IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2006 12:39 by MMayo Profiel van MMayo

Smoochy jij bent geen mod meer toch? Laat het dan lekker wezen ipv de nee jij discussie aan te zetten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2006 12:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2006 12:37 schreef Smoochy het volgende:
Man..maakt niet uit wat je doet het is toch nooit goed hier. En jij MENEER ZM moet een keer een rechte lijn trekken met de mods ipv altijd de mods af te zeiken.

Hoezo? Jenje is redactielid, geen mod. Hij kan hier best geband worden en zijn redactiewerk voortzetten. En tja, het is niet dat sommige mod's er afentoe niet een klein beetje om vragen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2006 12:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 mei 2006 12:37 schreef Smoochy het volgende:
Man..maakt niet uit wat je doet het is toch nooit goed hier. En jij MENEER ZM moet een keer een rechte lijn trekken met de mods ipv altijd de mods af te zeiken.


Stel je niet aan! Weet je hoe het in het begin met Lainedil ging? Die lag ook constant overhoop met de users. En nu? Gaat toch prima, en dat is vooral aan hem zelf te danken! Het is dus mogelijk, maar als jij het niet kan: leg je functie neer!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2006 12:40 by Snaack Profiel van Snaack

Juist.

Can you handle t3h pr3ssure? haha


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-05-2006 12:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik vind dat je als forum, mods of redactie op 1 lijn moet zitten. zo niet moet je ook niet gaan zeuren dat je het beter weet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-05-2006 12:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 9 mei 2006 12:40 schreef Snaack het volgende:
Juist.

Can you handle t3h pr3ssure? haha


Geen probleem hoor..



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2006 12:41 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2006 12:39 schreef ZelThoR het volgende:
Stel je niet aan! Weet je hoe het in het begin met Lainedil ging? Die lag ook constant overhoop met de users. En nu? Gaat toch prima, en dat is vooral aan hem zelf te danken! Het is dus mogelijk, maar als jij het niet kan: leg je functie neer!


Gij hebt volstrekt gelijk.


...wat niet wegneemt dat Lain gewoon een puntoortje is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-05-2006 12:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 mei 2006 12:40 schreef Smoochy het volgende:
Ik vind dat je als forum, mods of redactie op 1 lijn moet zitten. zo niet moet je ook niet gaan zeuren dat je het beter weet.

forum, mods of redactie = alle users dus...

Als iedereen op één lijn zit, heb je geen mods nodig, toch? Daarbij is het niet meer dan de logisch dat mods/redactie in principe gescheiden is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2006 12:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2006 12:37 schreef Smoochy het volgende:
Man..maakt niet uit wat je doet het is toch nooit goed hier. En jij MENEER ZM moet een keer een rechte lijn trekken met de mods ipv altijd de mods af te zeiken.

Val lekker dood joh. Heb tig keer geprobeerd bij te dragen, maar ego-gehalte bji wat mods is van een triest nivo.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 09-05-2006 12:42 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 9 mei 2006 12:40 schreef Smoochy het volgende:
Ik vind dat je als forum, mods of redactie op 1 lijn moet zitten. zo niet moet je ook niet gaan zeuren dat je het beter weet.


Haha, wat een grensverleggend domme uitspraak.


Nog zo stoere internet warrior.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2006 12:42 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 mei 2006 12:40 schreef Smoochy het volgende:
Ik vind dat je als forum, mods of redactie op 1 lijn moet zitten.


Dat is het hem juist, de mods zitten niet op 1 lijn met elkaar.. hoe kan men dan op 1 lijn met de redactie of het forum gaan zitten. Daar krijg je die discussies van, er is teveel onduidelijkheid wat regeltjes betreft en dit is al vaak aangegeven. Ik geloof dat Zillah en Lain toen hebben uitgelegt dat men achter de schermen er mee bezig waren/zijn.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2006 12:44 by Snaack Profiel van Snaack

ha, Spectre is weer unbanned LOL!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2006 12:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2006 12:44 schreef Snaack het volgende:
ha, Spectre is weer unbanned LOL!!!


Fuck...dan heb ik niet meer het record voor de kortste ban ooit. (KOFSCHIP FTW!!!1!!1)

Is dit trouwens de lollig of klachten topic?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 09-05-2006 12:45]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2006 12:45 by spectre Profiel van spectre

Back in Black


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2006 12:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2006 12:44 schreef Snaack het volgende:
ha, Spectre is weer unbanned LOL!!!
Geniaal dit!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2006 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 mei 2006 12:39 schreef kwelgeest het volgende:
Hoezo? Jenje is redactielid, geen mod. Hij kan hier best geband worden en zijn redactiewerk voortzetten. En tja, het is niet dat sommige mod's er afentoe niet een klein beetje om vragen.

1. ben hoofdredacteur he
2. ik kan idd gewoon gebanned worden (maakt mijn werk wel heel moeilijk maar soi)
3. ik heb al tig keer in een besloten forum gezegd wat er mis is en wat er aan kan gebeuren, en dan krijg ik een politiek antwoord, dat het besproken wordt. Pas als ik vervelend ga doen wordt er iets gedaan, ergo; dan doe ik dat dus maar. Als dat nodig is om forum en frontpage samen te laten werken, so be it .. imnsfho is de FP namelijk wel wat belangrijker.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2006 12:45 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 9 mei 2006 12:44 schreef Chelman het volgende:
Is dit trouwens de lollig of klachten topic?


Op dit moment Lollig, haha


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2006 12:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2006 12:45 schreef kwelgeest het volgende:
Geniaal dit!


Zie je nu in dat dat mailtje wat ik postte eigenlijk gewoon Lollig was? Dacht je dat ik niet zoiets verwacht had alvorens ik het postte?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2006 12:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2006 12:46 schreef Chelman het volgende:
Zie je nu in dat dat mailtje wat ik postte eigenlijk gewoon Lollig was? Dacht je dat ik niet zoiets verwacht had alvorens ik het postte?
Tuurlijk maar dan nog. Anders was Smoochy toch wel vandaag of morgen uit zijn slof geschoten want daar zat hij gisteren al dicht tegenaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-05-2006 12:48 by spectre Profiel van spectre

Wie was de held eigenlijk, dan kan ik een lijst maken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2006 12:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2006 12:47 schreef kwelgeest het volgende:
Tuurlijk maar dan nog. Anders was Smoochy toch wel vandaag of morgen uit zijn slof geschoten want daar zat hij gisteren al dicht tegenaan.


Dat klopt, ja.


Oh trouwens: MMayonnaise voor mod. Ja, dit is serieus bedoeld.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2006 12:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2006 12:48 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt, ja.


Oh trouwens: MMayonnaise voor mod. Ja, dit is serieus bedoeld.
En ik ben serieus tegen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2006 12:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 mei 2006 12:48 schreef Chelman het volgende:
Dat klopt, ja.

Oh trouwens: MMayonnaise voor mod. Ja, dit is serieus bedoeld.



Neuh, dan gaan er een heleboel mensen huilen en heb je elke dag dit soort drama's. Bovendien kan ik niet goed tegen die onduidelijkheden en krijgen ze aan mij dan een hele lastige, om duidelijkheid zeurende mod.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-05-2006 12:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 mei 2006 12:42 schreef MMayo het volgende:
Dat is het hem juist, de mods zitten niet op 1 lijn met elkaar.. hoe kan men dan op 1 lijn met de redactie of het forum gaan zitten. Daar krijg je die discussies van, er is teveel onduidelijkheid wat regeltjes betreft en dit is al vaak aangegeven. Ik geloof dat Zillah en Lain toen hebben uitgelegt dat men achter de schermen er mee bezig waren/zijn.

Er staan in ons forum duidelijk regels hoor. Mensen moeten het wel lezen. Bij onduidelijkheden hebben we overleg.
Maar het is en blijft vrijwillig dus vaak is het zo dat er maar 1 of 2 mods samen online zijn. Dus dan is direct overleg of ingrijpen niet altijd even makkelijk.
Lui die mod worden hebben de verantwoordelijkheid zelf de regels etc te lezen. Dus opleiding etc is er niet bij
En niet alle voorstellen zijn mogelijk. Ook kunnen wij niet alles aanpassen. Sommige functies hebben we niet.
Dus tja dit is even algemeen.
Graag weer normaal ontopic.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2006 12:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2006 12:29 schreef kwelgeest het volgende:
Gisteren liep ik uit verveling te zeuren maar nu ben ik wel serieus: Ik vind Smoochy zijn gedrag echt niet kunnen. Flikker'm uit zijn functie en een waarschuwing voor ongefundeerd gescheld is ook wel op z'n plaats.


Voor het normaal on-topic post ik nog maar eens mijn serieuse klacht.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen