IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 16:02 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 juni 2006 15:56 schreef watery black het volgende:
hmmm ik begin langzaamaan ook al aan verkopen te denken (ik heb er hier 2 zitten )


Da's niet eerlijk. Ik wil er ook een.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2006 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

een meier lappen


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2006 16:20 by Mark Profiel van Mark

Huh, wuppies? Wat zijn dat? Ik dacht dat dat van die rare poppen waren waar Vader abraham in de jaren '80 liedjes mee zong? Of mis ik iets?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2006 16:35 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 21 juni 2006 16:20 schreef Mark het volgende:
Huh, wuppies? Wat zijn dat? Ik dacht dat dat van die rare poppen waren waar Vader abraham in de jaren '80 liedjes mee zong? Of mis ik iets?



yup, maar die zijn weer hip


http://img.photobucket.com/albums/v639/wateryblack/16-06-06_2030.jpg


was trouwens in de jaren '70 zelfs, ik meen '76

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 21-06-2006 16:35]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2006 16:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

post dan deze nog eens





Bruce Banner


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2006 16:38 by watery black Profiel van watery black

multifunctioneel ja


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2006 17:54 by Mark Profiel van Mark

Soms is het fijn een wuppie te zijn


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-06-2006 18:43 by Iskariot Profiel van Iskariot

De Roy onthult opnieuw oranjegeheimen

Uitgegeven: 21 juni 2006 16:15
Laatst gewijzigd: 21 juni 2006 16:40
AMSTERDAM - Prinses Margarita heeft haar moeder, prinses Irene, ooit betrapt op orale seks met Herman van Veen. De toen 12-jarige Margarita betrapte haar moeder met de kleinkunstenaar toen ze thuis kwam uit school. Dat zegt Edwin de Roy van Zuydewijn in een interview met BLVD. Prinses Irene is de oudste zus van koningin Beatrix.

Herman van Veen en Irene hadden vroeger nauwe contacten door hun werk voor de charitatieve stichting Columbine. Deze stichting werd in 1977 opgericht om kleinschalige projecten in binnen- en buitenland te financieren onder het motto 'De Wereld Delen'.

Volgens de Roy van Zuydewijn is zijn ex-schoonmoeder een ware nymfomane, iets waar de media al eerder over speculeerden. Tijdens familie-uitstapjes naar Porto Ercole, de Italiaanse badplaats waar wijlen prinses Juliana haar vakanties graag doorbracht, zou Irene in haar blootje nachtelijke autoritjes hebben gemaakt. Ook zwom ze graag naakt.

Outfit

In het interview vertelt de Roy van Zuydewijn ook over een feest, waarbij Irene de complete Koninklijke familie verraste met een rode, doorschijnende outfit. Volgens De Roy was het koninklijk geslachtsdeel van de prinses voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar door de rode broek.

De ex van Margarita beweert totaal bankroet te zijn. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis moet 'nog steeds beginnen'. Desondanks hoopt hij vurig op een hereniging met prinses Margarita.

Lellebel

De Roy haalt de laatste tijd steeds harder uit naar de Koninklijke familie. Eerder noemde hij Máxima een 'lellebel' en Willem-Alexander een 'pannenkoek'. Ook beschuldigde De Roy koningin Beatrix van list en bedrog.


Jammer dat het hier geen echte monarchie meer is, hehe


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2006 18:51 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het lijkt godverdomme ZM wel, maar dan met rijkere lui


Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2006 18:53 by spectre Profiel van spectre

noem je mij arm lellebel!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2006 18:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 juni 2006 18:53 schreef spectre het volgende:
noem je mij arm lellebel!

PANNENKOEK!!!


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2006 23:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

wie pijpt wie hier op zm???


signature


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-06-2006 8:30 by Hexegot Profiel van Hexegot



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-06-2006 14:12 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 juni 2006 14:11 schreef Jenje het volgende:
hoor dat op internet al 150 geboden wordt
botmongolen, mogen ze er terminale herpes van krijgen


Inderdaad. Ik hoorde ook al van mij pa dat er auto's worden opengebroken op zo'n ding eruit te jatten.

Triestheid ten top.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-06-2006 15:04]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 14:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jep

Hoorde iook dat iemand die die grote voor het autoraam had liggen een boete heeft gekregen ....


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-06-2006 15:16 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 22 juni 2006 14:28 schreef Jenje het volgende:
Jep

Hoorde iook dat iemand die die grote voor het autoraam had liggen een boete heeft gekregen ....
Die is weer kwijt gescholden las ik op teletekst, vond de boete trouwens terecht (had er 4 liggen).


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2006 15:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juni 2006 15:16 schreef Iskariot het volgende:
Die is weer kwijt gescholden las ik op teletekst, vond de boete trouwens terecht (had er 4 liggen).

Ze is nog steeds schuldig, maar er is besloten geen straf uit te delen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom nou weer

Betalen mot dat kreng ... weer typisch slap Nederlands gedrag


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2006 15:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 juni 2006 15:24 schreef Jenje het volgende:
Waarom nou weer

Betalen mot dat kreng ... weer typisch slap Nederlands gedrag

quote:
[b[ Politie verklaart wuppieboete nietig

Icoon PolitieDe familie uit Groningen die een boete ontving vanwege megawuppies op het dashboard, kan opgelucht ademhalen. De politie heeft na een gesprek met de familie en de politiechef de boete nietig verklaard. De politie heeft een aantal zaken op een rij gezet en er is besloten het bij een waarschuwing voor de familie te laten.

Een agente meende afgelopen vrijdag dat er een boete uitgeschreven moest worden van 130 euro omdat er vier megawuppen op het dashboard stonden, die zouden het zicht ontnemen.

Politiechef Ronald Zwarter meent dat de bekeuring terecht is. Hij begrijpt echter het beeld niet dat door alle media-aandacht is ontstaan. "De verkeersveiligheid kwam in het gedrang door deze WK-attributen. Wij denken dat de boodschap ondanks alles goed is overgekomen", aldus Zwarter.

Ik vind het ook maar niks.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 15:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Wij denken dat de boodschap ondanks alles goed is overgekomen", aldus Zwarter.


Ja, dat een zwak mietje bent, sukkel.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-06-2006 18:45 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 juni 2006 18:43 schreef Iskariot het volgende:
De Roy onthult opnieuw oranjegeheimen




Kan die man niet gewoon z'n muil houden, ik word zo moe van die vent met z'n geroddel.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 22:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hotel roof sawn off to settle border dispute
Predni Vyton, South Bohemia, June 21 (CTK) - Austrian hotel owner Dietmar Hehenberger on Tuesday trimmed the roof of his luxury hotel in Guglwald, Upper Austria, which was hanging over the border with the neighbouring Czech Republic.

He thereby terminated a peculiar international conflict about the building which is situated too close to the Czech-Austrian border due to imprecise maps. A court had ordered Hehenberger to trim the roof.

"I would rather cut off part of the roof today and live in peace than to risk being forced to demolish more in the future," Hehenberger told CTK on Tuesday.

He estimates the damage to the roof at EUR 5,000. "Not money but a principle is at stake," he said.

He points out he fell a victim to a mistake committed by the Austrian authorities. He recalls that five years ago the local building office issued him a permit to build up a new hotel wing, saying the authorities clerks were working with imprecise maps.

Hehenberger stressed it seems nonsense to him to squabble about 30 cm at the time when the whole of Europe is uniting.

Hehenberger built his hotel complex some 200 metres from the Czech-Austrian border, ensuing from Austrian maps. But Czech geodesists later found that the maps were imprecise and the roof of the hotel new wing, built in 2004, hangs over the Czech border and thereby violates the Czech-Austrian treaty on the state border.

Both the Czech and Austrian authorities ordered the hotel owner to remove the overhanging part.

Hehenberger appealed the verdict, but in vain. In the end he decided to meet the court order and cut off the roof edge to avoid the threat of being forced to demolish the whole hotel wing.

"If the hotel owner has decided this way, it is only good," Czech Interior Ministry spokeswoman Radka Kovarova told CTK.

The deadline for cutting off the hotel roof was to expire in early July. At the beginning of August a border commission will arrive in Guglwald to check the situation.

South Bohemia Governor Jan Zahradnik told reporters that he watched the case with embarrassment, but he was not authorised to solve it. He said that in his opinion not all possibilities of negotiations had been used.

"Borders in Europe slowly cease to play a dividing role now and they are rather to unite us," Zahradnik said.



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2006 22:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-06-2006 8:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Slotje!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 23-06-2006 8:52 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen