IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote "Moslims in het nieuws" topic.... Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 19:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wat zijn die fundamentlisten toch enorme zielige rukkers (alhoewel dat woord nu misschien niet juistgekozen is....


Woede in Iran na sekstape soapactrice

In Iran is een sekstape uitgelekt van de (daar) zeer bekende Zahra Amir Ebrahimi. In tegenstelling tot Paris Hilton, met wie ze vergeleken wordt en die door het uitlekken van een seksvideo juist wereldfaam verwierf, betekent dit zeer waarschijnlijk het einde van haar carrière. Tevens staan haar zweepslagen en mogelijk zelfs gevangenis straf te wachten.

De twintig minuten durende seksvideo werd zo'n twee jaar geleden opgenomen in het appartement dat ze met haar toenmalige vriendje deelde. Ze was zich niet bewust van het feit dat de video op internet verschenen was, alsmede op dvd verschenen is. Hiermee heeft ze zich de woede van miljoenen Iraniërs op de hals gehaald. Haar ex-vriendje wordt er van verdacht de video verspreid te hebben. Hij is inmiddels Dubai ontvlucht. Indien hij terugkeert staat hem een gevangenisstraf van drie jaar en een boete van £6,000 te wachten voor het schenden van de openbare zedelijkheid.

De nu 25-jarige actrice is inmiddels niet meer te zien in de populaire soap waarin zij een jonge vrouw speelde die voor haar rechten durft op te komen. Geruchten dat ze gepoogd heeft zelfmoord te plegen worden door haar ontkend. Ebrahimi, die op het punt stond belangrijke rollen te krijgen in Iraanse TV-drama's ziet haar carrière in rook opgaan, nu bekend is geworden dat zij seks heeft gehad voor het huwelijk, iets dat in het streng islamitische Iran ten strengste verboden is. In een interview deze week zei ze: "Ik wil de mensen van mijn land vertellen dat ik nog in leven ben. Ik denk aan de kracht van de Iraanse vrouwen en zal het respect voor de meisjes en vrouwen in mijn land verdedigen."

Volgens de Iraanse politie is het motief van de ex-vriend van Ebrahimi vooralsnog onbekend. Elke uitzending van het filmpje in Iran is gecensureerd, maar het is voor de Iraanse regering onmogelijk alle kopieën van internet aan te pakken




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2006 19:52 by XXL Profiel van XXL



Aanhoudingen voor illegale handel in 'stookgeitenvlees'

Uitgegeven: 13 november 2006 19:11
DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft zaterdag in de provincie Utrecht vier mensen laten aanhouden in verband met illegale handel van vlees van zogeheten stookgeiten. Zij zijn inmiddels weer vrij.

Dat heeft het OM maandag laten weten. Bij stookgeiten worden de haren van het vlees, nadat de geit is gedood, met een gasbrander van de huid gebrand. Deze manier van nabehandelen is volgens het OM verboden.

Justitie kwam het illegale vlees zaterdag op het spoor op de A2 bij de controle van een vrachtwagen van een afnemer van het vlees. De 200 kilo stookgeitenvlees die hij bij zich had is in beslag genomen.

Later werd een slachtplaats doorzocht in de provincie Utrecht waar de slachtingen plaatsvonden. Hier is de administratie in beslag genomen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2006 20:03 by Chelman Profiel van Chelman

Ik vraag me af of dit moslims zijn en ik vraag me werkelijk af waarom dit illegaal zou zijn (zie Nieuwstopique).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-11-2006 20:31 by XXL Profiel van XXL

Ah, daar staat hij ook al?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-11-2006 5:26 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:53]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-11-2006 9:53 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 november 2006 5:26 schreef Morghodius het volgende:
Ik wil geen integratie, dat betekend dat ze jouw straks in het Nederlands beroven ja daar hebben we veel aan zeg

Kunnen ze "jouw" meteen Nederlands les geven, handig


Zenial


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-11-2006 10:22 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 15 november 2006 9:53 schreef Zenial het volgende:
Kunnen ze "jouw" meteen Nederlands les geven, handig


Nederlandse les


spelfout weggehaald...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-11-2006 11:22 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 november 2006 10:22 schreef varanus het volgende:
Nederlandse les

Rofl pwn3d


Zenial


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 15-11-2006 11:48 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 15 november 2006 10:22 schreef varanus het volgende:
Nederlandse les

De enige fout in die zin is de spatie tussen les en geven..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-11-2006 18:40 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 november 2006 11:48 schreef Naturens Galleri het volgende:
De enige fout in die zin is de spatie tussen les en geven..




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-11-2006 19:13 by Iskariot Profiel van Iskariot

.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 15-11-2006 19:15]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 16-11-2006 15:36 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:53]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-11-2006 16:08 by Chelman Profiel van Chelman

a. Oud
b. Hoax
c. Volgens mij is het een Hindoe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2006 15:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

, die laatste zin is trouwens weer wel OK.

Abou Jahjah zat in Libanon bij zijn moeder

De leider van de omstreden Arabisch-Europese Liga (AEL) in Antwerpen, Dyab Abou Jahjah, die deze zomer naar Libanon vertrok om ''mee weerstand te bieden tegen de Israëlische indringer'', heeft niet voor de Hezbollah gevochten. De GPD-dagbladen schrijven vandaag dat Abou Jahjah gewoon bij zijn ouders zat in de Libanese stad Sidon.

De vader van de AEL-voorman zegt: ''Dyab heeft tijdens de oorlog ongeveer een maand lang bij ons gezeten in het familieappartement. Hij heeft absoluut niet gevochten. Dyab is een man van het woord, niet van de wapenen'', stelt vader Khalil, die als professor werkt aan de universiteit. ''Hij is hier gekomen om morele steun te geven aan zijn familie en zijn land.'' Alleen al de gedachte dat haar zoon met Hezbollah heeft meegevochten, doet moeder Ninette, een lerares, grinniken. Op de vraag waar Jahjah zich tijdens de oorlog bevond, zegt ze: ''Bij moeder.''

Zelf zei Abou Jahjah, voordat hij naar Libanon vertrok, dat hij naar zijn moederland ging om de wapens op te nemen tegen Israël. Hij zei bereid te zijn aan de zijde van Hezbollah als martelaar te sterven. In een afscheidsbrief aan zijn volgelingen schreef hij: ''Dit wordt misschien mijn laatste reis. Ik wil al mijn kameraden bedanken.''

Nationaliteit ontnemen
Het Vlaams Belang liet eerder dit jaar nog weten dat Abou Jahjah wat hun betreft niet meer welkom is in België omdat hij zich ''met zijn steun aan een islamitische fundamentalistische terreurorganisatie aan de zijde van de vijand bevindt''. Vlaams Belang-leider Filip Dewinter zei te hopen dat de AEL-voorman de Belgische nationaliteit kan worden ontnomen.

Met de uitleg van de ouders van Abou Jahjah lijkt de eis van het Vlaams belang niet meer nodig. Ook de Hezbollah-beweging zegt in een reactie dat ze Abou Jahjah niet kennen. Hezbollah-woordvoerder Ibrahim Zaraket: ''Wij hebben geen enkele informatie betreffende Dyab Abou Jahjah. Bovendien zijn wij selectief bij het aannemen van strijders. Onze strijders moeten ook al voor de oorlog lid zijn geweest van de club en dienen een uitvoerige militaire training achter de rug te hebben. Anders zijn ze alleen maar een gevaar voor zichzelf en anderen.''

Vader Jahjah noemt zijn zoon ''een Arabische nationalist. Dyab komt op voor de belangen van Arabieren in Europa. Hij heeft weinig op met religie, hij past helemaal niet binnen Hezbollah.''

Abou Jahjah zelf heeft tot dusver pertinent geweigerd enig commentaar te geven op de vraag of hij nou wel of niet heeft gevochten tijdens zijn bezoek aan Libanon. Naar eigen zeggen vertrekt hij wel begin 2007 voorgoed naar Libanon.



Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 6:03 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:53]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-11-2006 6:29 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 november 2006 6:03 schreef Morghodius het volgende:
I will have no mercy
For this moslim bane
In my darkest fantasies
They will die in pain


Loop eens een buurthuis binnen in een wijk met veel allochtonen en verkondig dergelijke dingen daar.

Maar waarschijnlijk doe je dat niet.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2006 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 november 2006 6:03 schreef Morghodius het volgende:
moslim betekend: Met Ons Samen Leven Is Moeilijk
http://www.youtube.com/watch?v=0-IIU-Ekd3w

cirith gorgor

The Declaration Of Our Neverending War

I will have no mercy
For this moslim bane
In my darkest fantasies
They will die in pain



Morghodius betekent dom rund ..



Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 13:17 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:54]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 13:18 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:54]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-11-2006 13:19 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 november 2006 13:17 schreef Morghodius het volgende:
jij wel dan
Nee, van mij hoeven ze niet dood.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 13:19 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:54]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-11-2006 13:20 by Schaep Profiel van Schaep

Poeh Morghodius, wat ben jij een dombo.

Nou en of.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2006 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 november 2006 13:18 schreef Morghodius het volgende:
Morghodius luistert naar:

cirith gorgor - the declaration of our neverending war

als het een anti-christelijke tekst was had je niks gezegd domme koe

Begrijpend lezen is ook al moeilijk voor je ...
MMayo, hebben jullie weer iemand losgelaten?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-11-2006 13:21 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 24 november 2006 13:19 schreef Morghodius het volgende:

Achterlijke botmongool.

Dergelijke stoer internetwarriorisme tentoon spreiden hier heeft geen zin. Hier zitten trouwens ook geen moslims dus waarom trek je je bek uberhaupt open?

Wees nou echt stoer en ga naar dat buurthuis. Koffie is toch gratis.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 24-11-2006 13:22 by Morghodius Profiel van Morghodius

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:54]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen