IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-05-2006 11:59 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 mei 2006 11:58 schreef Mark het volgende:
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.

:halootje:


Dat is wel zo'n kansloze uitspraak...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2006 12:00 by Mark Profiel van Mark

@Chellie-poster

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-05-2006 12:00]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-05-2006 12:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 mei 2006 11:55 schreef Snaack het volgende:
Ok, nu voel ik me toch uit de tent gelokt.

"Wegpesten" is natuurlijk niet leuk, maar komop, wel dagelijkse kost op een forum. Hoeveel n00bs hier wel niet compleet ongefundeerd "for fun", ook door mij, compleet gebashed zijn... En daar is door de mods nooit iets over gezegd.

* Heiden is een revisionist.
* Revisionisme ist verboten.
* Een moderator heeft de revisionist in bescherming genomen.
* Chelman heeft de revisionist, afgezien van gefundeeerde inhoudelijke reacties, afgeflamed

Dus, ik vind het ronduit opmerkelijk dat er tegen het bashen van n00bs geen actie ondernomen wordt, maar tegen het bashen van een fucking revisionist WEL.


los daarvan is hij gigantisch irritant


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 12:09 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 mei 2006 12:08 schreef karnivoor het volgende:
los daarvan is hij gigantisch irritant


Heiden of Chelman?




karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-05-2006 12:11 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

chelman

hoewel heiden ook wel irritant werd met telkens dezelfde inhoud (maarja, ook telkens dezelfde vraag de post ervoor)


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-05-2006 12:24 by spectre Profiel van spectre

Ik vind die aandachtshoeren in alle foto/lul topics irritant, dat is irritanter dan iemand die op het scherpst van de snede discussies aangaat met een flinke dosis kennis en humor waardoor hij vaak als arrogant en betweterig overkomt. En sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan, dat is zo.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 mei 2006 11:58 schreef spectre het volgende:

éénmaal A0 alstublieft!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-05-2006 12:30 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 24 mei 2006 11:58 schreef spectre het volgende:





[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 12:31 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 mei 2006 12:24 schreef spectre het volgende:
Ik vind die aandachtshoeren in alle foto/lul topics irritant, dat is irritanter dan iemand die op het scherpst van de snede discussies aangaat met een flinke dosis kennis en humor waardoor hij vaak als arrogant en betweterig overkomt. En sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan, dat is zo.


De spijker op den kop!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nico, doe geen moeite joh. Het echte verhaal erachter zullen ze hier toch niet vertellen, zit namelijk wat anders als men doet geloven.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-05-2006 12:33 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Zelden zo'n zootje gezien qua beleid als hier, hehe. Erg amusant.


Nog zo stoere internet warrior.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-05-2006 12:35 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Zet dan je MSN eens aan en deel je wijsheid, Jenje.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zit op me werk schattebout!
Misschien vanavond nog effe, maar heb strakes etentje (plus free beer!) van me werk, dus kan zijn dat ik dan niet compleet begrijpelijk type


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 12:36 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 mei 2006 12:33 schreef Jenje het volgende:
Nico, doe geen moeite joh. Het echte verhaal erachter zullen ze hier toch niet vertellen, zit namelijk wat anders als men doet geloven.


Ik heb een vermoeden wat, dat heb ik in het holocaust-topic ook aangegeven.. Maar goed, daar is natuurlijk met Oost-Indische blindheid overheen gelezen.

Verder zal ik er nu geen woorden meer aan vuilmaken.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2006 12:37 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 mei 2006 12:33 schreef zakkenvuller het volgende:
Zelden zo'n zootje gezien qua beleid als hier, hehe. Erg amusant.

Ook zelden zo'n lading meelopende lui gezien die pas hun bek opentrekken wanneer lui als Jenje, Snaack, etc hun zegje gedaan hebben (niets ten nadele van Jenje of Snaack, overigens).

Zakkenvuller, als je niets te melden hebt; houd dan gewoon je muil dicht je doet hier niemand een plezier mee.


Bruce Banner


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-05-2006 12:37 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Ik hou me verder wijselijk en met plezier van de situatie weg, hoewel ik wel graag het verhaal van Jan hoor. (lichte nieuwsgierigheid). Als ik vanavond niet in de kroeg hang, hoor ik het graag van je!

Edit: En nu ga ik ophouden met lichtelijk off-topic zijn hier.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 24-05-2006 12:38]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-05-2006 12:38 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 24 mei 2006 12:37 schreef Lainedil het volgende:
Ook zelden zo'n lading meelopende lui gezien die pas hun bek opentrekken wanneer lui als Jenje, Snaack, etc hun zegje gedaan hebben (niets ten nadele van Jenje of Snaack, overigens).

Zakkenvuller, als je niets te melden hebt; houd dan gewoon je muil dicht je doet hier niemand een plezier mee.
Wat ben je weer lief vandaag


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 12:39 by Snaack Profiel van Snaack

Ok, kappen nu, lijkt me.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar beste mods,

Staat in het modforum dan nergens wie en waarom mijn undersign verwijderd is? Dat wordt neem ik aan toch in het profiel van iemand verteld?


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-05-2006 12:45 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 24 mei 2006 12:37 schreef Lainedil het volgende:
Ook zelden zo'n lading meelopende lui gezien die pas hun bek opentrekken wanneer lui als Jenje, Snaack, etc hun zegje gedaan hebben (niets ten nadele van Jenje of Snaack, overigens).

Zakkenvuller, als je niets te melden hebt; houd dan gewoon je muil dicht je doet hier niemand een plezier mee.


Ik bemoei me eigenlijk nooit met dergelijke discussies, het valt me alleen op. Daarnaast, meeloper? Zo'n veelposter ben ik ook niet dat ik een kant kies. Ik quote ook niemand, en ik geef ook niet aan dat ik iemands mening deel.
En als iedereen die niks te melden heeft zijn muil zou moeten houden is 90% van dit forum in overtreding.
Ik kan er ook weinig aan doen dat het mod-team hier vergelijkbaar is met een groepje geblinddoekte geestelijk gehandicapten die allemaal de juiste uitgang proberen te vinden maar in plaats daarvan continu op elkaar botsen.


Nog zo stoere internet warrior.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-05-2006 12:50 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 24 mei 2006 12:39 schreef Jenje het volgende:
Maar beste mods,

Staat in het modforum dan nergens wie en waarom mijn undersign verwijderd is? Dat wordt neem ik aan toch in het profiel van iemand verteld?


Niks kunnen ontdekken tot nu toe.

Maar laten we weer klachten behandelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 24-05-2006 12:51]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2006 12:51 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 mei 2006 12:39 schreef Jenje het volgende:
Maar beste mods,

Staat in het modforum dan nergens wie en waarom mijn undersign verwijderd is? Dat wordt neem ik aan toch in het profiel van iemand verteld?

Yo ik lees dit nu pas.

Ik was het. Heiden had me gevraagd het te verwijderen omdat hij niets meer met ZM te maken wil hebben, en dus ook niet (in)direct op een dergelijke manier vermeld wil worden.

Wilde het je nog vragen/melden, maar kon je toen niet bereiken. Had het je dus achteraf even moeten zeggen maar dat is me blijkbaar ontschoten.

Sorry Jan.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-05-2006 12:53 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 24 mei 2006 12:45 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik bemoei me eigenlijk nooit met dergelijke discussies, het valt me alleen op. Daarnaast, meeloper? Zo'n veelposter ben ik ook niet dat ik een kant kies. Ik quote ook niemand, en ik geef ook niet aan dat ik iemands mening deel.
En als iedereen die niks te melden heeft zijn muil zou moeten houden is 90% van dit forum in overtreding.
Ik kan er ook weinig aan doen dat het mod-team hier vergelijkbaar is met een groepje geblinddoekte geestelijk gehandicapten die allemaal de juiste uitgang proberen te vinden maar in plaats daarvan continu op elkaar botsen.


Deze uitspraak getuigt weer van de intelligentie.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2006 12:53 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 mei 2006 12:45 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik kan er ook weinig aan doen dat het mod-team hier vergelijkbaar is met een groepje geblinddoekte geestelijk gehandicapten die allemaal de juiste uitgang proberen te vinden maar in plaats daarvan continu op elkaar botsen.




Het zijn dit soort opmerkingen die je tot Toffe Gast (tm) bombarderen...


NOT


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen