IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVI Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-05-2006 12:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 mei 2006 12:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe ga je dat testen??? moeten ze bij aantreden in het leger hun bips afvegen met een paar paginas uit de koran? of moeten ze gaan vliegeren (mag niet van de Taliban)?



Haha, dat is inderdaad moeilijk te doen. Maar er worden ook bij de politie antecedenten onderzoeken gedaan, daar kunnen dingen naar boven komen over iemands leven die genoeg aanleiding geven om extremistische denkbeelden te vermoeden. Lid van de antifa/kkk ofzo.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 12:58 by Chelman Profiel van Chelman

Antifa mag van mij zo het leger in.

CANNON FODDER


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 13:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 12:58 schreef Chelman het volgende:
Antifa mag van mij zo het leger in.

CANNON FODDER


Ik krijg zo het gevoel dat jij weinig warmte en sympathie voor deze "organisatie" op kunt brengen?? (ik kan het natuurlijk mis hebben)


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-05-2006 13:14 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 13:19 by Chelman Profiel van Chelman

Je moet inloggen voor die site...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-05-2006 13:20 by jbassist Profiel van jbassist

ik zal eens kijken of ik hem voor je kan linken. excuus


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-05-2006 13:20 by jbassist Profiel van jbassist



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2006 13:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

JBassist, wat ben jij toch een wereldvreemde kneus. Dit is zo focking oud.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-05-2006 13:24 by jbassist Profiel van jbassist

Mischien zit ik wel niet dagenlang achter i.net ik had dit nog nooit gezien anyway.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2006 13:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 mei 2006 13:24 schreef jbassist het volgende:
Mischien zit ik wel niet dagenlang achter i.net ik had dit nog nooit gezien anyway.
Afentoe nieuws en actualiteitenprogramma's kijken wil ook wel eens helpen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 13:55 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Burgemeester beboet bij alcoholcontrole
De burgemeester van Blaricum kon donderdagavond de vergadering van de gemeenteraad niet voorzitten omdat mevrouw was aangehouden bij een alcoholcontrole. Dat blijkt een brief die burgemeester H. Ton vrijdag aan de raad schreef en die maandag bekend is gemaakt.


Ton was met de auto op weg naar de vergadering toen bij een alcoholcontrole bleek dat ze te veel had gedronken. In een persverklaring stelt de burgemeester dat ze een boete heeft gekregen en na een uur weer mocht rijden. "Wat mij betreft is dit een keer en nooit weer. Ik heb mij voorgenomen niet meer te zullen drinken als ik in functie ben, en dat is voor een burgemeester 24 uur per dag." Pff.



WAHAHAHA.

Het is uiteraard een Groen Slinks trien. De vraag rijst echter op wat mevrouw in de auto deed. Als GL aanhangster hoort ze uiteraard per fiets of bus te reizen!

En welke idioot heeft haar tot burgemeester van Blaricum benoemd?!?!?! Blaricum is een dorp voor de gegoede burgerij en er wonen geen proletariërs! Zieke gevoel voor humor....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 13:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 13:55 schreef Chelman het volgende:
WAHAHAHA.

Het is uiteraard een Groen Slinks trien.


Hoezo "uiteraard"???


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 14:01 by Chelman Profiel van Chelman

Domme Actie --> Groen Links.

Geen enkele partij, zelfs niet de SP, kan zoveel blunders, leugens en domme acties en voorstellen op hun konto schrijven als GL.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 14:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 14:01 schreef Chelman het volgende:
Domme Actie --> Groen Links.

Geen enkele partij, zelfs niet de SP, kan zoveel blunders, leugens en domme acties en voorstellen op hun konto schrijven als GL.




dat zal wel afhangen aan wie je het vraagt vrees ik. en ik denk niet dat jij dat objectief bekijkt. maar goed... "dont drink and drive" blijft een gouden regel ongeacht politieke voorkeur


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-05-2006 14:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 mei 2006 14:01 schreef Chelman het volgende:
Domme Actie --> Groen Links.

Geen enkele partij, zelfs niet de SP, kan zoveel blunders, leugens en domme acties en voorstellen op hun konto schrijven als GL.



CDA? (balkenellende)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2006 14:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 mei 2006 14:03 schreef zillah-morte het volgende:
CDA? (balkenellende)
CDA for teh w1n!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 14:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 14:03 schreef zillah-morte het volgende:
CDA? (balkenellende)

Vrouwenkontenknijpende Lubbers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2006 14:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 mei 2006 14:05 schreef attila_de_hun het volgende:
Vrouwenkontenknijpende Lubbers
Dat is al lang geen oprechte CDAer meer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-05-2006 14:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 mei 2006 12:54 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe ga je dat testen??? moeten ze bij aantreden in het leger hun bips afvegen met een paar paginas uit de koran? of moeten ze gaan vliegeren (mag niet van de Taliban)?


Zou ik niets op tegen hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 14:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 14:06 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is al lang geen oprechte CDAer meer.


laat me raden.... hij is een "groen links"er of een "SP"-er geworden?????


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2006 14:11 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 mei 2006 14:03 schreef attila_de_hun het volgende:
dat zal wel afhangen aan wie je het vraagt vrees ik. en ik denk niet dat jij dat objectief bekijkt. maar goed... "dont drink and drive" blijft een gouden regel ongeacht politieke voorkeur


De voorstellen tot OV wagons alleen voor vrouwen, verplichte groetplekken etc. zijn echt allemaal GL ideeën. De SP roept veel domme dingen maar doen dat tenminste met wat pogingen tot redenatie. GL grijpt sommige van hun ideeën echt uit sprookjes en kinderboeken en heeft uberhaupt geen begrip van fundamentele mechanismes van de maatschappij.

En dan hebben we het niet eens over allerlei vage Tara Singh Farma's en andere dubieuze figuren die in hun gelederen figureren. Of die Molukker...Pormes of zo. Eerst geroyeerd omdat hij gelogen heeft m.b.t. zijn betrokkenheid bij de treinkapingen en nadat de media er niks meer over schreef is hij weer gewoon toegelaten.

Heheh. De SP mag dan een kutpartij zijn maar dat soort grappen halen ze niet uit. Ze hebben namelijk de Grote Leider.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-05-2006 14:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 mei 2006 14:11 schreef Chelman het volgende:
De voorstellen tot OV wagons alleen voor vrouwen, verplichte groetplekken etc. zijn echt allemaal GL ideeën. De SP roept veel domme dingen maar doen dat tenminste met wat pogingen tot redenatie. GL grijpt sommige van hun ideeën echt uit sprookjes en kinderboeken en heeft uberhaupt geen begrip van fundamentele mechanismes van de maatschappij.

En dan hebben we het niet eens over allerlei vage Tara Singh Farma's en andere dubieuze figuren die in hun gelederen figureren. Of die Molukker...Pormes of zo. Eerst geroyeerd omdat hij gelogen heeft m.b.t. zijn betrokkenheid bij de treinkapingen en nadat de media er niks meer over schreef is hij weer gewoon toegelaten.

Heheh. De SP mag dan een kutpartij zijn maar dat soort grappen halen ze niet uit. Ze hebben namelijk de Grote Leider.

D66 heeft soms ook goede ideen hoor
Lang leve de SP

Maar laten we hier even geen langdurige politieke discussie voeren. Daar hebben we weer topics voor.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 14:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 14:11 schreef Chelman het volgende:
De voorstellen tot OV wagons alleen voor vrouwen, verplichte groetplekken etc. zijn echt allemaal GL ideeën. De SP roept veel domme dingen maar doen dat tenminste met wat pogingen tot redenatie. GL grijpt sommige van hun ideeën echt uit sprookjes en kinderboeken en heeft uberhaupt geen begrip van fundamentele mechanismes van de maatschappij.

En dan hebben we het niet eens over allerlei vage Tara Singh Farma's en andere dubieuze figuren die in hun gelederen figureren. Of die Molukker...Pormes of zo. Eerst geroyeerd omdat hij gelogen heeft m.b.t. zijn betrokkenheid bij de treinkapingen en nadat de media er niks meer over schreef is hij weer gewoon toegelaten.

Heheh. De SP mag dan een kutpartij zijn maar dat soort grappen halen ze niet uit. Ze hebben namelijk de Grote Leider.



Ik ga verder GL niet verdedigen want ik mag die partij niet zo (om het maar mild uit te drukken) en ik heb het aantal stupiditeiten verder niet geturfd maar ik "vermoed " bijv. de LPF kan er ook wat van (en dan beschouwen we alle stupiditeiten maar als gelijk want er zijn natuurlmijk nog gradaties in de ernstigheid) .
En ongetwijfeld zullen gevestigde partijen zoals de VVD CDA, PVDA, D'66 ook wel een reeks stupiditeiten op hun naam hebben staan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-05-2006 14:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 2 mei 2006 14:13 schreef zillah-morte het volgende:
Lang leve de SP





[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-05-2006 14:22]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-05-2006 14:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik las laatst dat op een gegeven moment een LPF -er een pistool trok naar een partijgenoot; toen trok Maxime Verhagen er de stekker uit; daar kan geen linkse blunder tegenop.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-05-2006 14:20]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen