IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 20-04-2008 10:58 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 19 april 2008 19:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat een onzin, zeg!

+1, zal nu vast veel Duitsers aantrekken dan.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-04-2008 12:34 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 19 april 2008 18:52 schreef Antaris het volgende:
http://www.zwartecross.nl/2008/index.php?p=60


Om kotsmisselijk van te worden!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-04-2008 14:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik las net een interview in de Elsevier met Gunnar Heinsohn, zijn boek over de reden van het groeiende terrorisme en geweld in de Arabische wereld. Lijkt me best interessant, misschien ook wel een aanrader voor kwelgeest: Zonen grijpen de wereldmacht.

http://www.nieuwamsterdam.nl/zonengrijpendewereldmacht


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 14:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik zal't interview zo es lezen. HP/DeTijd en Elsevier valleen hier weeklijks op de deurmat, maar sinds ik echt een leven begin te krijgen heb ik er niet meer altijd de tijd voor om veel te lezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 14:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Gelezen, gedeeltelijk p30p als je het mij vraagt. Maar er zit wel een kern in waar ik me in kan vinden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-04-2008 14:28 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik houd van de grote historische verbanden! Aan de vooravond van WOII hadden we ook een overschot aan jonge mannen. Maar volgens mij zijn er al redelijk wat boeken geschreven over het verband tussen jongen mannen en oorlog door de geschiedenis heen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 14:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 april 2008 14:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik houd van de grote historische verbanden! Aan de vooravond van WOII hadden we ook een overschot aan jonge mannen. Maar volgens mij zijn er al redelijk wat boeken geschreven over het verband tussen jongen mannen en oorlog door de geschiedenis heen.
Dat ontken ik ook niet, maar ik ben het gewoon niet met alles wat hij beweerd in dat interview eens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-04-2008 14:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zeker het einde waarin hij Wilders afkraakt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 14:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ook.

Al heb ik zelf ook vaak genoeg kritiek op Wilders en/of de PVV.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-04-2008 14:56]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 14:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest


quote:
Op 19 april 2008 12:45 schreef Daops het volgende:
Wat heerlijk weer. Als je probeert te nuanceren, ben je gelijk 'links' (wat dat ook moge zijn). Makkelijk zeg, alles meteen in hokjes stoppen om de wereld simpel te houden
quote:
Op 19 april 2008 12:46 schreef blonde rockgod het volgende:
+1 nu jouw kant op


Wat hebben jullie toch een verwrongen beeld van dingen. Jullie nuanceren helemaal niet. Jullie braken oude afgeschreven pro-muliticulturele dogma's uit.
Grappig hoe mensen krampachtig politiek correct lullen toch steeds verwarren met nuanceren.

quote:
Op 19 april 2008 13:25 schreef Daops het volgende:
Ik weet niet wie Viktor is, maar mocht dit stukje niet komisch bedoeld zijn.. vind ik het dat wel

Al die islamisering-kenmerken zijn totaal niet aan de orde. Ach, de een laat zich opnaaien door 2012..

quote:
Op 19 april 2008 14:00 schreef MMayo het volgende:
Nederland, het land dat leeft in angst.
als als als als als als als als als als
Jullie hebben echt een bord voor de kop. Van mij stukje was bij niets suggestief.
Jullie ontkennen nu tendensen en gebeurtenissen die met regelmaat de, linkse, media halen. Dit is bijna net zoits als ontkennen dat 1 + 1 2 is. Een flink potje holocaust ontkennen zou juliie waarschijnlijk ook goed vergaan.
quote:
Op 19 april 2008 13:39 schreef MMayo het volgende:

Welke plekken bedoel je?


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1269791.html#comments

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1267461.html





quote:
Binnen een samenleving (woord zegt het al, samen) is het niet meer dan logisch dat er veranderingen plaats vinden. Dit soort dingen zijn constant in beweging en zullen dit ook blijven. Veranderingen zijn niet direct een slecht iets.
Verandering is indd niet per definitie slecht; Maar ook niet per definitie goed. Progressie is goed, islamisering is echter geen progressie, maar regressie.



quote:
Oh haal dat westerse maar weg hoor, plaats daar gewoon vrouwen of gewoon homo's in en het verhaal komt op hetzelfde neer. Echt niks nieuws hoor, ook voordat moslims zo'n hot item waren kwam dit al met regelmaat voor.
Vrouwen die niet zonder hoofddoek over straat kunnen ook voordat er moslims waren? Dikke bullshit!
Potenrammen gebeurde indd 'vroeger' ook wel en daar maken indd niet alleen allochtonen/moslims zich schuldig aan. En als autochtonen dat doe is dat net zo verwerpelijk. Maar het is een feit en een tendens dat homo's het ooit zo pro-homo en liberale Amsterdam gaan mijden om jongeren van islamitische achtergrond.



quote:
Wij Nederlanders zijn hier veel te volgzaam in, zou niet nodig hoeven zijn als de nederlanders eens wat steviger in hun schoenen zouden staan. Wij doen ons dit zelf aan, we laten ons beperken en het maakt niet uit of dit door het christendom komt of door de islam. Feit blijft dat een heleboel mensen het gewoon fijn vinden als er voor ze gedacht worden.
Dus je geeft toe dat er een bepaalde tendens is en die afkeuringswaardig is?
quote:
Op 19 april 2008 13:56 schreef Daops het volgende:
Kwelgeest doelt toch ook op Nederland?


quote:
Op 19 april 2008 13:21 schreef Lainedil het volgende:
Bijdrage van Viktor:

***
samenleving

westerse ‘christelijke’/westerse samenleving Westerse samenleving ***


Ik zie 'Nederland' er niet tussen staan. Ik geloof dat met al die open grenzen hier in Europa 'onze samenleving' iets verder rijkt dan de landsgranzen van Nederland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 16:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 april 2008 13:28 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hm volgens mij zitten Viktor en ik nogwel redelijk op één lijn, behalve qua oplossingen. Ik kan me niet alles meer helder voor de geest halen, maar zoals Wilders wil: verbieden van Koran en stoppen van moslimimigratie is onmogelijk en niet wenselijk. Het verbieden van de Koran is onmogelijk en werkt radicalisering alleen maar in de hand, en gaat in tegen de vrijheid van godsdienst. Daarnaast geloof ik niet dat het verbieden van het boek de ideeën eruit tegengaat. Qua immigtatie: hoe controleer je of iemand moslim is? Gaan we alle landen die een islamitisch meerderheid/aanzienlijke minderheid hebben boycotten? Moslims uit Frankrijk met een Frans paspoort moeten worden geweigerd? Had Ayaan Hirsi Ali moeten worden teruggestuurd naar die barbaren omdat ze uit een moslimland kwam? Volgens mij is dit zelfs volgens internationale verdragen niet mogelijk.
Nogmaals: Ik ben het niet met alles van de heer Wilders en/of de PVV eens.
Persoonlijk ben ik tegen een verbod op de Quoran. Als ik echter mee weeg wat er o.a. in dat boek staat denk ik dat wil de Nederlandse staat daadkrachtig en consequent zijn dat, dat boek wel verboden moet worden. Ik de koran staan veel concretere oproepen tot geweld en veel minder verbloemde haatpreken dan in Mein Kampf. Naar mijn mening moet eerder de Koran dan Mein Kampf verboden worden. De koran een fascistisch boek noemen, hoewel de islam totalitair is, vind ik ook niet opgaan. De koran is helemaal niet fascistisch. Communisten zijn ook totalitair , maar ook niet fascistisch.
Het verbod op Mein Kampf moet natuurlijk opgeheven worden.

Een stop op moslimimmigratie is indd moeilijk maar zeker wenselijk. De PVV heeft het over een stop op moslimimigranten, de VVD over een stop van kansarmeimmigranten, ik zie liever voorlopig geen niet-westerse immigranten meer naar het westen komen (Europa, VS en anderen (Canada, Australie)).


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-04-2008 16:22 by XXL Profiel van XXL

Wanneer blondeer je nou je haar en verandert je nickname in "Kwelgeert"?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 20-04-2008 17:16 by Olórin Profiel van Olórin

quote:
Op 20 april 2008 16:01 schreef kwelgeest het volgende:
Persoonlijk ben ik tegen een verbod op de Quoran. Als ik echter mee weeg wat er o.a. in dat boek staat denk ik dat wil de Nederlandse staat daadkrachtig en consequent zijn dat, dat boek wel verboden moet worden. Ik de koran staan veel concretere oproepen tot geweld en veel minder verbloemde haatpreken dan in Mein Kampf.


In Nederland is Mein Kampf helemaal niet verboden. Het boek mag alleen niet uitgegeven worden (het staat me bij dat dit te maken heeft met dat de overheid die rechten in handen heeft). Als jij een mein kampf thuis hebt staan ben je niet strafbaar.

De verbloemdheid van Mein Kampf zit 'm vooral in de saaiheid van dat boek.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2008 17:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 april 2008 17:16 schreef Olórin het volgende:
In Nederland is Mein Kampf helemaal niet verboden. Het boek mag alleen niet uitgegeven worden (het staat me bij dat dit te maken heeft met dat de overheid die rechten in handen heeft). Als jij een mein kampf thuis hebt staan ben je niet strafbaar.

De verbloemdheid van Mein Kampf zit 'm vooral in de saaiheid van dat boek.
De regering heeft de rechten in handen en het boek mag niet uitgegeven worden. Hoeveel anders is dit dan de regering heeft het boek verboden?

Geen enkel boek moet verboden worden in een democratisch land. Noch Mein Kampf, noch de Qu'ran.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 20-04-2008 17:25 by Olórin Profiel van Olórin

quote:
Op 20 april 2008 17:21 schreef Misanthrope het volgende:
De regering heeft de rechten in handen en het boek mag niet uitgegeven worden. Hoeveel anders is dit dan de regering heeft het boek verboden?

Geen enkel boek moet verboden worden in een democratisch land. Noch Mein Kampf, noch de Qu'ran.

Mee eens dat ze niet verboden moeten worden.

Het verschil zit 'm in dat als je het boek weet te bemachtigen, dat het bezit niet strafbaar is. Zou het boek volledig verboden zijn, dan was het bezit ook verboden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2008 17:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 20 april 2008 17:25 schreef Olórin het volgende:
Mee eens dat ze niet verboden moeten worden.

Het verschil zit 'm in dat als je het boek weet te bemachtigen, dat het bezit niet strafbaar is. Zou het boek volledig verboden zijn, dan was het bezit ook verboden.
Het ten verkoop aanbieden van Mein Kampf is verboden, het bezitten niet. Het is altijd mooi als onze Nederlandse rechtlijnig is...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2008 17:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 april 2008 17:16 schreef Olórin het volgende:
In Nederland is Mein Kampf helemaal niet verboden. Het boek mag alleen niet uitgegeven worden (het staat me bij dat dit te maken heeft met dat de overheid die rechten in handen heeft). Als jij een mein kampf thuis hebt staan ben je niet strafbaar.

De verbloemdheid van Mein Kampf zit 'm vooral in de saaiheid van dat boek.
Zoals Misanthrope al aangeeft is de vrijheid op/van Mein Kampf behoorlijk ingebonden. Dat noem ik hier even voor het gemak een verbod. Dat het niet verboden isom'm te hebben weet ik ook wel. 'kHeb zelf een exemplaar liggen.

Overignes is t zo'n saai boek nog niet. Dat willen mensen slechts graag omdat het op de naam van omde Adolf staat en derhalve er niets positiefs of niet-negatiefs aan kan zijn. Er staan best scherpe analyses in.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-04-2008 17:52]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 20-04-2008 17:57 by Olórin Profiel van Olórin

quote:
Op 20 april 2008 17:34 schreef Misanthrope het volgende:
Het ten verkoop aanbieden van Mein Kampf is verboden, het bezitten niet. Het is altijd mooi als onze Nederlandse rechtlijnig is...

Het past mooi in de lijn van het gedoogbeleid met softdrugs.


Olórin
Usericon van Olórin
Posted 20-04-2008 18:01 by Olórin Profiel van Olórin

quote:
Op 20 april 2008 17:51 schreef kwelgeest het volgende:
Zoals Misanthrope al aangeeft is de vrijheid op/van Mein Kampf behoorlijk ingebonden. Dat noem ik hier even voor het gemak een verbod. Dat het niet verboden isom'm te hebben weet ik ook wel. 'kHeb zelf een exemplaar liggen.

Overignes is t zo'n saai boek nog niet. Dat willen mensen slechts graag omdat het op de naam van omde Adolf staat en derhalve er niets positiefs of niet-negatiefs aan kan zijn. Er staan best scherpe analyses in.

Ik vind het zelf toch een best saai boek. Historisch gezien een relevant boek, maar wel een saai relevant boek.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-04-2008 21:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

kijk, islamistische "wetenschappers" hebben weer wat bedacht....

Moslims: 'Vervang GMT door Mekkatijd'

Tijdens een conferentie van moslims, dit weekend in Qatar, kwamen islamitische wetenschappers en geestelijken dit weekend met een briljant idee. Zij willen namelijk de tijd die al decennialang als wereldstandaard geldt vervangen door de tijd in de Arabische stad Mekka.

Een islamitische wetenschapper acht de tijd rijp de Greenwich Mean Time (GMT) af te schaffen. Volgens hem hebben de Engelsen ooit de tijd in de Londese wijk Greenwich uitgeroepen tot wereldstandaard, maar is het nu tijd om deze te vervangen door de 'Mekkatijd'. Bovendien ligt Mekka "in perfecte lijn met het magnetische noorden".

Volgens een aanwezige geestelijke, sjeik Youssef al-Qaradawy, heeft een studie bewezen dat Mekka het ware centrum van de aarde is. Volgens de sjeik staaft het massale gebed van de moslims met het hoofd naar Mekka dit bewijs.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2008 21:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 april 2008 21:46 schreef attila_de_hun het volgende:
Volgens de sjeik staaft het massale gebed van de moslims met het hoofd naar Mekka dit bewijs.


Gaat echt nergens over met die lui. Mohammed zelf bad met het hoofd naar Jeruzalem.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-04-2008 22:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die kerel had gewoon erge reuma


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2008 22:28 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 21 april 2008 21:48 schreef kwelgeest het volgende:
Gaat echt nergens over met die lui. Mohammed zelf bad met het hoofd naar Jeruzalem.


Vanzelfsprekend vind ik het een even debiel plan als jij, maar dit argument kunnen we wel weer toevoegen aan de lijst '100 drogredenen om een hekel aan de islam, nee, de uitwassen van de islam, te hebben volgens Kwelgeest'.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2008 22:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 21 april 2008 22:28 schreef WhiteRider het volgende:
Vanzelfsprekend vind ik het een even debiel plan als jij, maar dit argument kunnen we wel weer toevoegen aan de lijst '100 drogredenen om een hekel aan de islam, nee, de uitwassen van de islam, te hebben volgens Kwelgeest'.
Ja hoor meneer wannabe uber-nuance, veel hekel ik moslims in mijn post.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-04-2008 22:34]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-04-2008 23:25 by MMayo Profiel van MMayo


quote:
Op 20 april 2008 14:59 schreef kwelgeest het volgende:
Jullie hebben echt een bord voor de kop. Van mij stukje was bij niets suggestief.
Jullie ontkennen nu tendensen en gebeurtenissen die met regelmaat de, linkse, media halen. Dit is bijna net zoits als ontkennen dat 1 + 1 2 is. Een flink potje holocaust ontkennen zou juliie waarschijnlijk ook goed vergaan.


Jij raakt ook in paniek als een of andere bloemige hippie komt vertellen dat er binnen een jaar tijd een megabloembol op de aarde stort zodat we allemaal dood gaan? Want dat is wat men momenteel doet, paniek zaaien om iets wat er niet is of nog niet is. Noem mij dan maar makkelijk, maar ik zie het tegen die tijd allemaal wel weer. Veel te zonde om je tijd te verdoen met het constant maar boos maken om zaken waarin niks zeker is en het alleen maar gaat om speculaties.

Maar hey, als dat is wat jij wilt.. dan moet je dat doen want we leven in een vrij land. Dat mijn mening afwijkt van de jouwe dien je dan ook maar aan te nemen.

quote:
Op 20 april 2008 14:59 schreef kwelgeest het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1269791.html#comments

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1267461.html


Meen je toch niet he? Geen Stijl..

quote:
Op 20 april 2008 14:59 schreef kwelgeest het volgende:
Verandering is indd niet per definitie slecht; Maar ook niet per definitie goed. Progressie is goed, islamisering is echter geen progressie, maar regressie.


Nogmaals, ik zie het niet. Ik heb er geen last van. Ik heb ook geen concrete voorbeelden in Nederland gezien, die dat soort stellingen onderbouwen.

quote:
Op 20 april 2008 14:59 schreef kwelgeest het volgende:
Vrouwen die niet zonder hoofddoek over straat kunnen ook voordat er moslims waren? Dikke bullshit!
Potenrammen gebeurde indd 'vroeger' ook wel en daar maken indd niet alleen allochtonen/moslims zich schuldig aan. En als autochtonen dat doe is dat net zo verwerpelijk. Maar het is een feit en een tendens dat homo's het ooit zo pro-homo en liberale Amsterdam gaan mijden om jongeren van islamitische achtergrond.


Beter lezen.
Vrouwen, gehandicapten, buitenlanders, homo's, mensen met een andere geloofsovertuiging dan de heersende standaard (wicca bijvoorbeeld) enzovoorts.. werden vroegah er net zo hard om geramt als tegenwoordig. Niks nieuws.

quote:
Op 20 april 2008 14:59 schreef kwelgeest het volgende:
Dus je geeft toe dat er een bepaalde tendens is en die afkeuringswaardig is?


Zeker wel maar dat is niet om dat moslimgebeuren. Eerder om de Nederlander zelf die als een stel slappe zakken in hun luie stoel maar regeltjes voor alles en iedereen bedenken zodat de achterlijke overige Nederlander er als een stom kuddedier achter aan kan hobbelen zonder zelf te hoeven nadenken.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-04-2008 23:31]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen