IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 11:52 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 11:49 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
+3

In mijn ogen lijkt het er een beetje op dat Staalman zelf in het slachtoffer hoekje gaat zitten.


Sja, dat is ook wel zo eigenlijk. Als je het hebt over iemand die zich binnenkort wél moet aanpassen aan een debiele bevolkingsgroep is hij het wel, hij verhuist toch naar Fryslân?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 11:54 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

@ Mayo ( was te laat)

Theo van Gogh is niet vermoord omdat hij iemand z'n parkeerplek heeft ingepikt, maar omdat iemand (of meerdere iemanden) het niet eens waren met wat hei allemaal zei. Dat mag dus blijkbaar niet meer; zeggen wat je denkt, want dan moet je dood. Wordt ook vaak genoeg geroepen door deze leuke mensen. Dus moeten we ons aanpassen.

Die school in Amsterdam, vorig jaar, waar mensen geen ruzie meer met woorden of vuisten kunnen oplossen, maar waarbij meteen een mes in een nek wordt geploft met dodelijke afloop, is blijkbaar één van vele voorbeelden van de manier waarop geweld niet wordt geschuwd door deze leuke mensen. Dus moeten wij maar overal belachelijk veel restecpa en eerbied voor hebben, en ons aan deze leuke mensen aanpassen.

En in de categorie absurde ideeën:

Mensen die onze feestdagen aan willen passen zodat het Suikerfeest ook een nationale feestdag wordt, ten koste van wat we nu hebben, puur omdat men zich anders benadeeld voelt, dus moeten wij maar aanpassen.

Daarnaast: wat Staalman zegt.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-04-2008 11:54]


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-04-2008 11:55 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik heb ook niet echt het idee dat ik me voor wie dan ook hoef aan te passen maar goed.

Als ik dit trouwens zo lees Staalman, was dit ook een van je motivaties om naar Friesland te verhuizen? Ik kan me er best iets bij voorstellen namelijk aangezien Staalman Jr. naar school gaat over een tijdje.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 11:59 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 11:54 schreef Lainedil het volgende:
@ Mayo ( was te laat)

Theo van Gogh is niet vermoord omdat hij iemand z'n parkeerplek heeft ingepikt, maar omdat iemand (of meerdere iemanden) het niet eens waren met wat hei allemaal zei. Dat mag dus blijkbaar niet meer; zeggen wat je denkt, want dan moet je dood. Wordt ook vaak genoeg geroepen door deze leuke mensen. Dus moeten we ons aanpassen.


En Pim Fortuin is door een dierenactivist vermoord, haat je nu ook alle vegetariërs?

quote:

Die school in Amsterdam, vorig jaar, waar mensen geen ruzie meer met woorden of vuisten kunnen oplossen, maar waarbij meteen een mes in een nek wordt geploft met dodelijke afloop, is blijkbaar één van vele voorbeelden van de manier waarop geweld niet wordt geschuwd door deze leuke mensen. Dus moeten wij maar overal belachelijk veel restecpa en eerbied voor hebben, en ons aan deze leuke mensen aanpassen.
Gelukkig is dat alleen maar voorbehouden aan moslims, elkaar met messen steken en geweld gebruiken.
quote:

En in de categorie absurde ideeën:

Mensen die onze feestdagen aan willen passen zodat het Suikerfeest ook een nationale feestdag wordt, ten koste van wat we nu hebben, puur omdat men zich anders benadeeld voelt, dus moeten wij maar aanpassen.

Daarnaast: wat Staalman zegt.


Nee, de christelijke feestdagen zijn wel logisch...

[edit] Ik heb overigens nog geen antwoord op Mayo's vraag gezien....

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 19-04-2008 12:00]



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 12:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 11:59 schreef blonde rockgod het volgende:
En Pim Fortuin is door een dierenactivist vermoord, haat je nu ook alle vegetariërs?



Het gaat niet over haat jegens alle moslims. ruk ajb niet alles wat ik zeg uit z'n verband.
quote:


Gelukkig is dat alleen maar voorbehouden aan moslims, elkaar met messen steken en geweld gebruiken.
Zie boven, en bedankt voor je geniale reply, mister Oogklep.

quote:

Nee, de christelijke feestdagen zijn wel logisch...


Het gaat niet om de christelijke feestdagen an sich, maar om het feit dat men hier komt en wel even aangeeft hoe we ons moeten gedragen, en wat we te vieren hebben. Dat half schaapachtig NL dat dan volgt is al helemaal in en in triest.


Heel kort door de bocht, maar daarom niet minder waar: het ging PRIMA, houd dat dan ook zo.


[ie je edit nu pas: geen atnwoord gezien? Ik heb het toch tegen Mayo, en daarnaast mag je alles nog een keer lezen. ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-04-2008 12:02]


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-04-2008 12:02 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 30 maart 2008 13:48 schreef Rotzak het volgende:




ff quoten


Suck my piss


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-04-2008 12:04 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Volgens mij kies je er zelf nog helemaal voor of je met feestdagen meedoet..... ik in ieder geval wel. Ik heb liberale ideeën en vind dat je dat zelf mag uitmaken.

En in het dagelijks leven voel ik direct aan den lijve de gevolgen van de moord op Pim Fortuyn en de steekpartij op school. Beperking van de winkeltijden zul je eerder gaan merken(als het doorgaat).



Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 19-04-2008 12:04 by Shun Sacer Profiel van Shun Sacerhttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 6 april 2008 9:15 schreef Shun Sacer het volgende:
http://www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest/article958428.ece/Islamisering_is_allang_binnengeslopen#readmore

Een moslima die waarschuwt voor islamisering van Nederland.



Daops
Usericon van Daops
Posted 19-04-2008 12:07 by Daops Profiel van Daops

Edit: had het voorgaande van BRG niet gelezen tijdens het tikken, dus soms wat dubbele dingen.

quote:
Op 19 april 2008 11:54 schreef Lainedil het volgende:
@ Mayo ( was te laat)

Theo van Gogh is niet vermoord omdat hij iemand z'n parkeerplek heeft ingepikt, maar omdat iemand (of meerdere iemanden) het niet eens waren met wat hei allemaal zei. Dat mag dus blijkbaar niet meer; zeggen wat je denkt, want dan moet je dood. Wordt ook vaak genoeg geroepen door deze leuke mensen. Dus moeten we ons aanpassen.

Die school in Amsterdam, vorig jaar, waar mensen geen ruzie meer met woorden of vuisten kunnen oplossen, maar waarbij meteen een mes in een nek wordt geploft met dodelijke afloop, is blijkbaar één van vele voorbeelden van de manier waarop geweld niet wordt geschuwd door deze leuke mensen. Dus moeten wij maar overal belachelijk veel restecpa en eerbied voor hebben, en ons aan deze leuke mensen aanpassen.
Een hoop generalisaties. Dit zijn radicale figuren die een minderheid van moslims vertegenwoordigen. Daarnaast, Pim Fortuyn werd om dezelfde reden (meningsuiting) vermoord door een autochtone arisch uitziende meneer. En nu?

Zo ken ik er ook nog wel een paar over Duitsers, Italianen en Japanners..

quote:

En in de categorie absurde ideeën:

Mensen die onze feestdagen aan willen passen zodat het Suikerfeest ook een nationale feestdag wordt, ten koste van wat we nu hebben, puur omdat men zich anders benadeeld voelt, dus moeten wij maar aanpassen.

Daarnaast: wat Staalman zegt.
Dit is gewoon een voorstel zoals er honderden per jaar worden gedaan. In de praktijk.. een vrije dag is een vrije dag. Of vier jij nog werkelijk de wederopstanding van Jezus Christus met Pasen?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-04-2008 12:09]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 12:07 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 12:01 schreef Lainedil het volgende:
Het gaat niet over haat jegens alle moslims. ruk ajb niet alles wat ik zeg uit z'n verband.
Zie boven, en bedankt voor je geniale reply, mister Oogklep.




Het gaat hier volgens bepaalde mensen wel over alle moslims, want wie moslim is haat alles wat niet moslim is.
quote:

Het gaat niet om de christelijke feestdagen an sich, maar om het feit dat men hier komt en wel even aangeeft hoe we ons moeten gedragen, en wat we te vieren hebben. Dat half schaapachtig NL dat dan volgt is al helemaal in en in triest.


Ik vind het belachelijk dat feestdagen op een religie gebaseerd zijn, het heeft totaal geen functie meer in deze tijd, dus laten we gewoon een zooi dagen bepalen die vaste vrije dagen zijn en dat vieren. Ik heb niets met moslims, suikerfeest of wat dan ook, net zo min als met christenen, kerst, pasen of andere onzin.

Verder heb ik als ik al met een religie te maken heb in de dagelijkse gang van zaken meer met christenen te maken, die zitten goddomme zelfs in de regering, en dat vind ik een kwalijke zaak, niet dat ze christen zijn, maar dat ze moraliserende politiek bedrijven.





Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 12:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 11:44 schreef blonde rockgod het volgende:
Het geloof dat jij haat is het dan toch?
Ik haat niets. Dat geloof haat ons dhimmies.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 12:17 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 12:07 schreef blonde rockgod het volgende:Verder heb ik als ik al met een religie te maken heb in de dagelijkse gang van zaken meer met christenen te maken, die zitten goddomme zelfs in de regering, en dat vind ik een kwalijke zaak, niet dat ze christen zijn, maar dat ze moraliserende politiek bedrijven.



Geef ik je 200% gelijk in. So much for een scheiding van kerk en staat... maar daar gaat het nu niet om.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 12:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 12:17 schreef Lainedil het volgende:
Geef ik je 200% gelijk in. So much for een scheiding van kerk en staat... maar daar gaat het nu niet om.
Nou, dan wordt het toch tijd dat de Mossels in de kamer komen of niet dan?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 12:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 11:54 schreef Lainedil het volgende:
Theo van Gogh is niet vermoord omdat hij iemand z'n parkeerplek heeft ingepikt, maar omdat iemand (of meerdere iemanden) het niet eens waren met wat hei allemaal zei. Dat mag dus blijkbaar niet meer; zeggen wat je denkt, want dan moet je dood. Wordt ook vaak genoeg geroepen door deze leuke mensen. Dus moeten we ons aanpassen.


Ja dus?
Er worden wel meer mensen vermoord om hun ideetjes/uitingen en niet alleen door moslims en dit is ook niet iets van de laatste jaren ofzo. Dat het een gestoorde moslim was, wil niet zeggen dat alle Moslims er hetzelfde over dachten en het goedkeurden. Over die vrijheid van meningsuiting, ik trek me er geen donder van aan en als jij je wel beperkt voelt in je uitingen of gedachten dan ligt dan eerder bij jou dan bij een bepaald geloof.

quote:
Op 19 april 2008 11:54 schreef Lainedil het volgende:
Die school in Amsterdam, vorig jaar, waar mensen geen ruzie meer met woorden of vuisten kunnen oplossen, maar waarbij meteen een mes in een nek wordt geploft met dodelijke afloop, is blijkbaar één van vele voorbeelden van de manier waarop geweld niet wordt geschuwd door deze leuke mensen. Dus moeten wij maar overal belachelijk veel restecpa en eerbied voor hebben, en ons aan deze leuke mensen aanpassen.


Door deze leuke mensen.. sja.. genoeg voorbeelden van geweldsconflicten binnen scholen die door niet-moslims worden gepleegt. Hoe verklaar je die dan? Of waren dat nederlandse christelijke moslims in opleiding?

Als een nederlander, iemand afmaakt schreeuwt de krant niet van christelijke nederlander slacht medelander uit. Gereformeerde dader in moord op *vul naam in*. Maar zodra het gaat om een moslim, dan staan de kranten er vol mee.

quote:
Op 19 april 2008 11:54 schreef Lainedil het volgende:
En in de categorie absurde ideeën:

Mensen die onze feestdagen aan willen passen zodat het Suikerfeest ook een nationale feestdag wordt, ten koste van wat we nu hebben, puur omdat men zich anders benadeeld voelt, dus moeten wij maar aanpassen.


Waar gaat het hebben van het suikerfeest als nationale feestdag dan ten koste van? Daarbij, het suikerfeest is momenteel nog steeds geen nationale feestdag.. hoezo moet jij je daar dan aan gaan aanpassen?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 12:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 april 2008 12:21 schreef Greycloak het volgende:
Nou, dan wordt het toch tijd dat de Mossels in de kamer komen of niet dan?




Ja want meer mensen met ideeen bestaan er immers niet.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 12:28 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 12:21 schreef Greycloak het volgende:
Nou, dan wordt het toch tijd dat de Mossels in de kamer komen of niet dan?




Hehehe, het wordt tijd om alle religie uit de politiek te verwijderen

@ Lain, ik begrijp uit jouw posts dat je door de voorbeelden die je benoemd dagelijks gehindert wordt. Ik snap het niet, ik heb nergens last van.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 12:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Gelukkig zijn er nog wel mensen die sarcasme kunnen ontdekken.

quote:
Op 19 april 2008 12:28 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, het wordt tijd om alle religie uit de politiek te verwijderen

@ Lain, ik begrijp uit jouw posts dat je door de voorbeelden die je benoemd dagelijks gehinderd wordt. Ik snap het niet, ik heb nergens last van.


Niet dagelijks, staat ook nergens vermeld.

@ Dat eerste punt:

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-04-2008 12:29]


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 12:31 by MMayo Profiel van MMayo

Lekker makkelijk wel.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 12:32 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 12:28 schreef Lainedil het volgende:
Niet dagelijks, staat ook nergens vermeld.


quote:
Op 19 april 2008 11:48 schreef blonde rockgod het volgende:
Dat is wel een enorme dooddoener Lain. Op welke manier wordt ik in mijn dagelijks leven gedwongen om me aan te passen aan moslims?

Maar ik snap dus echt niet hoe die voorbeelden in verhouding staan met het punt dat jij je moet aanpassen op een geloof. Sorry, kan zijn dat ik te Arisch ben ofzo...
quote:

@ Dat eerste punt:


Een utopie, maar mocht het ooit gebeuren zuipen we samen 2 krat bier op, okay?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2008 12:33 by MMayo Profiel van MMayo

Ik denk dat je gewoon te nuchter bent Tjieu.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-04-2008 12:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 april 2008 12:32 schreef blonde rockgod het volgende:
Maar ik snap dus echt niet hoe die voorbeelden in verhouding staan met het punt dat jij je moet aanpassen op een geloof. Sorry, kan zijn dat ik te Arisch ben ofzo...



Ach so. Verschil van mening, lijkt me.

quote:

Een utopie, maar mocht het ooit gebeuren zuipen we samen 2 krat bier op, okay?


Per persoon, en ik neem mijn vrienden mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-04-2008 12:35]


Bruce Banner


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 19-04-2008 12:36 by filosofem Profiel van filosofem

Waarom voelen die linksmensen toch zo de behoefte een geloof te verdedigen dat staat voor onderdrukking, achterlijkheid & moord? Of draagt de gemiddelde linksmens tegenwoordig al een burqa, stenigt men graag vrouwen die verkracht zijn of staat men vanuit zijn bontkraagje graag nl-e vrouwen voor hoer uit te maken?

Lijkt wel of 't aanvallen van 't kapitalisme vervangen is door 'bescherm de arme moslim' tegen die enge rechtsmensen.

Of misschien is 't dat wel. Die rechtsmensen kunnen niet het gelijk aan hun kant hebben. Wij hebben altijd al het morele gelijk aan onze kant gehad!

Daarom knijpen wij maar onze ogen toe en kijken de andere kant op. Ach ja, dat dat grote gebedshuis daar gebouwd wordt, dat is toch niet zo erg? Er staan kerken zat! Ach ja, dat tegenwoordig 1/17 van NL bestaat uit moslims dat is toch niet zo erg? Dat de meest aangegeven naam voor babies in Amsterdam Mohammed is. Ach ja, die Nle namen zijn toch ook niet alles? Ach ja, die moord op Theo van Gogh, dat is toch maar gedaan door een eenling? En wij hebben Pimmetje omgelegd!
Dat er tegenwoordig moslims met dubbele paspoorten in de regering zitten is toch niet zo erg? Zo zijn vast heel capabel! etc, etc,.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 12:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 12:33 schreef MMayo het volgende:
Ik denk dat je gewoon te nuchter bent Tjieu.


Dat zal vanavond wel over zijn schat ik zo in Mischien dat ik vanavond ook in ene keer paranoia wordt en me plots ga aanpassen aan moslims

@ Lain: verschil van mening, ja, en mischien zelfs wel een verschil aan inzicht.

Ik hou het nieuws ook wel bij, maar ik val altijd terug op het feit dat nieuws nieuws is als het verkoopt of interessant / spectaculair is.

Een "gewone" moslim die hard werkt voor zijn geld en het prima naar zijn zin heeft in Nederland is geen nieuws. Ik snap dat mensen bang worden als ze alleen op het nieuws afgaan.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2008 12:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2008 12:04 schreef Shun Sacer het volgende:

Denk maar niet dat er uit linkse hoek op dit artikel wordt gereageerd. BRG, Mmayo etc zijn veel te druk met blij zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-04-2008 12:43 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 april 2008 12:41 schreef Greycloak het volgende:
Denk maar niet dat er uit linkse hoek op dit artikel wordt gereageerd. BRG, Mmayo etc zijn veel te druk met blij zijn.


Mooi hè! Dat dat nog kan in het door moslims bedreigde Nederland.

Alle religie is kut en moet afgeschaft worden ------> . uit.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen