dag al opgelost


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen