IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2007 12:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 mei 2007 11:36 schreef Murdering Monk het volgende:
Ze hadden in Eindhoven in Woensel zowiezo al veel eerder in moeten grijpen, en een gedeelte van het NL volk wat daar woont deugt net zo hard niet.
Hmmm... toen ik er woonde heb ik gelukkig niet veel meer last gehad dan van 'Allahu akhbar'-geschreeuw en Marokkaanse jeugd (7 jaar ofzo) die voor de auto sprongen om met neppistolen op je te schieten (raar dat dit eigenlijk vaak gebeurde, niet eenmalig). Maar ik ken idd de verhalen over de problemen die ze daar hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 25-05-2007 12:19 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Al dat gezeur over 'respect' ook altijd. Het valt me ook op dat vrijwel elke rel waar moslims betrokken zijn een discussie aanzwengelt mbt de islam. Maar daar gaat het dus niet om he, er zijn meer autochtone relschoppers in dit land dan allochtone die allemaal met diezelfde fluwelen handschoen behandeld worden.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2007 12:22 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 mei 2007 12:19 schreef Naturens Galleri het volgende:
Al dat gezeur over 'respect' ook altijd. Het valt me ook op dat vrijwel elke rel waar moslims betrokken zijn een discussie aanzwengelt mbt de islam. Maar daar gaat het dus niet om he, er zijn meer autochtone relschoppers in dit land dan allochtone die allemaal met diezelfde fluwelen handschoen behandeld worden.
2 punten:
- De behandeling van alle relschoppers is te lief.
- Als je naar percentages betreffende criminaliteit kijkt, zijn bepaalde groepen verreweg oververtegenwoordigd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-05-2007 12:30 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 25 mei 2007 12:22 schreef Misanthrope het volgende:
Als je naar percentages betreffende criminaliteit kijkt, zijn bepaalde groepen verreweg oververtegenwoordigd.
Weer dat mannelijke geslacht hè.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 12:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2007 12:19 schreef Naturens Galleri het volgende:
Al dat gezeur over 'respect' ook altijd. Het valt me ook op dat vrijwel elke rel waar moslims betrokken zijn een discussie aanzwengelt mbt de islam. Maar daar gaat het dus niet om he, er zijn meer autochtone relschoppers in dit land dan allochtone die allemaal met diezelfde fluwelen handschoen behandeld worden.


als er een groep is die zeurt over "respect" zijn het wel zulke baldadige allochtonen. en zie verder Misanthroop.
Maar je hebt wel gelijk dat dit niet in het moslimtopic had gemoeten (niet bij nagedacht) maar eerder in een schorriemorrie-topic


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-05-2007 12:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 mei 2007 12:30 schreef Jällö het volgende:
Weer dat mannelijke geslacht hè.




Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2007 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 mei 2007 12:30 schreef Jällö het volgende:
Weer dat mannelijke geslacht hè.
In krant staat wel dat moslima sneller radicaliseren dan moslipa


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-05-2007 12:57 by Jällö Profiel van Jällö

Ah, vandaar al die relschoppende moslima's!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2007 13:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 mei 2007 12:10 schreef attila_de_hun het volgende:
gevreesd wel
gerespecteerd niet inderdaad

men moet ook een agent kunnen benaderen en niet bij het minste gering een knuppel in nek krijgen "zomaar" of worden afgevoerd naar een duistere cel.
dat is het verschil tussen gevrees en gerespcteerd mogelijk helaas
Als jij bepaalde criminele activiteiten achterwege laat niet uit morele overtuiging maar omdat je bang bent voor de eventuele consequenties dan vrees jij justitie/politie toch? Is dat verkeerd dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2007 13:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 mei 2007 12:19 schreef Naturens Galleri het volgende:
Al dat gezeur over 'respect' ook altijd. Het valt me ook op dat vrijwel elke rel waar moslims betrokken zijn een discussie aanzwengelt mbt de islam. Maar daar gaat het dus niet om he, er zijn meer autochtone relschoppers in dit land dan allochtone die allemaal met diezelfde fluwelen handschoen behandeld worden.
Bullshit, regelrechte bullshit.
Het percentage ligt hoger onder de allochtone jeugd. Dat in absolute aantallen de autochtone jeugd meer uitvreet is niet zo raar. Autochtonen zijn nmlk gelukkig nog steeds in een ruime meerderheid.
Dat ook autochtone criminelen te zacht worden aangepakt ben ik met je eens. Maar het komt toch wel met een erg grote regelmaat voor dat straffen voor allochtone verdomd laag uitvallen. Ik verwijs naar de Hofstadgroep, het piranja-proces en de vlinderpadvinders. Ik vraag me af wat voor straf ik krijg wanneer de AIVD op mijn kamer een patronenhuls, een plattegrond van de locale moskee en mijn Mein Kampf vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 25-05-2007 13:31]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 13:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2007 13:26 schreef kwelgeest het volgende:
Als jij bepaalde criminele activiteiten achterwege laat niet uit morele overtuiging maar omdat je bang bent voor de eventuele consequenties dan vrees jij justitie/politie toch? Is dat verkeerd dan?


dat zou je ook respecteren kunnen noemen. maarhet is natuurlijk niet zwart/wit. ik bedoel maar tezeggen dat men de politie moet vrezen/respcteren door hun directe en duidelijke aanpak maar dat een agent ook te allen tijde aanspreekbaar voor een onschuldige burger moet zijn en dat er geen machtsmisbruik mag plaatsvinden. die laatste punten associeer ik vooral met "vrees" in de zin van terreur


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 13:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2007 13:31 schreef kwelgeest het volgende:
Bullshit, regelrechte bullshit.
Het percentage ligt hoger onder de allochtone jeugd. Dat in absolute aantallen de autochtone jeugd meer uitvreet is niet zo raar. Autochtonen zijn nmlk gelukkig nog steeds in een ruime meerderheid.
Dat ook autochtone criminelen te zacht worden aangepakt ben ik met je eens. Maar het komt toch wel met een erg grote regelmaat voor dat straffen voor allochtone verdomd laag uitvallen. Ik verwijs naar de Hofstadgroep, het piranja-proces en de vlinderpadvinders. Ik vraag me af wat voor straf ik krijg wanneer de AIVD op mijn kamer een patronenhuls, een plattegrond van de locale moskee en mijn Mein Kampf vindt.


over de belachelijkheid van opgelegde straffen kan je nooit uitgesproken raken. neem nu dat geklier bij de onlangs gehouden interland. wat is dan de eindconclusie?? ze spelen geen oefeninterland meer tegen marocco. wat is dat nu voor stomme maatregel?? je moet die gastjes straffen (ik weet niet wat de daadwerkelijk straf is voordiegene die opgepakt zijn) en gewoon een oefen interland laten doorgaan als daar behoeft aan is.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2007 13:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 mei 2007 13:38 schreef attila_de_hun het volgende:
dat zou je ook respecteren kunnen noemen. maarhet is natuurlijk niet zwart/wit. ik bedoel maar tezeggen dat men de politie moet vrezen/respcteren door hun directe en duidelijke aanpak maar dat een agent ook te allen tijde aanspreekbaar voor een onschuldige burger moet zijn en dat er geen machtsmisbruik mag plaatsvinden. die laatste punten associeer ik vooral met "vrees" in de zin van terreur
Bij respecteren denk ik aan niet uitschelden en aanwijzingen en/of verzoeken opvolgen. Vrezen doe je wanneer je iets doet of laat omdat je evetuele consequenties schuwt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-05-2007 13:46 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 25 mei 2007 13:26 schreef kwelgeest het volgende:
Als jij bepaalde criminele activiteiten achterwege laat niet uit morele overtuiging maar omdat je bang bent voor de eventuele consequenties dan vrees jij justitie/politie toch? Is dat verkeerd dan?

Nee, dat is zeker niet verkeerd.

Echter, als jij bepaalde criminele activiteiten niet achterwege laat, terwijl je wel degelijk bang bent voor de eventuele consequenties dan vrees jij justitie/politie ook.

Is dat ook goed dan?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2007 13:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 mei 2007 13:46 schreef Jällö het volgende:
Nee, dat is zeker niet verkeerd.

Echter, als jij bepaalde criminele activiteiten niet achterwege laat, terwijl je wel degelijk bang bent voor de eventuele consequenties dan vrees jij justitie/politie ook.

Is dat ook goed dan?
Dan vrees jij niet genoeg en dient den waoenknuppel gebruikt te worden of desnoods het politiezwaard/sabel zijn herintrede te doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 25-05-2007 14:03 by Jällö Profiel van Jällö

Prima hoor, maar wat nou als het niet blijkt te werken en de samenleving niet decriminaliseerd?

Of als deze vraag niet van toepassing is, hoe komt het dat jij er zo van overtuigd bent, dat dit wel, of zelfs het beste zou werken?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2007 15:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 mei 2007 14:03 schreef Jällö het volgende:
Prima hoor, maar wat nou als het niet blijkt te werken en de samenleving niet decriminaliseerd?

Of als deze vraag niet van toepassing is, hoe komt het dat jij er zo van overtuigd bent, dat dit wel, of zelfs het beste zou werken?
Zero tolerance werkt. Niet alle criminaliteit zal verdwijnen, natuurlijk niet, maar wel veel. Het maakt de samenleving leefbaarder. Voorbeeld is en blijft New York.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-05-2007 15:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Zeg Troopje, waar in dat artikel lees jij dat de Woenselse rel-Marocjes practiserend moslim zijn?

Kunnen we anders niet beter de topictitel wijzigen in: "Marokkaantjes in het nieuws" topic



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-05-2007 16:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 25 mei 2007 15:51 schreef Misanthrope het volgende:
Zero tolerance werkt. Niet alle criminaliteit zal verdwijnen, natuurlijk niet, maar wel veel. Het maakt de samenleving leefbaarder. Voorbeeld is en blijft New York.


Shaira maar toepassen? Ook Zero Tolerance, handje eraf na diefstal, maakt de samenleving een stuk leefbaarder .

Daarnaast: cijfers? Volgens mij zijn moorden nog steeds talrijker in Amerikaanse staten met de doodstraf dan in Nederland.

Ik ben het er mee eens dat er strengere straffen mogen worden uitgedeeld, maar volgens mij is er geen doorlopende lijn van "hoe strenger, hoe veiliger".


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2007 16:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 mei 2007 15:54 schreef Judge M. het volgende:
Zeg Troopje, waar in dat artikel lees jij dat de Woenselse rel-Marocjes practiserend moslim zijn?

Kunnen we anders niet beter de topictitel wijzigen in: "Marokkaantjes in het nieuws" topic
Ik ben niet degene die er over begon in deze topic.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-05-2007 16:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Herstel:

Zeg Atilla, waar in dat artikel lees jij dat de Woenselse rel-Marocjes practiserend moslim zijn?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-05-2007 16:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Braaf.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-05-2007 16:13 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 25 mei 2007 15:51 schreef Misanthrope het volgende:
Voorbeeld is en blijft New York.


Humor.


Suck my piss


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-05-2007 16:23 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

New-York heeft hele lage misdaadcijfers. Als ik Misantroop mag geloven :p.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-05-2007 16:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 mei 2007 16:09 schreef Judge M. het volgende:
Herstel:

Zeg Atilla, waar in dat artikel lees jij dat de Woenselse rel-Marocjes practiserend moslim zijn?


heb ik zelf al aangegeven dat ik ietwat voorbarig was.

effe off-topic. hoe groot is de kans dat als ik naar Dublin Death Patrol wil dat het is uitverkocht?? (jij hangt toch rond in de Dynamo??)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-05-2007 16:27]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen