IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Gelaatsscans alle Nederlanders in databank Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-09-2009 17:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Echt hoe dik is dat bord voor je kop?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-09-2009 17:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 september 2009 17:43 schreef Argus het volgende:
Echt hoe dik is dat bord voor je kop?


Euh, keek je nu net in de spiegel?


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-09-2009 17:44 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

}------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------>


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 30-09-2009 18:31 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik ga zo naar Schiphol met mijn nieuwe paspoort met vingerafdrukken.

Er staan afdrukken van 4 verschillende vingers in. Allemaal van mij!! Heb ik zelluf gezien! Privacy genoeg op het gemeentehuis, er zat zo'n plastic rand om het apparaat net als bij pinnen, en een rode streep op de vloer een meter achter me, voor de rij. Netjes he!

Maar straks bij de douane moet ik weer met m'n vingers in de scan!! Dat wordt zweten! Nu ik dit allemaal gelezen heb!
4 vingers x 3 % kans op fouten = 12 % kans dat ik Noord Amerika niet in mag en terug naar huis gestuurd wordt. De afdrukken moeten wel allevier overeen komen natuurlijk! Of maak ik een rekenfout, ik ben niet zo goed in dat soort dingen hoor.

Ook lig ik ergens ander wakker van: Stel dat ze mijn afdruk ergens vinden en er is daar een ernstige misdaad gepleegd!! Stel dat ik toevallig echt in de buurt was en ook nog een motief had! Ze moge mijn vingerafdruk dan als aanvullend bewijs gebruiken! Stel je nou voor man!

Dat soort zaken daar maak ik mij echt druk om! Ik heb ook niets belangrijkers om bezorgd om te zijn. Dat er iedere maand in Nederland 20.000 paspoorten verdwijnen dat interesseert me geen reet. Een deel daarvan wordt namelijk gewoon op Schiphol teruggevonden met een fotootje uit Afrika er in. Prima toch, op een bootje hadden die arme mensen wel kunnen verdrinken, logisch dat ze willen vliegen.

Wat maakt men zich nou druk om al die criminelen en illegalen? Ik kom ze nooit tegen. Of ik privacy niet belangrijk vind? Tuurlijk wel! Daarom vlieg ik gewoon Bussiness Class straks, voor de privacy. Lekker veel ruimte, geen drie op een rij die Mexicaans griep in me gezicht hoesten. Als ik straks die poortjes door kom dan he, met die gammele chip.


Bla


invictis
Usericon van invictis
Posted 30-09-2009 19:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dus


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-09-2009 19:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 september 2009 17:43 schreef Argus het volgende:
Echt hoe dik is dat bord voor je kop?


hehe denk er nu pas bij na, maar je naam past niet echt bij je houding in dit topique


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-09-2009 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

faeces, all around different faeces been seen


signature


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 30-09-2009 21:55 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Sorry als ik jullie discussie heb platgeslagen met mijn cynische geleuter!!! haha!


Bla


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-10-2009 0:25 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hij lag al in coma


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2009 12:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ook mooi:






invictis
Usericon van invictis
Posted 16-10-2009 13:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

lol Umbrella praktijken!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen